Guest Pantone

Blå sko til bruden?

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg håber på at finde nogen fantastiske dyb navyblå sko, så er den der "something blue" også fixet :-) ideen kom fordi jeg synes alle traditionelle brudesko jeg har set på er hæslige og slet ikke mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg overvejede et par blå, men går nu efter et par lilla. Jeg synes farvede sko generelt er fantastisk til brudekjoler for at bryde det ivory/hvide. Jeg er enig med Forlovet i Las Vegas - jeg tror det meste kan gå til ivory. Bortset fra helt hvidt, som mange siger får en ivory kjole til at se beskidt/gul ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede et par blå, men går nu efter et par lilla. Jeg synes farvede sko generelt er fantastisk til brudekjoler for at bryde det ivory/hvide. Jeg er enig med Forlovet i Las Vegas - jeg tror det meste kan gå til ivory. Bortset fra helt hvidt, som mange siger får en ivory kjole til at se beskidt/gul ud.

Ja det med den helt hvide, det har du da ret i !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ledte selv efter et par blå eller grønne (jeg eeelsker grøn). Men ender i et par nude/beige :) fordi det var dem jeg faldt for og som passer. Jeg har helt vildt svært ved at finde sko der passer godt, bruger 35 (?!!) og i dem jeg er endt op med skal jeg halve en forsål liggende ved tæerne for at kunne passe....

Der kommer til gengæld "i still do" og dato under i blå ;)

Redigeret af Aya84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg det er meget fint ifht str.

Er det på brandos? Så er der jo gratis retur, så ville jeg købe dem og se dem an irl, i stedet for at vente og risikere at de ikke længere er der.

Husk at søge efter ekstra rabatkode, det kan man ofte finde :)

Nej, det er det ikke - desværre. Men det bliver lige lidt over 500 kr med told og fragt, der er nemlig en kode til yderligere rabat.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, hvis det var mig ville jeg slå til ;)

Ja, det er også fristende - men jeg ved ikke om de sidder nok fast på foden.. Dine har et stykke om hælen der gør at de ikke flapper, har godt nok mange sling-backs men jeg plejer ikke at gå i lange kjoler (som fx min brudekjole vil være) - er bange for kjolen sætter sig mellem hæl og sko, det ville være super jo :lol::blush:

Og hvad med farven?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan, det er godt nok smukt!

Har forelsket mig lidt i disse - men er i tvivl om den blå er den "rigtige" blå?? attachicon.gifimage.jpg

Nå jeg er sgi for fjollet, nu har jeg købt dem! De kostede med fragt, moms og told 500 kr - så passer de ikke, må de jo sælges eller bruges til noget andet :wink:

Er egentlig ikke engang sikker på, at de passer til kjolen :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige præcis - alt andet end hvid/hvide toner - medmindre de er identiske med kjolen.

Jeg har også købt et par Badgley Mischka, flasher dem lige selvom de ikke er blå :wink:

de er sindsyg flotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer