MaDa

SHIT! Jeg har VUNDET en brudekjole!

19 posts in this topic

wooow...

Jeg er så HELDIG at jeg har vundet en brudekjole fra Kennedys til 10.000 kroner!!!

MEN, jeg er så så UHELDIG at jeg allrede har købt en, dog en "made in china" kjole fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** til 1400kr.. :/

Hvad gør jeg, jeg er jo faktisk tilfreds nok med den jeg har købt, kan man "sælge" den til en anden altså "gavekortet" ??

-- eller bør jeg vælge den dyre??

åh nej.. det er jo fedt, men også vildt forvirrende på en og samme tid!!

0

Annonce ♥

Det skader i hvert fald ikke at kigge...

Og så tillykke med det

0

måske du kan bruge gavekortet på lækkert tilbehør, hvis du er tilfreds med den du har købt? eller også finder du måske noget du er endnu mere vild med.... hvem ved.....

0

Ja, måske tage en kigger på deres hjemmeside og se hvad der er...Tage op og prøve og kigge...??

Og kæmpe tillykke...

0

Annonce ♥

Stort tillykke.

Nu ved jeg ikke om de vil, men de har jo også en masse bryllups ting som glas, kageforskæresæt, og menukortholdere, som du måske kunne bruge??

0

Hejsa

Jeg synes, at du skal tage et smut forbi Kennedys, de har mange smukke kjoler. Hvorvidt du kan lave en aftale med Kennedys om at bytte gavekortet til noget andet, det ved jeg ikke, det må du forhøre dig om, når du snakker med Kennedys.

0

ja, jeg vil helt sikkert ud at prøve, og ja.. jeg køber jo nok en anden :P den anden jeg valgte er heller ikke waaaaauuuw kjolen. :P

men fedt man har råd til en fin kjole og ikke sådan noget kopi, men det var bare ikke muligt for mig.... før nu... :)

0

Så er det her alletiders mulighed håber du finder KJOLEN :)

0

Annonce ♥

Så FEDT for dig.. :cheerleader3:

JEG ville ikke være i tvivl..Afsted til Kenndys.. Og vælg så din drømmr kjole.. hvornår får man sådan en chance.. Du kan jo altid prøve af sælge den anden kjole .. :)

0

Hvis du virkelig bare vil beholde den kjole du har, ville jeg sælge gavekortet for omkring en 6-7000kr.

Min veninde var så heldig dengang hun skulle købe at en havde et gavekort på 11-12.000 kr. som hun gav 7.000kr for og hendes kjole kostede 11.000kr. Så det var jo så perfekt for hende. Mon ikke der er en anden der står og gerne vil have en kjole fra kennedys :-)

Ellers - køb 2! Det havde jeg måske gjort :-p

0

SÅ fedt for dig at du har vundet gavekortet til Kennedy´s.

Der er SÅ mange pæne kjoler.

Nu siger du at du allerede har købt din kjole, men at den ikke var WAUW kjolen... Hvad med at sælge den på DBA og så får dig din drømmekjole??!..

Det er da oplagt fed mulighed for at få lige den kjole du drømmer om.

Held og lykke med det :-)

0

Annonce ♥

Hvis du tviler på den du allerede har købt, så ville jeg helt sikkert købe en anden.

STORT TILLYKKE, det er da bare så dejligt for dig..

0

Ingen tvivl, du skal da prøve at finde din drømmekjole! :loveshower:

Edited by Fru.Frøken
0

Annonce ♥

Enig med WeddingAddict! Du skriver selv, at din nuværende kjole ikke er wauw-kjolen, så skader det jo ikke at tage ud til Kennedys og kigge på kjoler - det kan jo være, du faktisk finder KJOLEN! :)

Afsti' afsted med dig :)

0

Jeg ville helt sikkert prøve kjoler hos Kennedys...har du fået din Kina-kjole? Så kan du jo evt. sammenligne. Der må været noget med kvaliteten af stoffer osv. ... tænker jeg...men sikken luksusproblem du har fået dig :wink:

0