Regnbuebarn

Hippiehavebryllup 05.07.14: Kort status + lidt billeder

402 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:loveshower: Barmenu, program og "roskilde-skilt" :loveshower:

Så er filerne sendt til Vesterkopi som skal lave plakaterne til hhv baren og vores lille gimmick til vores gæster der er så kede af ikke at være på Roskilde :griner:- :griner:- :griner:-

post-67372-0-84882000-1404134630_thumb.p

post-67372-0-99966500-1404134641_thumb.p

post-67372-0-38686200-1404134702_thumb.p

Redigeret af Regnbuebarn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fede plakater, elsker specielt den detalje med Roskilde festival.

Du er simpelthen så smuk i din kjole, og det er om FEM, ligesom i F-E-M dage i skal giftes. Det er intet mindre end crazy på den fede måde:-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en fed tråd du har fået lavet dig, og hvor øv, at jeg ikke er kommet forbi noget før.

I har da nogle vildt gennemført tema. Er helt forelsket i det naturlige hos jer, selvom man ikke kender jer, så kan man bare læse, at det er et bryllup fyldt med personlighed.

Hvor er det spændende og lige rundt om hjørnet. Glæder mig til at se billeder og læse beretning fra dagen :cheerleader3:

PS!! Vildt smukke kjoler! :loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fede plakater, elsker specielt den detalje med Roskilde festival.

Du er simpelthen så smuk i din kjole, og det er om FEM, ligesom i F-E-M dage i skal giftes. Det er intet mindre end crazy på den fede måde:-)

Armen det jo det - er jo så vildt! Kan slet ikke forstå at det er lige om lidt :a1221: :a1221: :a1221:

Sikke en fed tråd du har fået lavet dig, og hvor øv, at jeg ikke er kommet forbi noget før.

I har da nogle vildt gennemført tema. Er helt forelsket i det naturlige hos jer, selvom man ikke kender jer, så kan man bare læse, at det er et bryllup fyldt med personlighed.

Hvor er det spændende og lige rundt om hjørnet. Glæder mig til at se billeder og læse beretning fra dagen :cheerleader3:

PS!! Vildt smukke kjoler! :loveshower:

Mange tak :loveshower: Åh er glad for man kan mærke os, for det er jo rigtig meget meningen - så det er godt at høre at vi kommer igennem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: Ringene :loveshower:

Vi har i dag hentet ringene hos guldsmeden :7himmel: Det er bare det smukkeste håndværk jeg har set og elsker designet vi selv har skabt. Havde vi ikke fundet lige præcis den guldsmed var vi ikke endt med så smukke ringe. De emmer af godt håndværk og ikke sådan noget industrielt masseproduceret noget. LOVE IT :7himmel: :7himmel: :7himmel:

Kobberringe med en guldring indvendig. Den røde sten for hinadnen, de to hvide for børnene.

10475266_10152514515879557_6945976563768

10437436_10152514516014557_5502206076847

10457884_10152514515939557_9981350510807

1797618_10152514611859557_54708786991956

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOOOOOOW nogle fede ringe, hvor er det vildt. Elsker det er kobber og er da endnu mere vild med, jeres betydning for stenene:-)

Hvordan er det nu, har i et barn hver? Eller er der en af jer der har to? Ja undskyld, jeg kan ikke huske det sådan helt detaljeret:-)

Der er kun F-I-R-E dage til nu, jeg VED bare at jeg kommer til at tænke så meget på jeres bryllup på lørdag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WOOOOOOW nogle fede ringe, hvor er det vildt. Elsker det er kobber og er da endnu mere vild med, jeres betydning for stenene:-)

Hvordan er det nu, har i et barn hver? Eller er der en af jer der har to? Ja undskyld, jeg kan ikke huske det sådan helt detaljeret:-)

Der er kun F-I-R-E dage til nu, jeg VED bare at jeg kommer til at tænke så meget på jeres bryllup på lørdag...

Åh hvor er du sød :loveshower:

Børnene er mine begge to :7himmel:

Redigeret af Regnbuebarn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... er kobber ikke et meget blødt materiale, der let bules?

- bare lige min tanke :) Men fiiiine og unikke er de :biggrin:

Jo kobber er meget blødt og får sin egen patina. Derfor er diamanterne sat i guldfatninger. Overfladen vil blive glat med tiden, det kan man ikke undgå.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WOOOOOOW nogle fede ringe, hvor er det vildt. Elsker det er kobber og er da endnu mere vild med, jeres betydning for stenene:-)

Hvordan er det nu, har i et barn hver? Eller er der en af jer der har to? Ja undskyld, jeg kan ikke huske det sådan helt detaljeret:-)

Der er kun F-I-R-E dage til nu, jeg VED bare at jeg kommer til at tænke så meget på jeres bryllup på lørdag...

Åh hvor er du sød :loveshower:

Børnene er mine begge to :7himmel:

Åh hvor fint med børnene!

Og ved du nu ellers lige hvad, jeg kan da også bruge dette til at tælle ned i dag, hvor der er T-R-E dage til i skal giiiiifteeees :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: 2 dage til & køreplanen næsten færdig :loveshower:

2 dage tilbage og det er så spændende :7himmel: Jeg er faktisk nervøs nu og har nogle øjeblikke en følelse af, at det meget gerne måtte ligge længere ude i fremtiden, men det er nok bare nerver. Vi har jo valgt at holde et bryllup hvor vi selv er med i alle processer hvilket er super fedt og gør at man virkelig er stolt over al det man har udrettet, men hold da fast det tager tid. Hvis vi havde haft fuldtidsjob og ikke havde været studerende havde vi jo aldrig haft tid til dette.

I de her dage bliver der handlet de sidste par småting, presset citroner til drinks, pakket det sidste og så står hele fredagen på en hel masse biler der skal køre til Anneberg hvor vi alle (næsten) mødes kl. 13 og går igang med hver vores. Hvor er man bare taknemmelig for at have så mange mennesker tæt på som vil hjælpe og tage fat :heart:

I går holdt vi et møde med min gode veninde, min mor og svigermor. Fik kommet i gang køreplanen og nøj det er omfattende! Det jo så detaljeret noget af det. De fleste opgaver hvor det er små detaljer der gælder har jeg selv valgt at stå med. Også nogle få om morgenen på selve dagen. Indtil videre er den på 4 sider og søndagen er ikke skrevet endnu. Er jeres andres drejebøger også så lange?

Redigeret af Regnbuebarn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok vildt det er lige om lidt. I morges lå min kæreste og jeg og drømte os til, at det var på lørdag vi skulle giftes. Og det ER det for jer.

Det er T-O dage, dejligt og fantastisk.

Jeg kan godt forstå i har rigtigt mange og lange to-do-lister når det er en hel weekend med overnatning, og alle de fine ting i har lavet. Det er bare med at tænke over at det HELE er hyggeligt at lave:-)

Det er dejligt i har så meget hjælp til at nå jeres drømme bryllup :loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: Mit hår - ændring til knolden :loveshower:

Jeg synes knolden/bolden af håret var for rodet første gang vi lavede den og har besluttet at den skal være som denne, måske knap så stor og så kommer blomsterkransen jo også:

10525862_10152518197409557_5678250823275

Min frisure skal ellers se sådan ud, bare med den anden knold:

10302742_10152351712279557_3652555270628

1932242_10152351712539557_85524896945259

Det er det mere glatte look jeg gerne vil, som denne opsætning, bortset fra at hendes hår er bukket om:

10291056_10152342144699557_3318990158299

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er det vildt der kun er to dage til jeres smukke bryllupsdag :loveshower::loveshower: det bliver helt igennem perfekt

hvor bliver din søn bare lækker i sin tøj

sød ide med vaserne og med pæoner i :loveshower::loveshower::loveshower:

uhh din ynglings slik, er også bare mums

Du kommer til at ligne en drøm lige meget hvad :loveboard:

Redigeret af Marie E
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer