AgLø

hjælp til inspiration til forårs, natur, rustikt bryllup

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Pinterest er et internet baseret moodboard/opslagstavle hvor du selv kan sætte links op fra blogs, netshops osv eller du kan repinne andres links... Du kan evt lige starte med et sneak peak på min....

http://www.pinterest.com/camilla83/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg desværre også på mobilen, for jeg har lidt samme inspo som sig tror jeg. Jeg har brugt søgeordet enchanted som er fortryllet på engelsk, og sammen med wedding, bare på Google kommer der rigtig mange fine inspirationsbilleder frem. Hos os snakker vi, lys, lys og atter lys. Bordkort holdere i træ, osv. 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan laver I selv et Mood board? Har set nogen herinde har dem, men selv når jeg googler det, så får jeg beskrivelse af at sætte billeder på en opslagstavle, og den del kunne jeg godt gætte mig til :-) Jeg vil gerne lave en herinde og evt. til Kim, når han skal i gang med at bestille buket og blomsterkrans. Please, hvis nogen kan hjælpe :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forårs blomster er ofte enormt fine! Smut ud og pluk en masse dagen før brylluppet. 
Jeg kan lige forestille mig at pynte op med de sarte og fine forårsblomster fra "vejkanten".
Vi blev gift i sensommeren, hvor blomsterne ofte er lidt større end de er om foråret. 

 Vores på så sådan ud:
 1B0A0511_2-683x1024.jpg?6bd65f

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer