Tittemus

Hjælp - rabatkort/kode til Boye guldsmed (Bryllupsmesse Århus)

13 posts in this topic

Hej

Vil høre ad om der er en sød sjæl der kan hjælpe mig.

Min kæreste har være i Guldsmed Boye og købt en ring til mig. Han prøvede at få rabat, da han købte flere dyre ting på en gang, men fik svaret, at han kun kunne få rabat (20 %) hvis han kom til bryllupsmessen i Århus. Dette var der desværre ikke mulighed for :(

Vil så nu høre ad om en af jer, som var på bryllupsmessen i Århus, om man kunne få en rabat kode / et kort med rabat til Guldsmed Boye, og hvis ja, om der er nogen der ikke skal bruge det, så jeg eventuelt kan overtage det? Det drejer sig om en pænt slat penge vi vil kunne spare, så vil blive utrolig glad, hvis der er en venlig sjæl der kan hjælpe os!

På forhånd tak :)

0

Annonce ♥

Nok ikke den store hjælp, men jeg ville sige til ham/hende at så finder jeg da bar et andet sted at handle...

Det kan ikke være rigtig man skal til det messe for at få et stykke papir også vende tilbage... Hvis det bar er stedet så håber jeg der sidder en som ikke skal bruge sin kupon.

Held og Lykke. :biggrin:

1

Ja jeg har også sagt, at han skal spille hård og kontant når han skal ned og bytte ringen til den rigtig størrelse. Syntes godt nok det er meget næsvis at komme med den kommentar, at hvis han kom til bryllupsmessen, ja så kunne han få rabat.

Men krydser finger for at der er én herinde der kan hjælpe med en rabatkode :)

0

Altså, nu kiggede vi ikke selv efter ringe på messen, da vi allerede har købt, men mit indtryk var, at man skulle bestille ringene PÅ messen for at få rabatten?? Eller?

Men ja, det er da rimelig øv:(

0

Annonce ♥

Har selv lige været på bryllupsmesse i Odense i dag, og kunne se at der var meget forskel på deres rabatter. Nogle steder var det kun på messen, andre steder skulle man "bare" fremvise en rabatkupon man fik på messen, så kunne man få rabat.

Louise G: Hvis du ikke skal bruge kortet, er der en mulighed for at jeg måske kunne overtage det? Skal selvfølgelig nok betale porto osv. for det . For så må vi prøve at tag det med hen til dem, når ringen skal byttes, og snakke med dem om det.

Syntes også det er ved at være lidt besværligt det her, så overvejer godt nok også meget, hvis det kan lade sig gøre, at se om vi kan få pengene tilbage, og så købe ringen et andet sted.

0

Ej hvor dejligt :)

Jeg sender lige en PM til dig :)

0

Ikke at du kan bruge denne info til så meget. Men da vi købte vores vielsesringe, så fik vi et tilbud hos en guldsmed, hvor vi kunne spare 25%. Super billigt, da startprisen var 28.000. Vi var efterfølgende i en anden smykkeforretning, fordi min kærestes morfar normalt handlede der, og vi var spændte på, om det ville hjælpe yderligere på prisen. Det var præcist de samme ringe.

De var ikke interesserede i at give rabat før end, at vi fortalte dem om det tilbud vi havde fået. De ville selvfølgelig vide, hvor det var fra, men den info fik de ikke. De gik fra ikke at ville give rabat til at give 20%. Så vi endte med at købe dem der. :-)

Jeg siger ikke dermed, at I bare kan lade som om, at I har fået en god pris et andet sted, men de burde være villige til at give rabat. Især hvis det drejer sig om større beløb.

0

Tak for tippet - har også samlet mig en masse rabatkuponer i dag på ringe, så vi vil klart prøve at presse dem :)

0

Annonce ♥

Enig med tidligere kommentar omkring Vibholm - synes også, vi fik klart den bedste behandling hos dem, selvom vi ikke var nemme at stille tilfredse! Men der var et kæmpe udvalg, og sælgeren var super høflig hele vejen igennem :)

0

Vi er blevet enige om at vi sammen tager hen til Boye på torsdag og prøver at snakke med dem. Louise G har været så sød at sende det kort hun havde med rabat, og så må vi se hvad de siger. Hvis de ikke vil give nogen form fra rabat, så vil vi prøve at få pengene tilbage, og så købe alle vores ringe et andet sted. Nu har jeg i hvert fald en masse kuponer hvor vi kan få 20 % rabat hos andre guldsmede :)

Samlet løber det op i omkring de 25-30.000 kr, så det er en del vi ville kunne spare, og det er en større sum penge de vil gå glip af, hvis de ikke går med til at give os nogen form for rabat.

0

Lige en lille update :)

Vi var ved guldsmed Boye i går, for at bytte min forlovelsesring (til en anden størrelse), samt finde vielsesringe.

Selvom den rabatkupon jeg fik fra Louise G var på 20 % til vielsesringe, så fik vi 20 % på alle ringe (min forlovelsesring, alliancering/vielses ring til mig og vielsesring til min h2b) :cheerleader3:

Så de holde heldigvis det de lovede om at vi kunne få 20 % på den allerede købte forlovelsesring - havde ellers rigtig forberedt mig på, at jeg skulle hidse mig op, men der var slet ingen problemer - Så nu glæder jeg mig bare til at alle ringene kommer hjem, og så jeg kan få lov til at nyde min forlovelsesring :loveshower:

Så 1000 tak for hjælpen Louise G - hvor er det dog dejligt at kunne komme herinde og få en masse hjælp.

Havde ellers sagt til mig selv, at jeg først vil begynde at lave indlæg herinde, når invitationerne er sendt ud, for at være på en sikre siden at ingen vil opdage noget (det er kun 2 der ved at vi skal giftes, så vi overrasker alle med invitationerne), men hvor er jeg dog glad for at jeg skrev og spurgte om hjælp :wink:

0

Annonce ♥