Oxytocin

Blomsterdeko - Aarhus, Odder, Horsens?

10 indlæg i dette emne

Er der nogen der kan anbefale en blomsterbiks et sted i eller på ruten mellem Aarhus (C eller S), Odder eller Horsens??

Det må ikke være for dyrt, men jeg håber jo på at finde nogen der har flair :wink: Det skal ikke være den store, avancerede kunst - bare fint og harmonisk.

post-67685-0-24769200-1390835406_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det til dekorationer eller som brudebuket du søger?

Jeg fik min rådhus buket hos Pindstrup på M.P Bruunsgade i Aarhus - den var så smuk, hvide og blå/lille blomster - og her knap et år efter står den rigtig fint endnu og tørre ud. Den kostede 450 kr. :) ville lægge et billede op - men den siger det er for stort.

Eller har jeg tidligere været så heldig at få mange rigtig smukke buketter fra Bang og Thy - men de plejer ikke at være billige.

(Gad vide om du har lige så mange sommerfugle baskende rundt i maven som mig - nu vi er nede på 19 dage :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ikke ha en buket :wink:

Det er bare en enkelt bord-dekoration - og Østbirk er desværre lidt for meget i zig zag.

Og Bruunsgade er så dum at parkere på. Med mindre jeg selvfølgelig holder i galleriet :rolleyes: Men det er godt nok fredag eftermiddag :huh:

Hvor langt oppe ligger blomsterbiksen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligger ikke ret langt oppe ad M.P Bruunsgade - men hvis du alligevel vil holde i Brunns er der også en blomsterforretning inde i Bruuns overfor Kvickly kiosken - der har jeg fået nogle fine sammenplantninger fra der ikke var så dyre :) - men I bor I Silkeborg ikk? - har du overvejet at få med fra Frk. Flora ¨på Østergade? Da jeg boede i Silkeborg fik jeg altid blomster derfra og hos mit daværende arbejde hentede jeg blomster deroppe en gang om ugen mindst - de plejer at være ret rimelige med pris og hvis man kommer ned et par dage før er jeg sikker på du kan få de blomster du kunne tænke dig i de rigtige farver - så kan du jo altid starte med at sige en pris hvis det er.

Men nu har jeg arbejdet både i Århus midtby og nu (igen) i Silkeborg - vil til hver en tid hellere kører i Århus end i Silkeborg :)

Redigeret af sdo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den ligger ikke ret langt oppe ad M.P Bruunsgade - men hvis du alligevel vil holde i Brunns er der også en blomsterforretning inde i Bruuns overfor Kvickly kiosken - der har jeg fået nogle fine sammenplantninger fra der ikke var så dyre :) - men I bor I Silkeborg ikk? - har du overvejet at få med fra Frk. Flora ¨på Østergade? Da jeg boede i Silkeborg fik jeg altid blomster derfra og hos mit daværende arbejde hentede jeg blomster deroppe en gang om ugen mindst - de plejer at være ret rimelige med pris og hvis man kommer ned et par dage før er jeg sikker på du kan få de blomster du kunne tænke dig i de rigtige farver - så kan du jo altid starte med at sige en pris hvis det er.

Men nu har jeg arbejdet både i Århus midtby og nu (igen) i Silkeborg - vil til hver en tid hellere kører i Århus end i Silkeborg :)

Vi bor ikke i Silkeborg (eller rettere Gjern) mere, da vi er under genhusning - eller hvad vi nu skal kalde den farce. Så vi huserer i et sommerhus i Odder.

Men jeg har bestilt blomsterne i Beder, som jeg kører lige "gennem" på vej fra uni.

En 45x25 dekoration med grenroser og duft-liljer og grågrønne blade (eukalyptus, tror jeg) til 350,-

Og så et ekstra bundt liljer for 200,- til at fordele i vaser..

Hun var smadder sød og jeg skal nok blive tilfreds :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer