Regnbuebarn

Prissammenligning - hvad giver i for hår og make-up?

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal give 1855 hos min frisør som jeg har brugt i en del år efterhånden og som er rigtig dygtig (tidligere konkurrencefrisør og underviser på frisørskole). Hun ordner både hår og make-up og det er inkl en prøveopsætning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået et tilbud på Fisketorvet på 800 kr. Det er lidt en chance, jeg tager, da han er nyansat, ham der skal lave det, men da jeg skal holde forlovelsesfest først, har jeg bestilt tid til 'brude make-up' der, og hvis det bliver godt, booker jeg tid til brylluppet med det samme :) Det er i en makeup butik og måske ikke så charmerende, som i en salon, men for hår, make-up inkl. prøveopsætning, så synes jeg det et kup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror der er meget forskel på priser geografisk, jeg har forhørt mig ( i det mørke udkants-Jylland ) ved flere frisører om opsætning af hår, nogle har en fast pris på en prøve opsætning + opsætning på selve dagen til 5- 600 kr. og andre tager 400 kr. pr 1/2 time

Jeg har en aftale med en Frisør med "hjemmesalon" hvor jeg kommer og får en prøveopsætning ( har selv alt jeg skal bruge med Klemmer, kam med slør og spiraler) med og så kommer hun til mig på dagen og sætter det op. det skal jeg give 350 kr. for.

Men det er jo så uden make- up

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal give 980,- kr. for både make-up og håropsætning. Det er min faste frisør, og hun kommer hjem til mig (hvilket hun altid gør - hun er mobilfrisør :thumbsupsmileyanim: ) Det synes jeg er nogenlunde billigt - selv her i det mørke Jylland :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^ Fin pris.

Jeg tager hen til salonen ( 6min. væk fra det hotel, vi er på) og får sat hår og lagt make-up 1600 kr. inklusiv prøveopsætning.

Jeg synes ikke det er specielt billigt, men lidt research siger mig at det er cirka prisen heromkring. Meningen var at frisøren skulle komme til mig, det ville jeg klart synes var mest afslappende, men ved at tage ud til dem, så kunne mine veninder få sat håret samme sted, fordi de er flere frisører.

Edit: nåja, det er en proff frisør og en make-up artist, der står for det.

Redigeret af Fru.Frøken
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er endt med at gå sparevejen og får en veninde til både hår og makeup.

Hun er så nørd på den skønneste måde, så hun er sådan en som sætter sig noget for - og så lærer hun det ved hjælp af youtube etc.

Så hende er jeg HELT tryg ved + jeg ved at hun har flere andre hun skal ordne inden deres bryllup, så hun når også at få lidt erfaring med det inden jeg står for skud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Igennem en veninde har jeg fået et tilbud hos en konkurrencevindende frisør og makeup artist. Prøveopsætning 14 dage før, hun kommer til Fyn på dagen/hjem til mig, ordner hår, slør, makeup m.m. 1000kr. alt inkl.

Jeg søger også en på fyn - kunne du måske lokkes til at komme med kontakt info på hende :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer