Guest Pantone

Blå sko til bruden?

27 posts in this topic

Nogen der har haft, eller overvejer at tage blå sko på på dagen? Altså ikke kun til festen, men i kirken/hele dagen. Skal have ivory kjole på, og har forelsket mig i et par blå hæle.

Show me :-)

0

Annonce ♥

Hej,

Jeg skal ikke have blå sko på men peach farvede. Der er en del herinde der vælger farvede sko, ex. blå eller lilla - bare for at bryde det hele :wink:

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Jeg håber på at finde nogen fantastiske dyb navyblå sko, så er den der "something blue" også fixet :-) ideen kom fordi jeg synes alle traditionelle brudesko jeg har set på er hæslige og slet ikke mig

0

Jeg havde blå sko på

0

Annonce ♥

I må have nogle billeder frem af skoene piger! Var de mørk navy, lyse blå eller? Og hvad er bedst til ivory?

0

Lige lidt billeder

_DSC0086.JPG89.jpg

2

Jeg vil mene at alt passer til ivory :7himmel:

0

Sådan, det er godt nok smukt!

Har forelsket mig lidt i disse - men er i tvivl om den blå er den "rigtige" blå?? post-70344-0-65897800-1390812801_thumb.j

Edited by Pantone
0

Annonce ♥

Jeg overvejede et par blå, men går nu efter et par lilla. Jeg synes farvede sko generelt er fantastisk til brudekjoler for at bryde det ivory/hvide. Jeg er enig med Forlovet i Las Vegas - jeg tror det meste kan gå til ivory. Bortset fra helt hvidt, som mange siger får en ivory kjole til at se beskidt/gul ud.

0

Lige præcis - alt andet end hvid/hvide toner - medmindre de er identiske med kjolen.

Jeg har også købt et par Badgley Mischka :wink:

0

Lige præcis - alt andet end hvid/hvide toner - medmindre de er identiske med kjolen.

Jeg har også købt et par Badgley Mischka, flasher dem lige selvom de ikke er blå :wink:

post-69231-0-87693400-1390813615_thumb.j

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

De er smukke! Synes alle deres sko er lækre, svært at vælge ;)

Hvordan er de i str?

0

Annonce ♥

Jeg overvejede et par blå, men går nu efter et par lilla. Jeg synes farvede sko generelt er fantastisk til brudekjoler for at bryde det ivory/hvide. Jeg er enig med Forlovet i Las Vegas - jeg tror det meste kan gå til ivory. Bortset fra helt hvidt, som mange siger får en ivory kjole til at se beskidt/gul ud.

Ja det med den helt hvide, det har du da ret i !

0

tak :) Jeg havde også svært ved at vælge...

Jeg skulle have den samme størrelse som jeg altid bruger, men høre mange der skal have et nr. større.

0

Nå, men de er der kun i 37 og jeg bruger 36/37 - så det passer nok meget godt. De er godt nok sat ned med 80% men da jeg ikke lige ved om blå er sagen, kan jeg ikke beslutte mig - argh :)

0

Jeg ledte selv efter et par blå eller grønne (jeg eeelsker grøn). Men ender i et par nude/beige :) fordi det var dem jeg faldt for og som passer. Jeg har helt vildt svært ved at finde sko der passer godt, bruger 35 (?!!) og i dem jeg er endt op med skal jeg halve en forsål liggende ved tæerne for at kunne passe....

Der kommer til gengæld "i still do" og dato under i blå ;)

Edited by Aya84
0

Annonce ♥

Så tror jeg det er meget fint ifht str.

Er det på brandos? Så er der jo gratis retur, så ville jeg købe dem og se dem an irl, i stedet for at vente og risikere at de ikke længere er der.

Husk at søge efter ekstra rabatkode, det kan man ofte finde :)

0

35?? det var godt nok heller ikke meget :blush::)

Edited by Pantone
0

Så tror jeg det er meget fint ifht str.

Er det på brandos? Så er der jo gratis retur, så ville jeg købe dem og se dem an irl, i stedet for at vente og risikere at de ikke længere er der.

Husk at søge efter ekstra rabatkode, det kan man ofte finde :)

Nej, det er det ikke - desværre. Men det bliver lige lidt over 500 kr med told og fragt, der er nemlig en kode til yderligere rabat.

0

Uhh, hvis det var mig ville jeg slå til ;)

0

Annonce ♥

Blå sko :heart:

Jeg har købt dem her

post-69556-0-37575200-1390819953_thumb.j

0

Uhh, hvis det var mig ville jeg slå til ;)

Ja, det er også fristende - men jeg ved ikke om de sidder nok fast på foden.. Dine har et stykke om hælen der gør at de ikke flapper, har godt nok mange sling-backs men jeg plejer ikke at gå i lange kjoler (som fx min brudekjole vil være) - er bange for kjolen sætter sig mellem hæl og sko, det ville være super jo :lol::blush:

Og hvad med farven?!

0

Blå sko :heart:

Jeg har købt dem her

Nej hvor er de fine, hvor er de fra?

0

Sådan, det er godt nok smukt!

Har forelsket mig lidt i disse - men er i tvivl om den blå er den "rigtige" blå?? attachicon.gifimage.jpg

Nå jeg er sgi for fjollet, nu har jeg købt dem! De kostede med fragt, moms og told 500 kr - så passer de ikke, må de jo sælges eller bruges til noget andet :wink:

Er egentlig ikke engang sikker på, at de passer til kjolen :oops:

0

Jeg har også købt et par Badgley Mischka, flasher dem lige selvom de ikke er blå :wink:

de er sindsyg flotte

0