Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 posts in this topic

DOORHANGERS OG VANDFLASKER

Ud over alt det vandpjat har jeg fået lavet doorhangers og vandflasker til velkomstposerne....

post-72085-0-98650200-1409727448_thumb.j

0

Annonce ♥

For høvlede, noget lort med det vandfis.. Håber virkelig at affugterne virker - hurtigt! Fede doorhangers og vandflasker.. Åhhh, det er altså virkelig ved at være liiiiige om lidt du er en gift dame :cheerleader3:

0

Super super fede vandflasker og doorhangers :loveshower::loveshower::loveshower:

0

Enig med de andre, god stil med de doorhangers og vandflasker - og endda midt i alt det andet. Sejt gået Manner:-)

0

Annonce ♥

Fedt at du lige er mega overskudsagtig og stadig bare får produceret derud af.

Har du selv designet doorhangeren? :)

Jeg havde egentligt også designet nogen, men er så gået væk fra dem igen, men nu hvor der pludselig er tid i overskud, så kunne jeg godt finde på at lave nogen :)

Edited by Josephine<3
0

Det er den hurtige etsy løsning hvor man selv bestemmer farve, mønster, stil og så kommer de på mailen, uden internet og kun med et halvt strømkabel til den bærbare (guderne må vide hvor den anden halvdel er) orkede jeg ikke at fedte med designet selv... Hun har også lavet wrappers til de små chokolader, men har ikke fået dem printet endnu

0

Det er den hurtige etsy løsning hvor man selv bestemmer farve, mønster, stil og så kommer de på mailen, uden internet og kun med et halvt strømkabel til den bærbare (guderne må vide hvor den anden halvdel er) orkede jeg ikke at fedte med designet selv... Hun har også lavet wrappers til de små chokolader, men har ikke fået dem printet endnu

fuld forståeligt at du har valgt den løsning, glæder mig til at se jeres wrappers til chokoladerne ... :loveshower::loveshower:

0

"Fantastisk dag"

Jeg tror jeg har kørt lidt på autopilot her et par dage hvor ting bare har skulle gøres, men i dag ramte stress bølgen mig....

Opdagede at affugteren i kælderen havde suget en masse vand hvorefter den havde smidt det hele ud på gulvet under den... Måtte slukke affugter og i gang med vandstøvsugeren samt ringe til vandmanden og sige at det er skod....

En nabo ringer på og siger at de kommer og henter alt affald i gården i morgen, hvis jeg skal nå at tage billeder til forsikringsselskabet

Tror klokken er 13 og ringer i panik til voksdamen og siger at jeg ikke kan nå til København i tide.....

Tager til stationen og sætter mig i toget og finder ud af at klokken kun er 12, må ringe til voksdamen igen og sige at jeg godt kan nå det...

Åbner mail fra hotellet og hun undre sig over at hele 6 gæster ikke skal sove på hotellet.... Må ringe og rette fejlen, det er kun 2 der ikke skal sove der, de 4 andre skal sove der både fredag og lørdag

Får vokset mine ben som nu er en blanding af sår, rifter, blå mærker og røde knopper, kun sidstnævnte pga voksningen

Vandmanden ringer og siger at han nu er i Malmö- det er jeg ikke.... Aftaler at han kommer efter arbejde....

Så nu er jeg på vej hjem og kl 19 kommer både Sune og min mor....lang dag

0

Annonce ♥

POLTERABEND I DAG

Jeg er blevet bedt om at møde op kl 11 på Hovedbanen, overraskelsesmomentet er jo ligesom væk når der kun er den dag tilbage så jeg spurgte bare hvor og hvornår jeg skal komme.... Sune har til gengæld ikke hørt noget som helst fra nogen af drengene og han er pt rigtig skuffet over at det ser ud til at der ikke er planlagt noget... Jeg håber de bare tager fusen på ham, for ellers synes jeg ikke de kan være det bekendt...han starter dagen på arbejde så ikke lige det man forestiller sig til sin polterabend

0

Uha det er spændende hvad i skal lave så:-) men det er godt nok synd for Sune, men mon ikke det er fordi de henter ham på arbejdet?

Ha' en rigtigt dejlig dag:-)

0

Spændende at se hvad de har fundet på :cheerleader3::cheerleader3: hvor synd for Sune, håber de tager røven på ham

0

Ih spændende :-) Håber du får en god dag, kl 11 er jo lige om et øjeblik :-)

Men ja, totalt dårlig stil hvis ikke der er planlagt noget til Sune. Håber de bare tager røven på jer og han også bliver hentet om lidt...

0

Annonce ♥

POLTERABEND

Havde en fantastisk hyggelig dag med pigerne, stille og rolig som jeg ville have det....

Mødte min søster på Hovedbanen hvorfra vi tog bussen ud til et vennepar hvor pigerne havde forberedt frokost. Da vi havde spist og snakket om løst og fast satte vi os ud i det gode vejr og der var forberedt quiz hvor jeg skulle gætte hvad Sune havde svaret til en række spørgsmål (jeg kunne svare på overraskende mange).

Herefter tog vi ind til København til en lille smykkebutik hvor vi fik vejledning til lidt teknik hvorefter vi alle lavede øreringe til os selv, hvorefter pigerne blev delt i hold og lavede henholdsvis øreringe, armbånd og halskæde til mig. Det var en super hyggelig aktivitet hvor vi fik grinet og snakket og hyggeligt med et minde man kan få med hjem fra dagen.

Nu gik vi til Nyhavn i det gode vejr hvor vi tog på kanalrundfart med medbragt snacks og drikkelse så der blev lavet en masse bro-skåle.

Da vi kom tilbage gik vi på Café Norden hvor vi fik dejlig mad. Efter mad og hyggesnak tog halvdelen hjem ved 23-tiden og resten fik en cocktail hvorefter alle undtagen Katrine og jeg tog hjem.... Vi nåede lige at få en cocktail mere før vi blev smidt ud da de lukkede.... Man skal ikke drikke en halv lime-sur cocktail på 5 min, det udløste noget sprutten og grineanfald før vi fandt Hard Rock Café og et par drinks mere før jeg tog hjem med toget ca 2:30

1

Sune kom også på PA, drengene havde simpelthen lagt rørslør ud OG aftalt med Sunes chef at han skulle "på arbejde" lørdag morgen....

Han kom hjem kl 4 i morges, nogenlunde frisk og rigtig rigtig glad

1

POLTERABEND

Havde en fantastisk hyggelig dag med pigerne, stille og rolig som jeg ville have det....

Mødte min søster på Hovedbanen hvorfra vi tog bussen ud til et vennepar hvor pigerne havde forberedt frokost. Da vi havde spist og snakket om løst og fast satte vi os ud i det gode vejr og der var forberedt quiz hvor jeg skulle gætte hvad Sune havde svaret til en række spørgsmål (jeg kunne svare på overraskende mange).

Herefter tog vi ind til København til en lille smykkebutik hvor vi fik vejledning til lidt teknik hvorefter vi alle lavede øreringe til os selv, hvorefter pigerne blev delt i hold og lavede henholdsvis øreringe, armbånd og halskæde til mig. Det var en super hyggelig aktivitet hvor vi fik grinet og snakket og hyggeligt med et minde man kan få med hjem fra dagen.

Nu gik vi til Nyhavn i det gode vejr hvor vi tog på kanalrundfart med medbragt snacks og drikkelse så der blev lavet en masse bro-skåle.

Da vi kom tilbage gik vi på Café Norden hvor vi fik dejlig mad. Efter mad og hyggesnak tog halvdelen hjem ved 23-tiden og resten fik en cocktail hvorefter alle undtagen Katrine og jeg tog hjem.... Vi nåede lige at få en cocktail mere før vi blev smidt ud da de lukkede.... Man skal ikke drikke en halv lime-sur cocktail på 5 min, det udløste noget sprutten og grineanfald før vi fandt Hard Rock Café og et par drinks mere før jeg tog hjem med toget ca 2:30

Lyder til du har haft en skøn dag med tøserne :loveshower::loveshower:

Sune kom også på PA, drengene havde simpelthen lagt rørslør ud OG aftalt med Sunes chef at han skulle "på arbejde" lørdag morgen....

Han kom hjem kl 4 i morges, nogenlunde frisk og rigtig rigtig glad

hvor godt at Sune også fik sin PA :cheerleader3::cheerleader3:

0

Ej hvor lyder det som en dejlig polter! Dejligt din H2B også kom afsted og blev så overrasket! Men øv hvor er jeg ked af at høre om vandproblemerne. Har ikke lige fulgt så meget med på BK denne uge! Men nu er jeg her igen ;)

Føler du ellers i er meget godt med? Synes der var overraskende meget, vi skulle nå den sidste uge, selvom jeg ikke troede, vi manglede så meget.

0

Annonce ♥

Ej hvor lyder det som en dejlig polter! Dejligt din H2B også kom afsted og blev så overrasket! Men øv hvor er jeg ked af at høre om vandproblemerne. Har ikke lige fulgt så meget med på BK denne uge! Men nu er jeg her igen ;)

Føler du ellers i er meget godt med? Synes der var overraskende meget, vi skulle nå den sidste uge, selvom jeg ikke troede, vi manglede så meget.

Det var en super dejlig PA, hyggelig, nede på jorden, alle snakkede på kryds og tværs og uden at jeg føler at nogen skal leve på en sten resten af måneden for min skyld....

Vi har et vennepar som ikke har noget med resten af vennegruppen, der har kendt hinanden i 15-20 år, at gøre så jeg er rigtig glad for at de var med (på henholdsvis min og Sunes PA) så de kan snakke med alle de andre til brylluppet

0

Hvor dejligt, at du havde en god dag og dagen gik som ønsket :-)!

Og virkelig lækkert at de tog fusen på Sune, og godt fundet på. ;-)

Er der ved at være styr på det hele op til den store dag?

PÅ LØRDAG!! <3 Havde jeg siddet ved computeren skulle der indsættes hoppende og dansende smiley'er ind her ;-)

0

5 DAGE....

Nedtælleren på min telefon tækker ned hastige skridt og det er vanvittigt tæt på nu....

Ugen er godt fyldt op og clasher desværre med en studieuge med rigtig mange obligatoriske timer, ikke lige det man gider i disse dage....

I går fik jeg lagt dansekjolen op og hentet søsters brudepigekjole, købt en masse småting, næsten færdigsyet de sidste reparationer på sløret og startet på min tale.

I dag:

Studie

Lash lift

Bestille småkager hos bageren (det når jeg ikke selv at bage)

Bage de sidste pizzasnegle

Sy sløret færdigt

Udprinte chokolade wrappers og sætte dem på

Sætte de sidste etiketter på vandflaskerne

Lave de sidste skilte til diverse rammer

Lediggang er roden til alt ondt.... Sune er lige taget til Fyn (IGEN) og vi håber han kan nøjes med 2 dage dernede i denne uge...

0

Din PA lyder virkelig hyggelig og rar, præcis som du havde ønsket dig op til :)

Sikke en masse ting, som du skal nå i dag. Jeg håber at du når det hele, uden at skulle stresse alt for meget.

Det er også synd, at Sune er så meget væk. Hvad laver han egentligt på Fyn?

Du har virkelig været ambitiøs og helt enormt effektiv hele vejen igennem jeres planlægning. Synes du er så flot, så mange ting du får produceret. Jeres bryllup bliver virkelig personligt og det er bare så fint det hele.

0

Annonce ♥

Din PA lyder virkelig hyggelig og rar, præcis som du havde ønsket dig op til :)

Sikke en masse ting, som du skal nå i dag. Jeg håber at du når det hele, uden at skulle stresse alt for meget.

Det er også synd, at Sune er så meget væk. Hvad laver han egentligt på Fyn?

Du har virkelig været ambitiøs og helt enormt effektiv hele vejen igennem jeres planlægning. Synes du er så flot, så mange ting du får produceret. Jeres bryllup bliver virkelig personligt og det er bare så fint det hele.

Lige nu er planen: nå så meget du når og køb dig til resten.... Den uge der lige røg ud af planlægningen pga vandskaden gjorde ondt på min tidsplan, men jeg er stædig som bare pokker så skal nok nå det.... Jeg håber jeg kan nøjes med studier mandag og tirsdag og så må jeg læse lidt mere i næste uge....

Sune er konsulent hos et firma der laver bl.a. økonomiske it-systemer til virksomheder, så han er ude hos kunderne og indkøre og teste systemerne og pt er alle 3 projekter han er på lokaliseret på Fyn.... Fortryder en smule at han ikke lagde sin ferie før brylluppet og ikke efter, men vi når det nok....min mor kommer torsdag formiddag og hjælper med alt det vi mangler så det er dejligt

0

Uhh det er så spændende :loveshower:

Det lyder til at I begge havde en helt fantastisk dag - fedt at Sune ble taget med bukserne nede :wink:

Jeg glæder mig helt ustyrligt til at se billeder fra jeres store dag og af alt det DIY som vi har fulgt dig lave. Og dansekjolen - den er jeg spændt på at se på. Har nemlig overvejet om jeg skulle bestille den samme :wink:

Nyd dagene og ikke bliv for meget zilla i de sidste dage...

0

Ja det er virkeligt spændende, men ny også denne uge. Fo ri næste uge vil du sidde og kigge lidt ud i luften og tænke, 'What? er det over?' Sådan havde jeg det ihvertfald.

Men netop som de andre skriver, med alle de fine detaljer der er, skal det nok blive et helt fantastisk bryllup.

0

Så meget mangler vi ikke, men havde jo planlagt at sidste uge kun skulle være diverse skønhedsting og hygge og den holder desværre ikke helt.... Vi har dog holdt fast i at tage til stand-up tirsdag aften og nyde en sidste "date" som ugifte..... Den bærbare er taget med i skole så jeg kan lave indmaden til bordhæfterne i den fritime der ligger midt på dagen så de bare skal udprintet og skæres derhjemme....

0

Hvor er du produktiv og hold da op, hvor håber jeg du når de ting du gerne vil, så du ikke skal stresse for meget rundt og husker at nyde tilværelsen. Lige om snart er du en gift kvinde og jeg har sagt det før, men siger det igen. Hvor ville man ønske at være gæst til så gennemført et bryllup som jeres :biggrin: <3

Kæmpe krammer sendt afsted :)

0