Majapigen87

Hvad gør i med make-up?

21 posts in this topic

Sagen er at den Frisør der skal sætte mit hår på dagen ikke er en af dem der også ligger make-up.

Har ikke selv valgt frisør vil jeg lige sige, men en af mine veninder har valgt at give frisør i gave, og det er jo bare super fedt :-D

Men hvad med make-up? Hvad gør I?

Det er i Esbjerg, hvis I lige skulle have nogle gode idéer til mig ;-)

0

Annonce ♥

jeg lægger den selv. ved hvilke produkter det virket og holder for mig så kan slet ikke overskue af en der ikke kender mig og min hudtyper skal ind og pille ved den. Det ud over har jeg taget forskellige kurser så er ikke helt uerfaren med hvad der gør en god make-up

0

Jeg havde en del overvejelser. Sagen er at jeg synes det er ret dyrt at få nogen til det.

Som det ser ud nu, får jeg en veninde til at stå for både hår og makeup. Hun har en del erfaring og bor lige ved mit arbejde, så vi kan få lavet en del prøvemakup.

mms8777 er faktisk inde på noget. Måske du kunne nå at få et kursus?

0

Annonce ♥

Jeg synes, at det er så svært. Ville gerne have en til det, men min frisør kunne ikke, da hun skal på ferie. Så lige nu er jeg lost på både hår- og make-up fronten... :blink:

0

jeg lægger den selv. ved hvilke produkter det virket og holder for mig så kan slet ikke overskue af en der ikke kender mig og min hudtyper skal ind og pille ved den. Det ud over har jeg taget forskellige kurser så er ikke helt uerfaren med hvad der gør en god make-up

Uh, du må da gerne dele lidt tips ud! :wink:

0

Annonce ♥

Jeg lægger også min make-up selv. Jeg har ikke den vilde erfaring, men jeg ved, hvad der normalt fungerer, og så prøver jeg lidt forskellige looks inden sommer, og så burde jeg være klar på egen hånd :wink:

0

Jeg synes personligt at en smuk hud gør hele forskellen. Jeg gør en del ud af contouring og high-lighting.

Når det kommer til øjenskygge så handler det om at vælge skygger af god kvalitet og med en god pigmentering, da de ellers ikke kan holde en hel aften. Og så selvfølgelig en primer på hele låget. Men også her er det vigtigt at man tænker på contouring og high-lighting hvis man vil fremhævet øjet smukt.

For mange kan det virke skræmmende at tegne sine øjenbryn op, men et smukt optegnet øjenbryn kan faktisk give et falsk ansigtsløft. Det åbner øjnene op og giver balance i anisgtet.

Det var lige hvad jeg havde af råd

0

Annonce ♥

Hvis man har mod på det selv på dagen så har steder som Illum, Magasin og Body shop make-up artister der gerne viser en nogen tricks

Pigerne der lægger make-up i The Body Shop er ikke nødvendigvis make-up artister vil jeg lige nævne. Har selv haft en meget uheldig oplevelse hvor jeg fik lagt en make-up i The Body Shop, hvor hende der lagde min make-up fik smurt mig ind i en foundation der på ingen måde matchede min hudtype og efter få timer løb den simpelthen ned af mit ansigt

0

Hvis man har mod på det selv på dagen så har steder som Illum, Magasin og Body shop make-up artister der gerne viser en nogen tricks

Pigerne der lægger make-up i The Body Shop er ikke nødvendigvis make-up artister vil jeg lige nævne. Har selv haft en meget uheldig oplevelse hvor jeg fik lagt en make-up i The Body Shop, hvor hende der lagde min make-up fik smurt mig ind i en foundation der på ingen måde matchede min hudtype og efter få timer løb den simpelthen ned af mit ansigt

Jeg har ikke personlig erfaring med Body Shop har bare set at de har plakater i vinduerne :-)

0

Annonce ♥

Jeg håber på at finde en frisør der også kan lægge make-up, og som kommer hjem til en. Jeg går overhovedet ikke med make-up til dagligt, så det tør jeg ikke kaste mig ud i den dag, ejer heller ikke f.eks en foundation :tunge:

0

Jeg får mit hår sat af en frisør, som jeg håber kender en, som kan ordne min makeup. Egentlig kan jeg godt lægge makeuppen selv, men lige den dag vil jeg bare gerne have den luksus at få en anden til at gøre det :)

0

Annonce ♥

Jeg er selv frisør, men lige den dag vil jeg gerne forkæles lidt :) Så min mor får lov til at sætte mit hår, hun er også frisør.... Make-uppen står jeg 100 % selv for. Jeg går med make-up hver dag og ved hvordan jeg vil have det på min bryllupsdag. Jeg har før siddet model for make-up artister, men har aldrig følt mig helt tilpas...

0