Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 posts in this topic

Okay det lyder super spændende 😊 nu har du jo sikkert brugt pænt meget glimmer... Hvor har du så købt det henne?

Glimmeret fra skiltene? Det er fra Panduro, men det fås billigere på nettet... Jeg havde bare en rest liggende og så ville jeg være sikker på at alt glimmer var ens i kornstørrelse
0

Annonce ♥

Har du en HP til din lille virksomhed? Eller en Facebook side 😊

Jeg arbejder pt på hjemmesiden, men jeg har fået så mange ordre at jeg ikke har nået at få taget billeder så de kommer op, det er på to-do listen ;-)

0

Annonce ♥

Vi er meget meget glad for dine kreative sider Camilla :loveshower::loveshower: for jeres fine ting står nu fint pakket ind herhjemme :loveshower::loveshower: og venter på det bliver vores dag :7himmel:

Haha... Alle kan bruge lidt sparkle i deres liv ;-)

hehe jaaaaaa elsker sparkle

0

Annonce ♥

Så kommer endnu et spørgsmål fra mig hvor var det du havde købt dit sølv glimmer papir henne? Har nemlig lidt svært ved at finde det på nettet...

Det er fra ebay, jeg kan lige se om sælgeren stadig har det...

http://www.ebay.com/itm/5-x-A4-Sheet-Luxury-Soft-Touch-Glitter-Card-several-colours-available-/170978099229?pt=UK_Crafts_CraftingPaper_EH&var=470230899456&hash=item27cf16c01d

0

Annonce ♥

Halvandet døgn siden jeg fandt din tråd.. Burde skrive eksamen, men det her var så meget sjovere! Tusind tak fordi du har delt så mange tanker. Tillykke med det hele!

(Pst. I den rette ånd, er de første 5 bestillinger nu lagt på ebay... ;) )

0

Halvandet døgn siden jeg fandt din tråd.. Burde skrive eksamen, men det her var så meget sjovere! Tusind tak fordi du har delt så mange tanker. Tillykke med det hele!

(Pst. I den rette ånd, er de første 5 bestillinger nu lagt på ebay... ;) )

Tak :-D og beklager at min tråd ødelægger din eksamenslæsning ;-)

0

Annonce ♥

Hvordan var det nu du fik lavet den flotte hvem-er-hvem plakat?

Jeg drømmer simpelthen om en lignende!

Undskyld jeg svarer denne men mener det var gybbel der hjalp med den og Camillas søster fik den printet ud

0

Undskyld jeg svarer denne men mener det var gybbel der hjalp med den og Camillas søster fik den printet ud

Okay tak Marie! :) Tror jeg tillader mig at skrive til hende herinde så, og høre om hun er frisk på at lave en mere og pris osv. Jeg er helt forelsket i den simpelthen!

0

Okay tak Marie! :) Tror jeg tillader mig at skrive til hende herinde så, og høre om hun er frisk på at lave en mere og pris osv. Jeg er helt forelsket i den simpelthen!

Jo fantastiske Daisy har hjulpet mig med Lay-out og min søster har printet på DTU...

0

Annonce ♥

Nå jaaaaaa.....

De skønne BK Ladies fik jo sendt en masse babystøv mod Sverige og det må have haft medvind for i går kunne holde en positiv graviditetstest i hånden.... Nu skal ærten bare holde fast, holde fast, holde fast og vokse sig stor og fin så vi igen i 2015 kan fejre en helt særlig september begivenhed ( plus at Fru bridezilla-festplanlægger jo så sit snit til en barnedåb med masser af DIY detaljer i bedste Glitz stil....) så Marie og Pernille af hjertet tak for et festfyrværkeri af baby støv, pakken nåede frem ;-)

2

Tak.... det er et lille mirakel i sig selv at blive naturligt gravid på 4 måneder med en PCOS i bagagen :-D lige nu "nyder" jeg ærten med voldsom kvalme, meget meget øm barm og en større omrokering i underetagen.... Skønt ;-)

0