tirsbaek

At finde kjolen

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mange køber deres kjoler 6-8 måneder før, andre et helt år..

Mange butikker siger det er bedst at gøre det mindst 6 måneder før da nogle kjoler skal bestilles hjem og det kan tage tid...

Jeg tænker du sagtens kan begynde at kigge allerede nu hvis du har lyst til det.. :loveshower:

Jeg købte min sidste søndag og skal giftes i juni, så det var 5 måneder før.. :a1221:

Redigeret af MJM
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal giftes den 6. september, og jeg har bestilt tid til min første kjoleprøvning den 22. februar. De steder jeg har booket tid, har op til 4 mdr. leveringstid. Så jeg tænker ikke det er for tidligt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer helt an på om du går efter specifikke kjoler der skal bestilles hjem eller vælger en der er hjemme... Kommer også an på om man har en stabil vægt eller yoyo vægt... Jeg skal giftes 13/9 og jeg venter nogen måneder endnu da jeg starter i et forskningsprojekt 1. februar hvor jeg regner med at tabe de sidste 15-20 kg (har tabt 55)

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal som udgangspunkt forvente en leveringstid på 5-6 måneder for en kjole, der skal tages hjem til dig - incl. tilretninger.

Så kan du chance den og satse på, at butikken ligger inde med KJOLEN i din størrelse, som de vil sælge til dig her og nu - fx en udsalgskjole.

Hvis jeg var dig, så ville jeg starte nu kom ud i et par butikker og dan dig et indtryk af, hvad du er til, du behøver ikke bestemme dig med det samme, du har tid til at vente lidt, men det kan godt være en lang process at finde drømmekjolen, og der skal måske mange tidsbestillinger til, og hvis du kun kan lørdage, så er der ventetid på at komme til.

Så off you go - afsted med dig :)

Held og lykke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer helt an på om du går efter specifikke kjoler der skal bestilles hjem eller vælger en der er hjemme... Kommer også an på om man har en stabil vægt eller yoyo vægt... Jeg skal giftes 13/9 og jeg venter nogen måneder endnu da jeg starter i et forskningsprojekt 1. februar hvor jeg regner med at tabe de sidste 15-20 kg (har tabt 55)

Wauw det er virkelig godt gået tillykke med det :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer helt an på om du går efter specifikke kjoler der skal bestilles hjem eller vælger en der er hjemme... Kommer også an på om man har en stabil vægt eller yoyo vægt... Jeg skal giftes 13/9 og jeg venter nogen måneder endnu da jeg starter i et forskningsprojekt 1. februar hvor jeg regner med at tabe de sidste 15-20 kg (har tabt 55)

Wauw det er virkelig godt gået tillykke med det :bunny_4:

Tak Ki, det hjalp utrolig meget da min PCO endelig blev diagnosticeret :-) har dog en ny udfordring med det løse hud og de grimme strækmærker der pibler frem jo mere jeg taber (burde det ikke være omvendt ?!) men jeg satser på at jeg smutter i den længe ønskede str 38/40 til mit bryllup så det er bare at give den fuld gas, man er vel både stædig og forfængelig :-D

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for alle jeres gode svar! :cheerleader3:

Ingen problem Ki, jeg lider desværre selv af PCO, så jeg kender lidt til det og synes det er vildt sejt gået af dig Camilla_Krøier! :thumbsupsmileyanim:

Klø på, klø på.... Det er en latterlig sygdom at rende rundt med, men hvor pokker har det gjort mit liv lettere at jeg endelig fik en diagnose så jeg målrettet kunne gøre noget ved det :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Ki, det hjalp utrolig meget da min PCO endelig blev diagnosticeret :-) har dog en ny udfordring med det løse hud og de grimme strækmærker der pibler frem jo mere jeg taber (burde det ikke være omvendt ?!) men jeg satser på at jeg smutter i den længe ønskede str 38/40 til mit bryllup så det er bare at give den fuld gas, man er vel både stædig og forfængelig :-D

Jeg har tabt 12cm om maven på en måned og har også fået 3 små strækmærker på den ene side af navlen...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Ki, det hjalp utrolig meget da min PCO endelig blev diagnosticeret :-) har dog en ny udfordring med det løse hud og de grimme strækmærker der pibler frem jo mere jeg taber (burde det ikke være omvendt ?!) men jeg satser på at jeg smutter i den længe ønskede str 38/40 til mit bryllup så det er bare at give den fuld gas, man er vel både stædig og forfængelig :-D

Jeg har tabt 12cm om maven på en måned og har også fået 3 små strækmærker på den ene side af navlen...

De er bare så irriterende... Biooil gør dem mindre synlige :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg holder også området fugtet godt. Men må indrømme de ikke generer mig synderligt. Min lillesøster har rigtig dårlig elasticitet i sin underhud og har strækmærker op og ned af begge ben og andre steder på kroppen det er SÅ synd for hende, for hun har mange, og hun er ikke fed eller har taget på pludseligt... Hun er lidt buttet, det er alt. Og Thomas der altid har været slank har siden ungdommen haft på begge baller. De er næsten usynlige i dag, man kan kun se dem når man kigger godt efter. Så jeg ved at det kan ske uden graviditet eller pludselig vægtøgning, og de er så små at jeg tænker "Pyt". De er bare en reminder på det arbejde jeg lægger i at tabe mig. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer