Citychic

DIY photobooth - trin for trin guide med alt det tekniske

6 posts in this topic

Noget af det allerbedste til vores bryllup, var vores photobooth, som alle gæsterne brugte flittigt hele dagen, aftenen og natten.

Jeg har lavet en trin for trin guide, I kan finde lige her http://itsfashionbaby.dk/2014/01/28/diy-guide-hvordan-laver-man-nemt-photobooth-eller-fotovaeg-til-sit-bryllup/

post-63766-0-67290300-1390929792_thumb.j

post-63766-0-37652100-1390929807_thumb.j

0

Annonce ♥

Fedt, at du fik brugt programmerne! Så kan jeg roligt bruge dem selv også :-)

Lavede du en tape-ramme på gulvet, så gæsterne vidste, hvor de skulle stå for at komme med på billedet?

Tror, jeg vil overveje den lille printer og indstillingen med de 4 skud. Så ved gæsterne også, at det er de næstes tur ;-) Men hvor hurtigt skød de fire efter hinanden? Og havde du lapperne til at skyde flash'en af efter hvert eller bare til at lyse almindeligt op?

0

Fedt, at du fik brugt programmerne! Så kan jeg roligt bruge dem selv også :-)

Lavede du en tape-ramme på gulvet, så gæsterne vidste, hvor de skulle stå for at komme med på billedet?

Tror, jeg vil overveje den lille printer og indstillingen med de 4 skud. Så ved gæsterne også, at det er de næstes tur ;-) Men hvor hurtigt skød de fire efter hinanden? Og havde du lapperne til at skyde flash'en af efter hvert eller bare til at lyse almindeligt op?

Nej men det med tape-rammen var faktisk en god idé, som jeg klart ville have gjort, hvis jeg skulle lave noget om.

Folk stillede sig oftest midtpå - men hvis der fx kun var 2 personer, så stod de nogle gange i siden på det første billede og fik sig så rykket til de sidste 3.

Man kan selv indstille, hvor hurtigt de skal skyde efter hinanden - jeg mener ikke, at jeg ændrede på standardindstillingerne, og der var lige et par sekunder mellem hvert billede. Ikke sådan at man kunne hente nyt tilbehør - men så man lige kunne nå at lave en ny pose.

Der var faktisk både mulighed for kun at bruge flash - men også så lamperne kunne lyse hele tiden, hvilket jeg benyttede mig af. Det gjorde ingen forskel på selve billederne, men så var hele området så dejlig oplyst hele aftenen :)

0

Annonce ♥

Tusind tak for en helt fantastisk guide.

Vi overvejede photobooth men efter at have læst dine kommentarer hersker der ikke nogen tvivl om at vi skal have det :super:

Det kan også kun varmt anbefales - åh hvor var det altså sjovt, og hvor ER det gode billeder at have efterfølgende :)

0