Anne82

Musik til bryllup omkring Holstebro

10 posts in this topic

Annonce ♥

Vi havde A Celebration til vores bryllup, som blev holdt 35 km nord for Holstebro.

VI gav 12.000 kr. for dinner & dans (vi endte dog med at tilkøbe en time). Vi kan kun give dem vore bedste anbefalinger.

Ellers har jeg også hørt godt om Ugler i Mosen, men de kunne ikke på vores dato.

0

Annonce ♥

Vi bookede også A celebration til vores bryllup den 12/4. Vi kunne ikke få fat i dem op til brylluppet - meget stressende. Vi ringede virkelig mange gange. Sendte også en mail som han også svarede på, at alt skulle være i orden. Der mødte så et andet band op til vores bryllup.. ..Jeg har efterfølgende været i kontakt med bandet per mail som ikke kan forstå vi er utilfredse. Så jeg kan ikke anbefale at booke det.

mvh Henriette

0

Vi bookede også A celebration til vores bryllup den 12/4. Vi kunne ikke få fat i dem op til brylluppet - meget stressende. Vi ringede virkelig mange gange. Sendte også en mail som han også svarede på, at alt skulle være i orden. Der mødte så et andet band op til vores bryllup.. ..Jeg har efterfølgende været i kontakt med bandet per mail som ikke kan forstå vi er utilfredse. Så jeg kan ikke anbefale at booke det.

mvh Henriette

Hej Henriette!

Har du mulighed for at uddybe, hvad det vil sige, at der mødte et andet band op? Hed de noget andet? Eller var det en anden sanger end ham på nettet? Vi har nemlig booket dem til vores bryllup, så jeg vil naturligvis meget gerne høre mere om din oplevelse :)

0

Annonce ♥

Hej Roselein,

Nu er der jo altid to sider af en sag, så kontakt mig lige, så vi kan få al usikkerhed fejet af banen inden jeres store dag :-) - Jeg er ikke svær at få fat på .-)

Rasmus - A Celebration.

Det er der :) Det var nok også derfor jeg blev så overrasket over historien, da min oplevelse har været, at I har været meget professionelle og generelt hurtige til at svare :) Men du hører nok lige fra min kæreste, der har stået for kontakten med jer :)

0