JanniogJohn

Hesthave

8 posts in this topic

Hej allesammen :) vi er ved at planlægge bryllup og har i dag været ude og se Hesthave. Jeg er solgt!! Jeg kan lige se det for mig hvilken fantastisk fest vi kan holde i de omgivelser. MEN vi har desværre både hørt drømme historier og triste historier vedr. Ejeren af stedet Grethe Breum. Men er der nogle af jer der har erfaringer med stedet? Gode som dårlige?

0

Annonce ♥

Har aldrig været der men det ser rigtig fedt ud.

Medmindre det vi taler om er en ejer som går og lurer i krogene under festen eller tager ublu priser for foberedelsestid/oppyntningstid som jeg og andre tidligere har oplevet det med et vist sted her på Sjælland, eller det handler om selve bookingen etc. så har jeg vanskeligt ved at se hvad der skulle kunne være af skrækscenarier ved sådan et sted. I modsætning til deciderede færdige festløsninger hvor der vil være en masse ting vedr. service, betjening, mad m.v. så er det jo sådan med "rå lokaler at "what you see is what you get".

0

Annonce ♥

Altså har selv lidt erfaring med damen og hørt lidt.. Det er et smukt smukt sted

Men mit første spørgsmål er - hvor mange skal i være??

For vi blev love at vi sagtens kunne være der - fik skrevet kontrakt og da vi så snakkede med dem der skulle levere maden, kunne de absolut ikke se hvordan vi skulle være der..

0

Har i tænkt over hvor folk skal være når der tages af bordene??

Synes bare jeg har hørt nogen der var under 70 og de sad meget meget tæt.. Men er ikke sikker..

Men ja det er et helt fantastisk sted (ville selv ha været der hvis vi ikke var for mange.) bare vær sikker på alt er på plads og skrevet ned inden i skriver med hende - hun holder ikke altid ord..

Men tænk over hvor folk skal være når de kommer, og når der skal ryddes af - plads til musik, dansegulv evt hvor i skal være hvis i også skal ha reception derude.. Har du spørgsmål må du gerne skrive. Har som sagt en del erfaring med damen og har et hold venner der også har erfaring..

Vores er desværre ikke gode, men kan være vi kan hjælpe jer til at i får det :)

0

Annonce ♥