Sverri

For julet? Rustik & hvid, rød og grøn

5 posts in this topic

Hej i dejlige tøser

Til at begynde med snakkede vi hovedsageligt om farverne rød, hvid og grøn. Men nu efter at have browset lidtpå nettet har vi forelsket os i den lidt mere romantiske stemning der er i det rustikke diy og farven hvid. Vi vil dog stadig gerne have en snert af grøn og rød ind over. Men så er problemet bare at de fleste gange jeg ser farvekombinationen rød og grøn på nettet, så handler det om bryllupper med vintertema. Så nu er mit spørgsmål til jer: kan man godt have rød, hvid og grønt sat sammen, uden at det skriger jul? Her er lidt af den inspiration, jeg indtil videre har fundet...

post-70227-0-20103300-1390506455_thumb.j

post-70227-0-15359300-1390506462_thumb.p

post-70227-0-12526100-1390506486_thumb.j

post-70227-0-33076100-1390506494_thumb.p

post-70227-0-69115600-1390506503_thumb.j

0

Annonce ♥

Det synes jeg sagtens du kan hvis du holder de store ting dug, servietter, evt væg deko hvidt og så holder rød og grøn til blomster og detaljer... Der findes jo mange skønne røde sommerblomster

0

Ja det er lige præcis det jeg havde i tankerne... Har bare haft svært ved at finde inspiration med de farver her på nettet, uden at det har været i forbindelse med et juletema!

0

Har du været på pinterest, der er såååå mange lækre ideer i alle farvetemaer og til alle årstider... Måske du også kan lade dig inspirere lidt af de mange Valentins bryllupper som især i USA er populære...

0

Annonce ♥

Hej i dejlige tøser

Til at begynde med snakkede vi hovedsageligt om farverne rød, hvid og grøn. Men nu efter at have browset lidtpå nettet har vi forelsket os i den lidt mere romantiske stemning der er i det rustikke diy og farven hvid. Vi vil dog stadig gerne have en snert af grøn og rød ind over. Men så er problemet bare at de fleste gange jeg ser farvekombinationen rød og grøn på nettet, så handler det om bryllupper med vintertema. Så nu er mit spørgsmål til jer: kan man godt have rød, hvid og grønt sat sammen, uden at det skriger jul? Her er lidt af den inspiration, jeg indtil videre har fundet...

Jeg synes, du selv har fundet nogle rigtig fine inspirationsbilleder, der viser, at det kan man sagtens :thumbsupsmileyanim: Ærgerligt at valmuer fra markerne er så skrøbelige, ellers havde du da billige blomster der - vores hjemegn bugner jo normalt af dem :wink: Denne synes jeg er rigtig sød scarlet hør og slet ikke julet. Ellers er der også gerbera, dahlia og stedmoderblomster.

Så længe I ikke overdriver de røde og grønne elementer, tror jeg, det vil blive superfint!

0