Lousklou

Opdatering på FUP?

18 indlæg i dette emne

hej Piger.

Så fik jeg endelig skoene...... Men hold kæft, de er ikke pæne. Ydermere kan jeg slet ikke passe dem, jeg er normalt en str 38, men det her svarer nærmere til en 35. De ligner ikke originalen ret godt, der er lim under spændet på snuden, og snuden er meget mere spids end i virkeligheden. Undersålen ( altså under skoen) er ikke limet ordentligt, det ligner noget min 5 årige datter kunne have limet bedre. Øv, hvor er jeg ked af det og skuffet. Nu håber jeg (naivt) at jeg kan sende dem retur og få bare nogle af mine penge igen.

Nu aner jeg ikke hvilke sko jeg så skal tage på når jeg skal giftes om 1 uge. Syntes det havde passet så fint med blå sko :-(

Så hold jer laaaaaangt væk fra manoloblahnikuk.org.

triste hilsner Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du fik dine sko , øv at de ikke levede op til forventningerne (y)

Kan godt forstå du vil sende dem tilbage, men øv altså at det er sådan.....

Har du nogen sko i reserve ?

:hug: håber du finder nogen sko inden den 12

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Av for den!

Jeg ved Zalando og Brandos er ret hurtige til at levere.

Hvis det er, kan du jo bestille i den størrelse du regner med at passe og så også i større eller mindre størrelse. Det er nemt og gratis at sende retur hvis ikke de passer. Så er du sikker på at nå sko på en uge - og slipper for at løbe rundt i butikkerne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

LilleKiel, alternativt kan jeg sende dem på en mail, det kan jeg da finde ud af :-)

vh Louise

Er dælme også nysgerrig.

Hvis du er på pc kan du bruge fx paint til at gemme i mindre format

Hvis du er på fx telefon eller tablet, så er der ofte et program til at redigere fotos, der kan man også ofte ændre størrelsen på billedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt lige købt et par sko på Deichmann's hjemmeside. Jeg bestilte mandag og har fået dem onsdag. Lynhurtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle andre blå sko, som jeg har købt på e-bay. De er nok mere blå/lilla, men de må du istedet, orker ikke at lede eller bestille mere på nettet af den slags. Jeg er kureret! Jeg har intet hørt fra svindlerfirmaet. Så hvis I kender nogen der kender nogen....så har jeg et par manolo wanna-bees str 35-36 til salg.

kh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer