Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er det helt vildt skønt at se alt jeres hårde arbejde har sparket røv! I ser så fantastisk lykkelige og glade ud på billederne og det smitter ;) Stort tillykke med et gennemført bryllup.

0

Annonce ♥

Må altså lige spørge:

Den der fine dansekjole du købte - fik du nogenside brugt den og har du et billede af den? gerne med dig i? :wink:

Nej jeg fik den aldrig på, min brudekjole sad så godt hele dagen, så overvejer at smide den på min salgstråd

0

Har lige hentet billeder til takkekortene, så nu skal de bare lægges i og så er de klar til at blive sent... Der kommer et billede når de er helt færdige....

Nu står den på kulturnat med min dejlige mand og alle vores venner

0

Ej, nogle dejlige billeder af jer.. Stemmer i koret og er VILD med jeres close-up billeder! Og sæbeboblebillederne med brudevalsen ser bare SÅ romantisk ud! I ser fantastisk glade ud og man kan ikke undgå at sidde bag skærmen og blive lidt smittet :blush:

0

Hei :-)

Kom til at tænke på at du havde købt noget make-up fra USA - Urban Decay - Hvilke har du og er de gode?

Skal til Madrid i næste uge og fandt ud af at der er en butik der forhandler det og ville så købe noget med hjem af det :-P

Kram :-)

0

Annonce ♥

Kom til at tænke på at du havde købt noget make-up fra USA - Urban Decay - Hvilke har du og er de gode?

Skal til Madrid i næste uge og fandt ud af at der er en butik der forhandler det og ville så købe noget med hjem af det :-P

Jeg har nude palett 2 og 3, jeg synes det er nogen super lækre farver når man går efter et mere neddæmpet look, jeg går meget sjældent med make-up, men Philippa synes det var super lækker kvalitet da hun brugte det til brylluppet og det holdt også fint helt fra kl 10 om formiddagen til kl 4:30 om natten da jeg tog det af....

0

Jeg har nude palett 2 og 3, jeg synes det er nogen super lækre farver når man går efter et mere neddæmpet look, jeg går meget sjældent med make-up, men Philippa synes det var super lækker kvalitet da hun brugte det til brylluppet og det holdt også fint helt fra kl 10 om formiddagen til kl 4:30 om natten da jeg tog det af....

Fantastisk :-)

Så er jeg da vidst nødt til at købe lidt forskelligt med hjem fra Madrid ;-)

Jeg går kun med mascara og streg til hverdag og det lidt mere dæmpede naturlige look tiltaler meget meget :-)

Tusind tak Camilla :-)

Edited by Eheliw15
0

Fantastisk :-)

Så er jeg da vidst nødt til at købe lidt forskelligt med hjem fra Madrid ;-)

Jeg går kun med mascara og streg til hverdag og det lidt mere dæmpede naturlige look tiltaler meget meget :-)

Tusind tak Camilla :-)

Til min brude make-up er der kun brugt mineralpudder, Mac blush, de 2 decay bokse, streg, mascara og lip stick og gloss.... Jeg er til trods for min PCO velsignet med utrolig pæn og jævn hud

0

MORGENGAVER

Søndag var vi tidligt oppe fordi vi synes vi ville komme først til morgenmaden og tage pænt imod vores gæster når de stod op...

Så vi startede morgenen med et karbad og morgengaver....

Sune blev super glad for sit spillersæt med autografer og har bagefter hygget sig med at læse alle de mails der er sendt frem og tilbage til Kasper Povlsen for at få det hele til at klappe og der blev grinet lidt af den kammerat jeg sendte ud for at hente den hos Kasper fordi han som en af de eneste i Sunes vennekreds intet ved om fodbold og derfor troede Kasper var en alm gæst der bare ikke gad at slæbe sin gave med selv ;-)

Jeg fik et rigtigt fint smykkesæt med halskæde og øreringe i guld med ringe der ligesom vielsesringene symbolisere uendelighed...

post-72085-0-16359300-1413224691_thumb.j

post-72085-0-98395400-1413224698_thumb.j

post-72085-0-50140600-1413224707_thumb.j

0

Annonce ♥

TAKKEKORT

Vores kæmpestak med takkekort røg i postkassen i dag (føj hvor er porto dyrt) og symbolisere jo egentlig også afslutningen på brylluppet og også denne tråd.... Meeeen det kan jo være jeg ikke helt kan lade vær med at skrive hvis det der projekt baby bærer frugt... På lørdag er ihvertfald sidste dag jeg tager mine p-piller (indsæt spændt, men skrækslagen smiley)

Vores takkekort er ligesom alt andet i fransk karton med bånd af glimmerpapir og så er monogrammerne kommet igen fra indbydelserne....

Modellen er hjemmelavet så de passede med alm billede og C6 kuverterne

post-72085-0-71305500-1413225104_thumb.j

post-72085-0-86385300-1413225176_thumb.j

post-72085-0-31431200-1413225236_thumb.j

1

Det ville absolut være nemmere at bestille nogen printede, men når alt kommer til alt så er de her mere mig og jeg ville ærge mig bagefter hvis jeg tog den nemme løsning....fortryder stadig en smule at STD kortene ikke passede ind med resten...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

super super lækre takkekort, og jaaaaaaaaaaaaaaaaaah vi vil elske en DIY tråd fra dig :loveshower::loveshower:

Tak :-D

Mit største problem er at jeg ikke kan huske alle DIY projekter, så jeg må gå igennem hele planlægningstråden...ups :-S

0

super super lækre takkekort, og jaaaaaaaaaaaaaaaaaah vi vil elske en DIY tråd fra dig :loveshower::loveshower:

Mit største problem er at jeg ikke kan huske alle DIY projekter, så jeg må gå igennem hele planlægningstråden...ups :-S

Nåh men er det ikke "bare" 100 og et par sider :) Edited by Emse
0

Nåh men er det ikke "bare" 100 og et par sider :)

Præcis....og jeg havde husket de fleste ;-)

0

LISTE OVER DE FANTASTISKE VIRKSOMHEDER/PERSONER DER GJORDE VORES DRØM TIL VIRKELIGHED

Skjalm Hvide Hotel, Jørlunde

Skjalms Hvides personale skabte de helt perfekte rammer for vores fest, maden var fantastisk og vores elskede at vi havde sørget for overnatning så de ikke skulle kører hjem midt om natten. Hotellet får vores varmeste anbefalinger og jeg vil også fremhæve den fantastiske kontakt vi har haft i hele forløbet, personalet har med kæmpe tålmodighed svaret på alle mine, til tider underlige spørgsmål.

Victor Greve Madsen, Jørlunde Kirke

Vores præst var fantastisk og fik rigtig meget ros fra alle gæster.

Han er forudbestemt til en barnedåb hvis det der babyprojekt bærer frugt.

Lipsious mobilfrisør

Philippa gjorde et fantastisk arbejde med hår og make-up, hun fremhævede mine bedste sider, men på en naturlig måde så jeg ikke følte mig sminket.

Kia Hartelius, fotograf

Vores fantastiske fotograf der har taget de dejlige billeder fra min beretning. Kia fangede essensen af os på sine billeder og fik taget billeder hele dagen uden vi mærkede at hun var der.

Fruit and the City, Lyngby

De smukke frugtopsatser var mega populære til receptionen, frugten er altid super frisk og de havde en wow-effekt som en skål med melonbåde aldrig ville kunne frembringe

Sweetcake, Slagelse

Vores smukke kage blev købt med en spotdeal, men det blev den bestemt ikke ringere af. Vores ønsker blev opfyldt til fulde og der var rigeligt kage selvom folk var oppe flere gange

Nicolai Brudekjoler, København

Marianne var fantastisk og gjorde mine kjolemaridt til skamme

Klokkeblomst, Slangerup

Blomsterdekoratøren forvandlede et par løse ord og ønsker til en fantastisk brudebuket, elsker generelt deres stil

Sobridelicious, Etsy

Miss Lenas kreationer frembragte mange ihh og åhh på dagen og en enkelt tåre for de små rammer med mine bedstemødre i brudebuketten

2