Wetlesen

My something blue! And maybe new :-) UPDATE

62 indlæg i dette emne

Ja så er der nyt billede... Men den er endnu ikke færdig. Det tager LAAANG tid med alle de detaljer. Men nu er blonden lavet hele vejen rundt. Oprindeligt var det tanken, at båndet skulle være blåt, men det bliver det ikke. Kontrasten bliver for stort, og det bliver ikke pænt. I stedet laver vi en blå "sten" ved blonden, der sidder ved sløjfen. Forhåbentlig bliver jeg færdig næste gang..

Jeg beklager, men tatoveringen er ikke helet helt op på billedet. Derfor ser det lidt grumset ud. :-)

post-66738-0-38934700-1394611268_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det en fed, sej, cool og jeg kan komme på mange flere ord, men så bliver jeg ikke færdig i dag. :cheerleader3:

Det er da bare den fedeste ide længe. Desværre HADER min H2B tatoos, (har selv 5 i forvejen, som han heller ikke er fan af, men de bliver!) , men havde han ikek gjort det, så havde jeg også kunnet finde på at få sådan et lavet. Det er bare så coolt!!! :c166: Kan lige se det for mig, når du hiver op i kjolen for at vise det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fin! Og sexet. :wink:

Mange tak. :-)

Endnu en gang.. WOW!

Tusind tak. :)

Den er fantastisk flot...

Tak. :blush:

Hvor er det vildt! :)

Ja det er lidt vildt. Hun er meget dygtig. :)

Hvor er det en fed, sej, cool og jeg kan komme på mange flere ord, men så bliver jeg ikke færdig i dag. :cheerleader3:

Det er da bare den fedeste ide længe. Desværre HADER min H2B tatoos, (har selv 5 i forvejen, som han heller ikke er fan af, men de bliver!) , men havde han ikek gjort det, så havde jeg også kunnet finde på at få sådan et lavet. Det er bare så coolt!!! :c166: Kan lige se det for mig, når du hiver op i kjolen for at vise det :wink:

Ja jeg synes også, at ideen er ret fin. Min mand var heller ikke så meget til tatoveringer før end, at han selv fik lavet en. Så synes han lige pludselig, at det var rigtig flot. :lol:

Er også spændt på, hvad folk siger, når jeg hiver op i kjolen. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser simpelthen SÅ fedt ud, wow hvor er det bare flot.

Min kæreste kom lige med den fedeste kommentar, " det bliver dælme nitten, når manden skal hive det af med tænderne" -HAHA-

Ha ha ha... Ja det kan han da have ret i. :lol: Det bliver i hvert fald på. :)

Ellers hyggeligt, at din kæreste kigger med på bryllupsklar. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser simpelthen SÅ fedt ud, wow hvor er det bare flot.

Min kæreste kom lige med den fedeste kommentar, " det bliver dælme nitten, når manden skal hive det af med tænderne" -HAHA-

Ha ha ha... Ja det kan han da have ret i. :lol: Det bliver i hvert fald på. :)

Ellers hyggeligt, at din kæreste kigger med på bryllupsklar. :biggrin:

Det var kun fordi jeg viste ham billedet, fordi jeg syntes det er så fint :tunge: . Haha ja vi må da ikke håbe at ham manden din, begynder at bide i dig , i hvert fald ikke lige på den måde :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser simpelthen SÅ fedt ud, wow hvor er det bare flot.

Min kæreste kom lige med den fedeste kommentar, " det bliver dælme nitten, når manden skal hive det af med tænderne" -HAHA-

Ha ha ha... Ja det kan han da have ret i. :lol: Det bliver i hvert fald på. :)

Ellers hyggeligt, at din kæreste kigger med på bryllupsklar. :biggrin:

Det var kun fordi jeg viste ham billedet, fordi jeg syntes det er så fint :tunge: . Haha ja vi må da ikke håbe at ham manden din, begynder at bide i dig , i hvert fald ikke lige på den måde :lol:

Hvor er du sød. Tak. :loveshower:

Ja jeg håber da ikke, at der går Bella Swan og Edward Cullen i den. :tunge: Og ja jeg er en sucker for twilight. :blush::biggrin:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde jeg haft råd til det, og havde jeg haft lysten til at vise ben til familien, så kunne jeg bestemt godt finde på det samme. Det er altså en virkelig fin, feminin og yndig tatovering. Jeg er generelt ret vild med tatoveringer, men altså er nærmest forelsket i dit fine strømpebånd . Tror altså virkelig det imponere, når du skal vise det frem :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser simpelthen SÅ fedt ud, wow hvor er det bare flot.

Min kæreste kom lige med den fedeste kommentar, " det bliver dælme nitten, når manden skal hive det af med tænderne" -HAHA-

Ha ha ha... Ja det kan han da have ret i. :lol: Det bliver i hvert fald på. :)

Ellers hyggeligt, at din kæreste kigger med på bryllupsklar. :biggrin:

Det var kun fordi jeg viste ham billedet, fordi jeg syntes det er så fint :tunge: . Haha ja vi må da ikke håbe at ham manden din, begynder at bide i dig , i hvert fald ikke lige på den måde :lol:

Hvor er du sød. Tak. :loveshower:

Ja jeg håber da ikke, at der går Bella Swan og Edward Cullen i den. :tunge: Og ja jeg er en sucker for twilight. :blush::biggrin:

EEEEEEEEEEEELsker bare den bemærkning.... Jeg er selv en mega fan.. så kan kun grine da jeg faktisk tænkte det, men du skrev det :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser simpelthen SÅ fedt ud, wow hvor er det bare flot.

Min kæreste kom lige med den fedeste kommentar, " det bliver dælme nitten, når manden skal hive det af med tænderne" -HAHA-

Ha ha ha... Ja det kan han da have ret i. :lol: Det bliver i hvert fald på. :)

Ellers hyggeligt, at din kæreste kigger med på bryllupsklar. :biggrin:

Det var kun fordi jeg viste ham billedet, fordi jeg syntes det er så fint :tunge: . Haha ja vi må da ikke håbe at ham manden din, begynder at bide i dig , i hvert fald ikke lige på den måde :lol:

Hvor er du sød. Tak. :loveshower:

Ja jeg håber da ikke, at der går Bella Swan og Edward Cullen i den. :tunge: Og ja jeg er en sucker for twilight. :blush::biggrin:

EEEEEEEEEEEELsker bare den bemærkning.... Jeg er selv en mega fan.. så kan kun grine da jeg faktisk tænkte det, men du skrev det :hug:
Ha ha.. Det er sgu grineren. :-)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det kommet længere i processen? Vil super gerne se med løbende og specielt det helt færdige resultat ;o)

Elsker simpelthen tatoveringer ❤️

Hvis du ser opdateringen ovenover.. Har formentlig skrevet den samtidig med dig. :-) Jeg håber jo på den 27. og at det ikke bliver aflyst igen.. :-S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For dem der ikke følger med i min tråd, så lægger jeg også lige billeder herind. :-)

Den er helt nylavet, så derfor er farverne ikke helt, som de reelt kommer til at være, når det er helet op. Jeg er SUPER tilfreds og synes, at den er blevet virkelig fin. Jeg lægger billeder op igen, når den er helet ordentlig op. Jeg er jo også mega rød. Men ja I må tage det som det er. Det bånd i midten bliver gråt og ikke "øm-hud-rødt", som det er nu. :-D

post-66738-0-27010600-1398668584_thumb.j

post-66738-0-64948700-1398668595_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3::loveshower:

Hvor er det altså blevet fantastisk... såååååå flot... glæder mig til at de det være helet ordentligt op... smukt strømpebånd... :)

Hvor er du sej! Respekt herfra :wink:

Tak alle fire. Bliver jo helt glad i låget af jeres søde kommentarer. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer