Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

1. TILRETNING AF KJOLEN

Jeg var ude hos skrædderen i dag til første tilretning og til trods for skrækkeligt mareridt om forsvunden kjole så var den kommet godt frem fra Nicolai og det var skønt at komme i den igen.... Selvom jeg faktisk har tabt mig om hofterne er min overkrop så kort at kjolen lavede en fold lige over numsen så Lise sprættede den op i begge sider (det er et skrækindjagende syn når ens kjole kommer i kontakt med et barberblad skulle jeg hilse og sige) og så kunne hun få fjernet folden.... Der udover skal den syes ca 4 cm op (billigt sluppet med tanke på at jeg er en lille lort og ikke har tårnhøje hæle) og have lavet anden udskæring og rettes til oppe i barmen.... Jeg fik ikke lige taget billede så I må nøjes med et fra da jeg købte den....

Dejligt at få sin kjole på igen, og skøn ser du ud, sikker på Sune bliver glad når han ser dig ligne en million :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. TILRETNING AF KJOLEN

Jeg var ude hos skrædderen i dag til første tilretning og til trods for skrækkeligt mareridt om forsvunden kjole så var den kommet godt frem fra Nicolai og det var skønt at komme i den igen.... Selvom jeg faktisk har tabt mig om hofterne er min overkrop så kort at kjolen lavede en fold lige over numsen så Lise sprættede den op i begge sider (det er et skrækindjagende syn når ens kjole kommer i kontakt med et barberblad skulle jeg hilse og sige) og så kunne hun få fjernet folden.... Der udover skal den syes ca 4 cm op (billigt sluppet med tanke på at jeg er en lille lort og ikke har tårnhøje hæle) og have lavet anden udskæring og rettes til oppe i barmen.... Jeg fik ikke lige taget billede så I må nøjes med et fra da jeg købte den....

Dejligt at få sin kjole på igen, og skøn ser du ud, sikker på Sune bliver glad når han ser dig ligne en million :loveshower:

Ja det er altid lidt nervepirrende om den nu stadig sidder som den skal osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1. TILRETNING AF KJOLEN

Jeg var ude hos skrædderen i dag til første tilretning og til trods for skrækkeligt mareridt om forsvunden kjole så var den kommet godt frem fra Nicolai og det var skønt at komme i den igen.... Selvom jeg faktisk har tabt mig om hofterne er min overkrop så kort at kjolen lavede en fold lige over numsen så Lise sprættede den op i begge sider (det er et skrækindjagende syn når ens kjole kommer i kontakt med et barberblad skulle jeg hilse og sige) og så kunne hun få fjernet folden.... Der udover skal den syes ca 4 cm op (billigt sluppet med tanke på at jeg er en lille lort og ikke har tårnhøje hæle) og have lavet anden udskæring og rettes til oppe i barmen.... Jeg fik ikke lige taget billede så I må nøjes med et fra da jeg købte den....

Dejligt at få sin kjole på igen, og skøn ser du ud, sikker på Sune bliver glad når han ser dig ligne en million :loveshower:

Ja det er altid lidt nervepirrende om den nu stadig sidder som den skal osv.

ja det ved jeg, men det skal nok gå det hele, og du VIL komme til at ligne en million og der er fuld styr på kjolen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde....

De har prøvet at aflevere vores vielsesringe mens jeg var til skrædderen, de ringede til Sune og han er jo desværre mega dårlig til svensk så han havde ikke fattet hvad det var damen sagde så det var først da han kom hjem at jeg kunne hører mobilsvarebeskeden.... Satser på at de kan komme med dem i morgen :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeeeej, hvor er det ærgerligt med ringene.. Glæder mig vildt til at se billeder af dem! Og du bliver en überlækker brud med den kjole og så er jeg spændt på at se billeder af prøveopsætningen d. 9/9 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeeeej, hvor er det ærgerligt med ringene.. Glæder mig vildt til at se billeder af dem! Og du bliver en überlækker brud med den kjole og så er jeg spændt på at se billeder af prøveopsætningen d. 9/9 :thumbsupsmileyanim:

Ja det er totalt bittert når jeg nu ellers altid er hjemme i disse tider... Nå men så er der jo noget at glæde sig til....nu hvor manden min igen tager til det fynske...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKILTENE ER FÆRDIG

Så fik jeg lakeret de sidste skilte, det blev lige udsat da vejret var så dårligt.... Et flueben mere på listen og 2 kasser mere i stakken.... Gad vide om vi bare bør leje en kassevogn når vi skal have det hele til Jørlunde.....

Først 2 styk der skal bruges til bryllupsbillederne.... Merci fordi vi jo blev forlovet i Paris....

post-72085-0-79959400-1408428646_thumb.j

post-72085-0-62948900-1408428652_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser så flot ud med skiltene. Det skal nok blive store hits. :super:

Du må da efterhånden have svært ved at komme omkring derhjemme, men alt det DIY du har haft gang i. Godt der ikke er så længe til brylluppet nu hehe.. Serr altså super ud med din kjole btw. Jeg glæder mig meget til at se billeder af det hele fra jeres store dag. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser så flot ud med skiltene. Det skal nok blive store hits. :super:

Du må da efterhånden have svært ved at komme omkring derhjemme, men alt det DIY du har haft gang i. Godt der ikke er så længe til brylluppet nu hehe.. Serr altså super ud med din kjole btw. Jeg glæder mig meget til at se billeder af det hele fra jeres store dag. :biggrin:

Haha Line, ja det er lidt et problem efterhånden, min søster kommer og skal sove hos os et par dage i dag så skal lige have gravet gæstesengen frem hvilket er et kæmpe projekt.... Så nu skal de store kasser flyttes ned i mit walk-in skoskab (ja jeg har rigtig mange sko)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SKO TIL GOMMEN

Apropos sko så fik Sune købt sko i går, Bilka havde Lloyd sko til 799 og da han jo skal have pæne sorte sko på arbejde alligevel købte han et nyt par til brylluppet og så kan han bruge dem på arbejde bagefter....

post-72085-0-62438400-1408434837_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. GANG ER LYKKENS GANG

Endelig lykkes det at finde nogen hjerter der passer i størrelsen til min stakkels alternative gæstebog....

bedre sent end aldrig :wink:

Jeg var faktisk på nippet til at droppe den og det ville bare være så ærgeligt, for den bliver (forhåbentligt) helt fantastisk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. GANG ER LYKKENS GANG

Endelig lykkes det at finde nogen hjerter der passer i størrelsen til min stakkels alternative gæstebog....

bedre sent end aldrig :wink:

Jeg var faktisk på nippet til at droppe den og det ville bare være så ærgeligt, for den bliver (forhåbentligt) helt fantastisk

forstår dig fuldt og yeeeah den bliver vild fantastisk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3. GANG ER LYKKENS GANG

Endelig lykkes det at finde nogen hjerter der passer i størrelsen til min stakkels alternative gæstebog....

bedre sent end aldrig :wink:

Jeg var faktisk på nippet til at droppe den og det ville bare være så ærgeligt, for den bliver (forhåbentligt) helt fantastisk

Ih den er SÅ fin den der ramme. Har du et link til forhandleren?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3. GANG ER LYKKENS GANG

Endelig lykkes det at finde nogen hjerter der passer i størrelsen til min stakkels alternative gæstebog....

bedre sent end aldrig :wink:

Jeg var faktisk på nippet til at droppe den og det ville bare være så ærgeligt, for den bliver (forhåbentligt) helt fantastisk

Ih den er SÅ fin den der ramme. Har du et link til forhandleren?

Den skønne Kaj har speciallavet den til mig ud fra et par billeder og lidt forklaringer.... http://www.billigindramning.dk han sender dog ikke, men jeg var så heldig at han skulle på familietur til København så jeg lokkede ham til at tage den med til mig....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer