Blomsten89

Bryllupsplanlægningstråd - Hvornår skal jeg starte?

6 posts in this topic

Hey allesammen

Det er nok et dumt spørgsmål, men jeg er i tvivl om, om det er for tidligt at lave en tråd om mit bryllup...??

Der kommer til at gå nogle år inden det skal være pga, sygdom og økonomi, men har lidt lyst til at begynde at lave en nu.. :floejt: Både fordi det vil være lidt nemmere for mig på pc i forhold til en scrapbog og også for at få sikret mine inspirationsbilleder, da jeg desværre har mistet en del med tiden og 2 stk som bare ikke måtte forsvinde... :boohoo: (har fundet det ene igen på nettet, heldigvis :cheerleader3: )

Men synes i det er for tidligt??

Takker på forhånd for alle svar :thanks:

0

Annonce ♥

Altså... Jeg startede min inden vi havde en fast dato, vi havde blot en løs idé om at det skulle være i starten af 2015... Jeg startede min 1. september 2013... Så....

Det eneste der taler imod at starte så tidligt, er at jeg har været i så mange retninger, at jeg lidt overvejer at starte en ny på et tidspunkt når der kommer styr på lidt mere... Jeg har svimlende 40+ sider og vi har ikke lagt os fast på ret meget endnu....

0

Hvis du føler for det, så synes jeg sagtens at du kan starte en nu. Jeg startede vist min 2,5 år inden vi skal giftes.

Jeg kan også se, at min inspiration har ændret sig rigtig meget og at nye idéer er kommet til. Det har været rigtig rart, at få noget af alt det, som ligger og roder rundt oppe i hovedet ud på skrift og med billeder.

Jeg tror at det er en god måde, at finde frem til, hvad man virkelig gerne vil.

Jeg har nydt og nyder al den tid, som vi har haft til planlægningen. Jeg er helt stresset på et vennepars vegne, som har planlagt bryllup på under seks måneder.

Men man kan hvad man gerne vil :)

0

Jeg har det lidt lige som dig og skal først giftes i 2016....og er startet lidt :wink:

Så hvis du føler for det, så go for it ......

:loveshower::loveshower:

0

Annonce ♥

De har såden nogle gode synspunkter og kan klart fornemme at det ikke er en helt forkert tanke at starte på en tråd.. :cheerleader3: :cheerleader3:

Tusind tak for alle feedbacks :loveshower:

0

Vi kan altid bruge flere tråde :)

Og det hjælper virkelig til at få styr på tankerne og blive inspireret.

0