Narjar

Er det billigt?

16 indlæg i dette emne

Hey tøser, jeg har fundet en fotograf som jeg ved tager vildt flotte billeder, min fætter har nemlig haft brugt ham til sit eget bryllup.

Denne fotograf har givet mig et tilbud som hedder 3200 kr.

For dette får jeg:

Foto af ankomst til kirke, og ud fra kirken, samt et location (det bliver ved kalkgraven i Karlslunde/solrød), et billed på 30x40, samt to på 13x18.

Er det billigt? Eller er det dyrt? Jeg har slet ikk forstand på sådan noget.

Kh. fra mig <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pga af din dato kan du godt få nogle gode priser ved de forskellige fotografer, får du 3 fremkaldt, hvad med alle de billeder han tager der imellem, jeg får fotograf fra kirke til kl 18 , mellem 300-400 redigeret på cd , lokations fotos og gruppebilleder , har valgt dette da jeg hellere selv vil lave en fotobog . For 3700

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg slet ikke, om du kan lide hans billeder, men jeg så lige at en af vores annoncører Samurai foto tilbyder en heldagsfotografering for 5.500 kr. incl. 5-10 print i A4 størrelse og alle billeder på DVD. Det tror jeg er noget af det billigste, du kan komme i nærheden af. Og han giver desuden 10% rabat på en heldagsfotografering, hvis du booker i januar.

:)

Alternativt kan du jo tage et kig HER og se, om du kan finde et andet tilbud, hvor du synes, at du får mere for pengene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige tyde om du kun får 5 billeder og skal heller ikke kunne sige om det er billigt. Men fordelen ved at vælge den løsning Ki nævner og at vælge en der er annoncør her på siden er at du er sikker på at få en fotograf som er vant til at fotografere ved bryllupsfester og gør meget i det. Ellers ville det slet ikke kunne svare sig at være annoncør her. Samme sikkerhed har man ikke på sider for amatørfotografer o.l. hvor hvem som helst kan gøre sig "erfaren". Derudover er det jo mavefornemmelsen der skal afgøre det. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser, jeg har fundet en fotograf som jeg ved tager vildt flotte billeder, min fætter har nemlig haft brugt ham til sit eget bryllup.

Denne fotograf har givet mig et tilbud som hedder 3200 kr.

For dette får jeg:

Foto af ankomst til kirke, og ud fra kirken, samt et location (det bliver ved kalkgraven i Karlslunde/solrød), et billed på 30x40, samt to på 13x18.

Er det billigt? Eller er det dyrt? Jeg har slet ikk forstand på sådan noget.

Kh. fra mig <3

Jeg så lige, at I har planer om at få taget billeder i kalkgraven, hvilket vi også påtænker. Men vi skal jo giftes i august, så chancen for, at der er mennesker er meget stor. Jeg ved derfor ikke om vi ændrer mening. MEN... Jeg synes, at det lyder billigt. Vores koster 3900,- for samme fotografering, dog får vi ikke nogle på print, men alle redigerede billeder på dvd (ml. 300-400) og så en timeline, som fotografen kalder det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået en super god deal i hus med en fotograf som skal have 6000 kr. for at være med fra min klargørelse til og med brudevalsen. Vi får ikke nogle billeder på print, men får mellem 3-500 redigerede billeder på en cd, så vi selv kan lave fotobøger og printe ud selv :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg slet ikke, om du kan lide hans billeder, men jeg så lige at en af vores annoncører Samurai foto tilbyder en heldagsfotografering for 5.500 kr. incl. 5-10 print i A4 størrelse og alle billeder på DVD. Det tror jeg er noget af det billigste, du kan komme i nærheden af. Og han giver desuden 10% rabat på en heldagsfotografering, hvis du booker i januar.

:)

Alternativt kan du jo tage et kig HER og se, om du kan finde et andet tilbud, hvor du synes, at du får mere for pengene.

Jeg har netop sat en kampagne i gang for fylde kalenderen i resten af 2014. Højsæsonen er booket for længst! Selvfølgelig skal bryllupsklars gæster først kende tilbuddet. Hele dagen i hele Danmark for 4495 kr incl. moms og transport! (10 print i A4 i god kvalitet koster ca 150kr i foto.bilka.dk)

http://fotofriberg.dk/priser

Ledige datoer ses her:

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Anmzd3mX0MpOdFFYRFlyQXMwRHdCZDRlb0stRC1POWc&type=view&gid=0&f=true&colid0=1&filterstr0=Ledig&sortcolid=-1&sortasc=true&rowsperpage=250

Så den 11/10 2014 er ledig? Og indebærer tilbudet også filmning af vielsen og location fotos?? Ja samt fest osv eller hvordan? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg slet ikke, om du kan lide hans billeder, men jeg så lige at en af vores annoncører Samurai foto tilbyder en heldagsfotografering for 5.500 kr. incl. 5-10 print i A4 størrelse og alle billeder på DVD. Det tror jeg er noget af det billigste, du kan komme i nærheden af. Og han giver desuden 10% rabat på en heldagsfotografering, hvis du booker i januar.

:)

Alternativt kan du jo tage et kig HER og se, om du kan finde et andet tilbud, hvor du synes, at du får mere for pengene.

Jeg har netop sat en kampagne i gang for fylde kalenderen i resten af 2014. Højsæsonen er booket for længst! Selvfølgelig skal bryllupsklars gæster først kende tilbuddet. Hele dagen i hele Danmark for 4495 kr incl. moms og transport! (10 print i A4 i god kvalitet koster ca 150kr i foto.bilka.dk)

http://fotofriberg.dk/priser

Ledige datoer ses her:

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Anmzd3mX0MpOdFFYRFlyQXMwRHdCZDRlb0stRC1POWc&type=view&gid=0&f=true&colid0=1&filterstr0=Ledig&sortcolid=-1&sortasc=true&rowsperpage=250

Så den 11/10 2014 er ledig? Og indebærer tilbudet også filmning af vielsen og location fotos?? Ja samt fest osv eller hvordan? :)
Ja[/quot

Ahh hvorfor kommer det tilbud først nu, har lige indgået aftale med fotograf og indbetalt dep. :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer