Frulauridsen

bryllup

319 indlæg i dette emne

Annonce ♥

HOV HOV!? Hvor blev tiden af?

Puha som tiden da flyver! Da jeg startede min tråd herinde i starten af året, synes jeg bare der var såååå lang tid til! Nu er det jo lige rundt om hjørnet! Vi har pt. RIGTIG travlt på begge vores jobs, så bryllupsplanlægning er noget der lige bliver presset ind i de frie timer vi har i weekenderne, eller om formiddagen...

Synes stadig vi mangler MEGET! Men, mon ikke vi får løst det hen ad vejen...

Siden sidst har vi fået udfyldt ægteskabserklæringer og navneændring... Hmm.. Vi har fået en kvittering på at de er afleveret... Nogen der ved om man så hører mere derefter, eller om det så bare er iorden???

Derudover er vi begyndt på bordkortene, hvor jeg ENDELIG fik bestemt mig for et design, efter utallige forsøg! Billede skal i da ikke snydes for...

post-71652-0-44488000-1402387335_thumb.j

Derudover har vi fået købt nogle pompom'er .. (Jaaaa jeg hoppede også med på bølgen :wink: )

og så er jeg godt igang med mit nye headpiece... Slow progress, men jeg har ikke lige det endelige billede af hvordan det skal se ud, vil heller ikke over-do-it... :tunge:

post-71652-0-09840600-1402387492_thumb.j

Nu skal jeg snart have nogle af alle mine projekter afsluttet, og så skal jeg igang med kagen! Regner med den bliver med alm. vaniljebunde, med appelsin/passionsfrugt creme og med chokolade creme... :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig fede sko!! :) Og også et rigtig flot headpiece. Overvejede også at lave mit eget på et tidspunkt, meeen var også bare bange for, at jeg ikke kunne blive tilfreds :wink: Er der billeder af kjolen i din tråd? Sidder fra mobilen, så har ikke lige overblikket :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig fede sko!! :) Og også et rigtig flot headpiece. Overvejede også at lave mit eget på et tidspunkt, meeen var også bare bange for, at jeg ikke kunne blive tilfreds :wink: Er der billeder af kjolen i din tråd? Sidder fra mobilen, så har ikke lige overblikket :wink:

Mange tak! Ja jeg nåede også at kreere to styks, men det var ikke liiiiige i øjet... ;) Ja på side 3, men kan se jeg aldrig har fået lagt et billede op af kjolen i den rigtige str... Så vi gør det da bare på den nemme måde og smider den op her... ;)

Edit: Billede slettet

Redigeret af Frulauridsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine ting du har lavet :) Mega flot strømbånd du har lavet!! :)

Mange tak! Synes også det blev ret fint, men fik desværre ikke syet elastikken fast, så den ruller lidt... ;) hihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig flot kjole, det bliver mega flot sammen det hele:)

Åh tak!! :hug: Det håber jeg godt nok! Det så ikke helt værst ud sammen det hele til kjoletilretning i fredags... Men var desværre afsted alene, og kunne ikke selv tage billeder... Meeeen, mon ikke jeg bliver bedre til at få opdateret hele min tråd når vi kommer tættere på... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke lækre sko og flot kjole! Det bliver rigtigt smukt sammen! Mht. det med at være overfølsom, så tror jeg vist det er ganske normalt (i hvert fald for mig), så det tror jeg ikke du skal bekymre dig over :wink:

Mange tusind tak! Det er dejligt at blive bekræftet i man ikke er helt på sidespor... ;) hehe årh det er godt at høre jeg ikke er den eneste!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LONG TIME - NO SEE

Nu er det godt nok mega længe siden jeg har været aktiv herinde... Men tiden iler jo afsted og nu er der så kun 12 dage til vores bryllup.... 12 DAGE!!!! Argggg... :o :lol: :a1221: Hvor er det vildt!

Anyhoo... Vi har fået styr på næsten alt...! Her kommer lige en lille opremsning... Har desværre ikke været så god til at få taget billeder! :( :floejt:

- Prøvet at lave bryllupskagen selv -> Panikket over det elendige resultat -> Bestilt kagen! :lol:

- Lavet alt DIY færdigt! Bordkort, kirkehæfter, menukort, drinkskort, favouræsker, pompom'er...

- Købt 10x lyskæder af 10 m. (Så skulle der vidst være nok :wink: )

- Taget en tur til tyskland efter drikkevarer (Og nær faldet bagover over hvor dyrt det var! - Vi har nok!!)

- Købt de sidste servietter, sugerør og andre småting som vi ikke lige havde tænkt over..

- Manden har ENDELIG fået købt tøj - og nøj hvor er han lækker i det :wink:

- Jeg har været til kjoletilretning og ser først min smukke kjole om en uge igen! Den var dog blevet lidt for stor, men fik ikke lagt den ind, da der er snøre i... Så må den snøres helt ind.. :)

- Vi har haft møde med fotografen, der var ude og se lokation..

hmm... bum bum bum... Det var lige det jeg kunne komme i tanke om der var sket siden sidst...

NÅ JA!!! ej at forglemme blev vores dør stormet i lørdags, for så skulle vi poltes!! Der kommer lige en beretning senere... :loveshower:

uuh tiden flyver da bare afsted ...men i har da fået godt styr på tingene ...glæder mig til at hører om jeres PA

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin planlægningstråd du har lavet :D Synes det er fint du har sat priser på osv., det er en god tråd at samle inspiration i til nye brude :D

Jeg har også valgt de lysestager, de er bare super flotte :D ..

Mange tak! Jeg har dog ikke været så god til at opdatere herinde, som mange andre er... :) Men tak :)

Ja de er super fine de lysestager synes jeg... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige faldet over din tråd og HOLD NU OP en masse inspiration man lige kunne samle sig herinde. Skønne løsninger i har valgt og fantastisk sted i holder festen.

Og så lyder det da som om at det var en rigtig god PA de fik holdt for dig

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har jo så først set den nu, men som helhed synes jeg tråden er god :D Også er de billige :tunge: Hvor har du fået dit træ fra?

Vores lysestager er købt færdige, så det kunne simpelthen ikke være nemmere... Det er kun blonde lysestagerne der blev lavet selv... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige faldet over din tråd og HOLD NU OP en masse inspiration man lige kunne samle sig herinde. Skønne løsninger i har valgt og fantastisk sted i holder festen.

Og så lyder det da som om at det var en rigtig god PA de fik holdt for dig

:cheerleader3:

Tusind tak!! Det var da virkelig rart at høre :wink::blush:

Det var helt fantastisk!! Kunne ikke have ønsket det bedre... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har jo så først set den nu, men som helhed synes jeg tråden er god :D Også er de billige :tunge: Hvor har du fået dit træ fra?

Vores lysestager er købt færdige, så det kunne simpelthen ikke være nemmere... Det er kun blonde lysestagerne der blev lavet selv... ;)

Hvor køber man dem? :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer