Christinatn

Design af invitationer

11 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg er i gang med at finde ud af, hvordan vores bryllupsinvitationer skal se ud.

Jeg har efterhånden en idé om, hvordan de skal se ud. Jeg har set det fineste design fra Vera Wang på en amerikansk side. Men men men, det koster jo helt afsindigt meget i forhold til, hvad jeg synes, jeg vil give for invitationer.

Er der nogen, som kender nogen, kan anbefale nogen osv., der kan hjælpe med at designe sådanne invitationer ud fra eksempler fra nettet?

Hverken min forlovede eller jeg har evnerne til det. Selve det at få dem trykt, tænker jeg ikke er det store problem. Så længe de er designet, kan man vel gå til nærmest hvilket som helst trykkeri og få dem til at lave det.

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak :thanks:

Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså du kan nok ikke få nogle helt magen til, da det dels ville være plagiering og dels nok er deres egen font.. Hvis du har publisher i officepakken kan du måske selv sætte noget op som minder om det.. Normalt ville jeg elske at lave sådan et projekt, men jeg har simpelthen ikke tiden i øjeblikket..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dafont.com har også mange flotte gratis fonte.

Jeg ved ikke med gratis programmer, men ved at en del herinde har haft held med at få lavet noget fint i Publisher som jeg nævnte, som er en del at den fulde officepakke (i hvert fald fra 2007 og fremefter).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer