Hnissen

Mint og navy

23 indlæg i dette emne

Min H2B har bedt om at få blå farve med som temafarve,-

vores oprindelige ide af farvetemaer var mint og peach - men nu når min H2B har bedt om blå, så vil jeg gå efter farven,- selvom jeg generelt synes at blå er en svær farve :wink:

Men jeg vil prøve at finde en god blå farve, for jeg ved at han ønsker det meget, for han ELSKER HAVET -

så jeg googlede farven - og kom til disse 3 farver-

Mint kan heldigvis være med, som jeg ønsker det;-), farven i midten kan jeg ikke rigtig gennemskue hvad er? og den sidste er petroleums farve ikk? Eller er det en anden,- men det er i hvertfald en fin blå farve uden at være kongeblå :huh:

I må desuden gerne spamme mig med disse farver :loveshower:

post-68624-0-45494500-1390939941_thumb.j

Redigeret af Hnissen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den i midten ikke det man kalder dueblå måske?

Den tredje er nok snarere turkis end petroleum, petroleumsfarve på dansk er som regel mere grøn i det (det kan selvfølgelig også bare være min skærm der viser det helt forkert).

Vildt smukt med kongeblå i nr. 2 indlæg også!!!!

Hvis han beder om blå i stedet for peach er det måske for at få noget maskulinitet ind i også? Så ville jeg nok gå med en mørk blå; enten den kongeblå eller mørk marineblå, som jeg også synes er helt fantastisk til den sarte, lyse mint.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, I har ret, piger!

Navy/kongeblå står faktisk også fantastisk flot sammen med mint farve:) Det havde jeg ikke troet, før jeg så det sidste billede :biggrin:

Min H2B skrev imorges og jeg citerer "❤️❤️❤️ blå som vandet og himmel"

Så det er vel farven i midten, dueblå, himmelblå eller hvad det nu hedder:-)

Han var ellers med på peach farve i starten, men man har vel lov til at skifte meningen, det skal jo ikke kun være mit bryllup :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!!! Jeg kan også bedst lide kontrasten mellem den mørke blå og den lyse mint - det gør på en eller anden måde minten mere kraftfuld! Jeg er spændt på hvad I ender ud med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt!!! Jeg kan også bedst lide kontrasten mellem den mørke blå og den lyse mint - det gør på en eller anden måde minten mere kraftfuld! Jeg er spændt på hvad I ender ud med :)

Ja, jeg tror også det bliver godt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lækre farver I har valgt :)

Hvor er det fine billeder! Tak!

Dejligt med flere inspirationer og nye ideer.

Jeg kan også mærke, at det er de rigtige farver for os! :7himmel: sjovt for jeg har aldrig brudt mig om navy farver!

Ved ikke lige hvad der skete;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en ren afhængighed med det pinterest.... Vi skal også have navy blå, ivory og så den der helt fine grønne farve som hortensia kan få... Farverne er valgt ud fra at det sf er nogen farver vi kan li og at det bliver lidt mere maskulint og "rent" stilmæssigt så gommen ikke drukner i lyserøde og lille tylorgier ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en ren afhængighed med det pinterest.... Vi skal også have navy blå, ivory og så den der helt fine grønne farve som hortensia kan få... Farverne er valgt ud fra at det sf er nogen farver vi kan li og at det bliver lidt mere maskulint og "rent" stilmæssigt så gommen ikke drukner i lyserøde og lille tylorgier ;-)

Hvor fine farver også! :biggrin: det er jo også H2B´s bryllup :biggrin:

Er ved at kigge nærmere på Pinterest nu;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer