KirchhofSchreiner

Skørt købt hos **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**?

12 posts in this topic

Annonce ♥

Proms and Weddings i Malmø sælger også ret billige skørter (400-450 svenske kroner). Men man kan købe det på deres hjemmeside. Så kan du bytte, hvis det ikke passer;)

jeg synes kun jeg kunne se to skørter på deres hjemmeside... Kan det være rigtigt?? :-)

0

Annonce ♥

Proms and Weddings i Malmø sælger også ret billige skørter (400-450 svenske kroner). Men man kan købe det på deres hjemmeside. Så kan du bytte, hvis det ikke passer;)

jeg synes kun jeg kunne se to skørter på deres hjemmeside... Kan det være rigtigt?? :-)

De har muligvis flere i butikken, men skal ikke selv bruge et skørt, så har ikke rigtig undersøgt det. Skal dog derover om en måned, da jeg skal finde noget at bruge 4000 svenske kroner på i deres butik!! Så sig endelig til, hvis jeg kan købe noget med for nogen, så kan i spare portoen;)

0

Havde kigget på Jjs house, der koster de om 150-200, tænker bare med kvalitet om det kunne holde kjolen :)

Du skal så huske, at hvis pakken bliver snuppet, skal du betale 160kr i import gebyr til PostDanmark og 25% moms :(

0

Annonce ♥

Havde kigget på Jjs house, der koster de om 150-200, tænker bare med kvalitet om det kunne holde kjolen :)

har selv købt mit underskørt igennem J-J-house og kvaliteten er GANSKE UDEMÆRKET (taget deres priser i betragtning) og kan sagtens holde til kjolen! fortryder bestemt ik´ mit køb! :wink:

0

Troede kun man betalte moms?

Der kommer altid et gebyr til Post Danmark/DHL eller hvem de nu sender igennem hvis den bliver nuppet når den kommer fra et ikke-EU land også hvis værdien bare ligger et par kr over grænsen på 80 kr eksl fragt, og ja så plus moms (og told hvis det er et større beløb)

0

har selv købt mit underskørt igennem J-J-house og kvaliteten er GANSKE UDEMÆRKET (taget deres priser i betragtning) og kan sagtens holde til kjolen! fortryder bestemt ik´ mit køb! :wink:

Hvordan vidste du hvilke skørt du skulle gå efter?
0

Annonce ♥