damen med slør

Bryllupsmesse i Vejle 2014 - skuffet?

16 indlæg i dette emne

Hej de damer.

ville høre om andre har været til bryllupsmesse i Vejle idag?? ()()

Hvad synes i om messen??

Jeg var deroppe, fra Fyn af med min søs, da jeg ikke kunne i Odense på næste søndag.

Må indrømme jeg var/er en del skuffet over det. :td: :td:

Det var 1 stand med invitationer osv, dette måtte man så ikke tage billeder af samt de havde intet papir,

eller decorations ting med man kunne købe eller se ordenligt, kun de få ting de havde lavet..

Havde håbet på en masse DIY ting og inspiration, men der var bare ikke noget..

Andre som havde samme oplevelse?? :blink:

Undskyld det lidt øv-opslag :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Vejle. Og må sige at det var lidt tamt ja. Nu har vi også styr på det meste, og kiggede mest efter ringe, men kunne godt have brugt noget mere bordopdækning og og blomster..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep, vi var der også og synes også det var ret tamt! :td:

Vi har også ret godt styr på vores bryllup, men ville gerne have haft noget inspiration til borddækning og blomster.

Næste år er jeg så nok med som udstiller med bryllupskager - og med udgangspunkt i Kagerigets kager og priser, så burde jeg vist få nok at lave :happy:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var tre borde med bordopsækning på den i Bella centeret. Kunne forestille mig, at grunden til der ikke er mere af den slags eller inspiration til andet DIY er nok fordi, dem der skulle stå for det ikke umiddelbart vil tjene på det selv, og det koster jo ret meget at have en bod. Ved siden af de opdækkede borde i Kbh stod der et skilt med navnet på stylisten og hvordan man kunne få fat i hende, men helt ærlig - hvor mange ville tage kontakt til en stylist for at få hjælp til borddækningen? De fleste søger nok bare inspiration, som i skriver..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en måde er jeg da glad for jeg ikke er ene om denne opfattelse, men er da os lidt trist over at det skal være sådan.

Ki, jeg ved godt vi kan bruge hinanden herinde, og sætter jeg bestemt også pris på, men det er noget andet at have div. mellem hænderne og se det irl..

Hvis de havde haft papir, karton, stempler osv med havde jeg da nok gået amok med mit kort :BKSTREET:

Jeg havde nok bare lidt høje forventninger når det er en bryllupsmesse, og en af de vigtigste dage i ens liv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at der hvor man fik mest inspiration til bordopdækningen var hos de hoteller der var på messen, jeg så der var flere der fik lov til at tage billeder af de fine borde, noget man ikke måtte af stylistens (synes så heller ikke af hendes borde var såååå pæne igen, men det er en anden historie)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På en måde er jeg da glad for jeg ikke er ene om denne opfattelse, men er da os lidt trist over at det skal være sådan.

Ki, jeg ved godt vi kan bruge hinanden herinde, og sætter jeg bestemt også pris på, men det er noget andet at have div. mellem hænderne og se det irl..

Hvis de havde haft papir, karton, stempler osv med havde jeg da nok gået amok med mit kort :BKSTREET:

Jeg havde nok bare lidt høje forventninger når det er en bryllupsmesse, og en af de vigtigste dage i ens liv.

Det ved jeg godt, og jeg er ked af, at det ikke levede op til jeres forventninger - super ærgerligt :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare ikke at de forretninger der sælger karton osv. tager på messer, der er rettet på en bestemt anledning, fordi deres varer er så brede i spektret, og messerne er dyre. De tager i stedet på messer for hobby og scrapbooking og den slags. Det er der jeg møder dem i hvert fald.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var på den i Aarhus. Og har planlagt kæmpe familietur på søndag til Herning. Må også indrømme at følte meget at messen kun var henvendt til dem der havde masser af penge at fyrer af. Den billigste kjole jeg så lå på 6600 jegh ar bar ik de penge tild et :( der var ingen kreative ting msn selv kunne lave eller i det hele tagets ode tilbud man kunne bruge og havde råd til. så er ret spændt på Herning. Men samtidig også sat mine forventninger helt i bund og bar indstillet mig på det en familie hygge dag og thats it!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var også til bryllupsmesse i Vejle i går, sammen med min H2B og min skønne veninde. Må også indrømme jeg havde forventet noget mere end det jeg fik. Alligevel syntes vi egentlig vi fik en del inspiration med os hjem :cheerleader3:

Jeg fandt en masse smukke kjoler, så jeg var nødt til at booke en tid til kjoleprøvning :loveshower: Vi synes også at vi er kommet nærmere på, hvordan vores ringe skal se ud :thumbsupsmileyanim: Ikke mindst fik jeg vist H2B, hvordan jeg godt vil have at min brudebuket skal se ud :floejt: Så jeg vil ikke sige at jeg er decideret skuffet, men havde bestemt regnet med mere :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det godt I kan give hinanden gode råd og input herinde ;)

Bryllupsklar virker jo nærmest som en kæmpe bryllupsmesse - den har bare åbent 24 timer i døgnet og hele året. Altså står klar - lige når man har tid og ro til inspiration.

Det er genialt :wink:

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer