Mortil4

Nogen der kan hjælpe mig?

16 indlæg i dette emne

Hej håber virkelig at der er nogen herinde der kan hjælpe mig...... Er helt fortvivlet. I oktober var jeg på lagersalg hos lilly i Vejle og købte en rigtig fin kjole. Jeg har aldrig før prøvet brudekjoler så prøvede den på, så billederne min veninde tog og synes min størrelse til trods at jeg så rigtig fin ud. Problemet er at jeg lige ville prøve den på Idag og var grædefærdig...... Den er stadig fin, billederne er stadig fine men men den er frygtelig at have på. Føler slet ikke der er plads til mine bryster. Jeg har en meget stor barm i forhold til resten af min krop. Lilly kjolen er en str. 44 og er rigelig stor nedom men med en bh størrelse 80H føler jeg det hele vælter ovenud. Tror max. Jeg kan holde kjolen ud i 1/2 time. Kan ikke engang bukke mig lidt ned uden at vise alt.Vil gerne finde en kjole med plads til mine irriterende fortrin:-) vil så gerne føle mig fin på min store dag. Er der nogen der har nogle ideer til hvor jeg skal lede her i Jylland til max. 7000 kr hvad skal jeg gøre? En lang historie men håber i kan hjælpe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg købte min nettet, ingen af de kjoler jeg prøvede kunne få plads til min barm medmindre den skulle ændres helt vildt, jeg er str. 46 men de kjoler jeg kunne passe om barmen var str. 52-54

og når man ændre en kjole så meget ændre propasionerne alt for meget...

et lille tip til os med store babser, man skal huske at sidde i sin kjole inden man beslutter sig hvilken model han vælger, så slipper man for at sidde med :b223: ud over det hele

Redigeret af denmodne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville først søge en skrædder. De kan gøre VIRKELIG meget ved kjolen... De kan lægge ud, lægge stof på så den dækker mere osv. Hør hvad de kan gøre og hvad det vil koste. Er ret sikker på at det kan gøres for mindre end en ny kjole til 7000 kr :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres gode råd. Jeg har prøvet at lægge lidt billeder ind ( håber det virker) ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men tror ikke det vil hjælpe at lægge skålen ud, sy mere stof i og tror måske ikke halterneck vil passe. Problemet er at når jeg bukker mig forover vender overdelen ligesom "vrangen ud" brysterne er for tunge til at skiverne kan holde dem. Håber virkelig at jeg kan nå at tabe mig 8-10 kilo mere. Har tabt 15 kilo men føler mig stadig stor. Jeg har slet ikke lyst til at skal ud at prøve kjoler derfor valgte jeg at få det overstået ved lagersalget.

post-66796-0-73142500-1390994945_thumb.j

post-66796-0-24804700-1390994966_thumb.j

post-66796-0-75487200-1390995057_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart ser det ikke ud som om dine :b223: er ved at falde ud, men jeg kan jo ikke føle at være i kjolen. Den sidder pænt på dig, så jeg ville slå koldt vand i blodet og vente med at købe en ny kjole.... når du nu vil tabe dig mere. Det kan også være kjolen så er mere behagelig at have på. Ellers må du på diverse lagersalg i Juni måned. Flot kjole til dig.

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser virkeligt din ud.jeg håber en skrædder kan hjælpe dig.

Jeg har også tabt mig rigtigt meget, så da jeg købte min kjole i januar og Hartmann 20 kg og manglede 15 kg, var det vigtigt for mig, at den kunne rettes til og stadigvæk have samme udseende. Det var en skrædder der hjalp mimes at prøve kjolen, altså hende der arbejdede i butikken, gjorde klart for mig, at den sagtens kunne rettes til. Det bliver i øvrigt også hende der skal sy den ind.

Så jeg syntes du skal tage fat i en skrædder!

og for it med de sidste kilo - i den kjole ligner du ikke en der skal smide 10 kg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er fandeme en flot kjole til dig - lad det lige være sagt og slået godt fast!!!!!

Jeg ville også lige tøve en kende og se når du har tabt dig en smule - og forsøge med BH, stropper, skrædder og alt muligt andet. Simpelthen fordi du ligner en gudinde når du har den på :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer