Majapigen87

For godt til at være sandt?

13 indlæg i dette emne

Sad og kiggede lidt rundt på dba og kiggede efter kjoler, og faldt over denne annonce
http://www.dba.dk/brudekjole-aldrig-brugt-f/id-1003724340/

Er det for godt til at være sandt? Har kontaktet annoncøren, for jeg bliver da lidt nysgerrig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En kjole til 17.000 tror jeg ikke sælges til 1.500 kr ubrugt medmindre der er tale om et decideret konkurs salg - det lyder for godt til at være sandt.

Så det med førprisen skal du nok tage med et gran salt, men derfor kan det jo godt være et rigtig godt køb :)

Er det en fysisk butik, der sælger dem, det ligner jo billeder fra en butik? Hvad er det for kjoler, hvilke mærker snakker vi om?

Hvis det ikke er en fysisk butik, så vær bare en lille smule obs, det sker jo desværre jævnligt, at brudekjoler bliver stjålet i store partier og udbydes billigt.

Ikke at jeg dermed siger, at det er tilfældet her - men hav din sunde fornuft med dig :)

Held og lykke med jagten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har kontakt til sælger, som fortæller at det er restlager, da butikken er lukket og de vil til at sælge gallakjoler i en webbutik. Sælger kommer hjem til mig med de kjoler hun har tilbage i min størrelse (har fået tilsendt billeder) så jeg kan prøve dem. Kunne også vælge at køre til dem, men hun ville lige så gerne komme til mig, så jeg kunne være sammen med veninderne. Hun virker meget reel. Hun har 5 kjoler tilbage i str 40, og har forelsket mig i tre af dem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder spændende men jeg bliver sådan lidt naturligt mistænksom ved at hun vil komme til dig "ligeså gerne". Husk i øvrigt at det er dit ansvar at sørge for at kjolen ikke er fremskaffet ulovligt. Det skal man faktisk helt ud i ekstremerne, der var for ikke så længe siden en udsendels om det, da det er ret stort problem når man køber f.eks ved dba eller g6g. Du kan få alvorlige pletter på dit generalieblad, hvis der er lusk med i handelen. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der var vist noget med en ung kvinde, der var blevet tiltalt for hæleri fordi hun havde købt en hel ny iPhone af nogen, som havde stjålet den. Selvom hun havde fået kvitteringen med på den (mener jeg?) og handlede i god tro, blev hun tiltalt fordi hun ikke havde brugt sin sunde fornuft og tænkt det ikke kunne være rigtigt, at en ny iPhone blev solgt så billigt i forhold til butikspris. Den bar så blevet købt på et stjålet dankort og da hun ikke kunne bevise, at hun havde betalt penge for den (ingen vidner), hang hun på den og stod nu til at få en plettet straffeattest! Så det kan nok godt betale sig at være skeptisk og gå damen lidt på klingen:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, der var vist noget med en ung kvinde, der var blevet tiltalt for hæleri fordi hun havde købt en hel ny iPhone af nogen, som havde stjålet den. Selvom hun havde fået kvitteringen med på den (mener jeg?) og handlede i god tro, blev hun tiltalt fordi hun ikke havde brugt sin sunde fornuft og tænkt det ikke kunne være rigtigt, at en ny iPhone blev solgt så billigt i forhold til butikspris. Den bar så blevet købt på et stjålet dankort og da hun ikke kunne bevise, at hun havde betalt penge for den (ingen vidner), hang hun på den og stod nu til at få en plettet straffeattest! Så det kan nok godt betale sig at være skeptisk og gå damen lidt på klingen:)

ja nemlig det program jeg har set også. Mener det var på DR. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må give Namak, tajamus og AS2014 ret. Tag dig for en sikkerheds skyld tid til at undersøge, om der rent faktisk har eksisteret en butik på det pågældende sted.

Synes det virker en anelse mistænkeligt. Og det ville som de andre skriver, virkelig være brand ærgerligt at få en plettet straffeattest pga. en kjole til 1500,-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige fortælle at efter at have læst jeres indlæg, har jeg besluttet at jeg ville ville tage chancen, for tænk nu hvis :-)

Har til gengæld fundet den perfekte prinsessekjole brugt, så nu er kjolen i hus - nu skal den bare en tur til skrædder for at blive lagt op, og en tur til rens for at blive dampet så alle folder er væk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer