MiaAndrea

Hvad skal jeg have på til kjolen?

7 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg har fundet den mest fantastiske kjole! Men nu mangler jeg gode råd til tilbehør - smykker, hårpynt, slør og andre gode ideer.

Jeg har langt, lyst hår og regner med at lave en knold med en stor 'donut'.

Billeder af kjolen er på model, har ikke billeder af mig selv i den :)

Kjolen er desuden købt hos Kjoledrømme og til den nette sum af 999 kr. - Jeg fik den bedste service hos Maria, og prøvede omkring 10-12 kjoler, men det skulle bare være denne.

Glæder mig til at høre jeres bud!

post-70537-0-44055100-1390818466_thumb.p

post-70537-0-18507600-1390818485_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare flot :)

Der er som man selv syntes.

Jeg skal også have en "høj Knold" , jeg skal have et lille slør på som jeg har fæstet på en hår kam m/ perler.

Der udover har jeg købt 10 små spiraler m/ perler der skal sidde rundt Knolden.

men prøv at Google Brudehår som kan man få lidt inspiration

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge at købe et skørt til, så der kom lidt fylde nede ved benene....

Det ser ud til at der er sølv på kjolen, så ville vælge sølvsmykke til håret - gerne noget der fylder lidt og som er modigt ligesom kjolen. Tror også du kan have slør til. Hvis du ønsker det, ville jeg gå efter et langt enkelt slør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maria fra Kjoledrømme er fantastisk!!! Super god service..Jeg har også købt min kjole der.... Speciel designet.. Kan slet vente med at se det endelige resultat...

Ej hvor spændende! Det havde jeg også valgt at gøre hvis ikke jeg havde fundet denne :) Kan godt forstå du glæder dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville vælge at købe et skørt til, så der kom lidt fylde nede ved benene....

Det ser ud til at der er sølv på kjolen, så ville vælge sølvsmykke til håret - gerne noget der fylder lidt og som er modigt ligesom kjolen. Tror også du kan have slør til. Hvis du ønsker det, ville jeg gå efter et langt enkelt slør.

Skørtet er købt! Netop for at give god volumen for neden, det ser fantastisk ud!

Overvejer lidt en kombination af noget hårsmykke foran og så et enkelt slør bagtil, med længde på... Det er dog svært at forestille sig på forhånd om det bliver for meget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer