Frulauridsen

bryllup

319 posts in this topic

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med dit forestående bryllup, og bare rolig det hele går meget hurtigere end du regner med, og man skal virkelig passe på med at tiden ikke løber fra en :lol: og pas på det er et farligt sted at hænge ud :biggrin:

0

Annonce ♥

tillykke med det forstående bryllup ...glæder mig til at følge dig og jeres flotte DIY ....

:blink: synes du at du har lang tid til .....tsk tsk tiden vil flyve afsted ..... :huh: siger jeg der stadig har over to år til :blush:

0

Jeg ved der er en del herinde, der har planer om selv at lave kagen. Inklusive mig selv :) Men jeg har absolut ingen erfaring på det område endnu, jeg er bare generelt god til at bage, så tænker at det nok skal gå. Jeg mener, jeg har jo tid til at øve mig inden, det tror jeg ikke kæresten er ked af. Der har er også nogle gifte fruer herindefra, som selv lavede kagen.

0

Annonce ♥

Den her sætter jeg straks på "hold øje med indlæg"

;-)

Ang. at lave bryllupskagen selv, er der helt sikkert inspiration at finde rundt omkring på siden.

Jeg selv har en kammerat der laver kagen - men ellers havde jeg nok leget med noget selv.

Til gengæld lurer jeg på at lave flødeboller og kyskager selv som tilbehør til min dessert.

0

Upload billeder til BK - en billedgennemgang

Step 1

Tryk: Anvend fuld editor

post-68857-0-06274400-1391702387_thumb.p

Step 2

Tryk: Gennemse...

post-68857-0-69252000-1391702434_thumb.p

Step 3

Find dit billede og tryk: Open

post-68857-0-86867100-1391702484_thumb.p

Step 4

Tryk: Vedhæft filen

post-68857-0-13284600-1391702533_thumb.p

Her kan du stoppe og så er filen vedhæftet dit indlæg, men vil du - som jeg har gjort her - have billederne et bestemt sted i indlægget tilføjes næste step.

Step 5

Placer cursoren der hvor du vil have dit billede og tryk: Tilføj til besvarelsen

post-68857-0-57385500-1391702619_thumb.p

Edited by gybbelgobbel
0

Annonce ♥

Louise G - Ja man bliver jo inspireret af de andres DIY projekter herinde ;) Tænker du på en bestemt? Har set en herinde med et træ med fugle.... :)

Rigtig fin tråd du selv har... Hehe.. Lidt sjovt at se i mødte hinanden på samme måde som mig og min kæreste... Vi har også været sammen i to år og valget stod også mellem 16. eller 23. august... ;) Hehe...

Hvor sjovt, at der er SÅ mange ligheder :)

Og jeg tænker naturligvis på vores gæstebog, som også er en sort bog fra Tiger, der er dekoreret - se! hihi

Ihhh… Hvor har jeg ledt og ledt efter din gæstebog, Louise - hvor er jeg GLAD for jeg fandt den herinde :cheerleader3:

FruLauridsen: Tillykke med dit kommende bryllyp - glæder mig til at følge med i din tråd og alle dine DIY projekter.. Din gæstebog er vold-fin :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jamen altså! Tak for forklaringen... ;)

Her er den så: (Sort kvadratisk notesbog fra Tiger 20,- og håndmalet træ m. fugle og guldskrift)

attachicon.gifgæstebog.jpg

Velbekomme :) Kan se det hjalp! Det er en rigtig fin gæstebog!

0

Annonce ♥

Gæstefavourbokse

Sikke stille der er herinde???

Nå men jeg bliver da bare glad ved med at ligge op... :)

Idag har jeg fået udformet vores gæstefavours... De er vældig billige ca. 250 kr. for gaver til 60 personer... :)

Har lavet et digt og en gaveæske med hjertebolsjer i. Digtet har jeg selv skrevet, DOG med megen inspiration herinde fra BK forummet. ;) Kan dog se jeg har lavet et par fejl i digtet ;) (Det første.... Den anden)

post-71652-0-31161500-1392311826_thumb.j

Æsken er lavet således at man skal hive i båndet for at åbne den.

post-71652-0-36109300-1392311947_thumb.j

Når man har hevet i båndet popper toppen af æsken af, båndet ligger således:

post-71652-0-23993100-1392311984_thumb.j

Og så er der søde hjertebolsjer med hindbærsmag til gæsterne....

post-71652-0-55122000-1392312021_thumb.j

Synes selv den er blevet ret fin, og fantastisk man kan lave en lille ting til gæsterne, når nu man ikke havde budgetteret med gæstegaver....

Edited by Frulauridsen
0