Marie E

Nysgerrig men hvad skal i have i jeres bryllupskager?

35 posts in this topic

som overskriften lyder, hvad skal i have i jeres bryllupskager ?

0

Annonce ♥

Jeg laver selv, og forestiller mig at det bliver chokolademousse og hindbærmousse :) Enten bare med mandelbunde eller også alm. vaniliebunde, med et lag sprødere mandelbund

Tror jeg :)

0

Browniebund med hindbærmousse og hvid chokolademousse og friske bær på toppen

0

Oreo bunde, chokolademousse og lemoncurd

0

Annonce ♥

Vi har ikke helt bestemt os men H2B elsker chokoladekage så det bliver nok chokoladebunde med noget hindbærfyld så den ikke bliver for vammel og så måske noget hyldeblomst halløj fordi det går igen flere steder på dagen

0

Lyder alt sammen, super lækkert....

igår var H2B lige i bryllupsmood, så vi snakkede lidt kage, hvor vi tænkte i banerne Sarah Bernhardt creme og jordbær mousse evt med asti ....men tænker på at hvis der kommer børn med til receptionen, så ville det nok ikk være så genialt at putte alkohol i .....

men vil gerne hører flere ideer :cheerleader3::cheerleader3:

0

Som mange af de ovenstående skal vi også have hindbærmousse og chokolademousse i vores kage - aner ikke hvilke bunde eller overtræk - den tager vi nok på torsdag til mødet med feststeder, eller så bliver vi såmændt bare overrasket på lørdag :wink:

0

jordbær mousse med friske jordbær og banan mousse med friske bananer

0

Annonce ♥

Vores bryllupskage var med Hindbærmousse og ferreoRoche creme. Overtrukket med hvid chokolade. Den var et hit :thumbsupsmileyanim:

0

Vores bryllupskage var med Hindbærmousse og ferreoRoche creme. Overtrukket med hvid chokolade. Den var et hit :thumbsupsmileyanim:

ååårh det lyder nam nam

0

Brownie bund, mørk chokolade mousse, lys bund, appelsin mousse. Marcipan overtrukket

0

Jeg har lavet et par bryllupskager efterhånden, med lidt blandede indhold

Valnøddebunde med chokolade ganache og blåbærcreme baseret på hvid chokolade

Brownie bund og vanilie bund med chokolade mousse og hindbær mousse

Min ynglings er denne:

Brownie bund og vanilie bund med chokolade mousse og passionsfrugtsmousse! (og det kommer også til at være denne jeg engang skal have til mit bryllup!!! :floejt: )

0

Annonce ♥

Jer der har lavet selv - har I nogle link til nogle gode opskrifter/ eller andre råd?? Jeg har allerede et udgangspunt, men det kan altid gøres bedre jo og har tænkt mig at en masse skal afprøves, før der tages beslutning om præcis hvilken opskrift der skal bruges :)

0

Jer der har lavet selv - har I nogle link til nogle gode opskrifter/ eller andre råd?? Jeg har allerede et udgangspunt, men det kan altid gøres bedre jo og har tænkt mig at en masse skal afprøves, før der tages beslutning om præcis hvilken opskrift der skal bruges :)

Jeg har en opskrift på en svampet kage, som er super lækker, jeg har både lavet den med chokolade men også lime/vanilie så det er fylder der kommer i fokus.

0

Jeg har en opskrift på en svampet kage, som er super lækker, jeg har både lavet den med chokolade men også lime/vanilie så det er fylder der kommer i fokus.

Cool! Er det en du vil dele? :lol:

0

Vores kage bliver nok hvid chokolade brownie med rabarber mousse, eller omvendt. Hvid brownie med rabarber og hvid chokolademousse.

Vi skal lige have testet hvad der er bedst/nemmest :)

0

Annonce ♥

Vores er ikke helt fastlagt,

men:

Browniebund med en sarah bernard med passionsfrugt og bærsymfoni mousse.

Med marcipan omkring.

0

Vores kage skal bestå af:

- Mudcakebund

- Chokolade-/kahluamousse

- Alm. lys lagkagebund

- Hindbærmousse

Vores kage skal ikke overtrækkes, men der skal marcipan rundt i kanten.

0

Passionmousse og hvid tobleronecreme. Og så nogle nøddebunde. Overtrækkes med cheese icing og marcipan. Laver den selv.

0

Royal: (samme indhold som til Frederik og Marys bryllup)

Flødechokolade konfektbund, flødechokolade mousse lavet på belgiske chokolade.

Fromage lavet med hjemmekogt jordbær/rabarber kompot. Øverst en mandelbund.

En mild og let kage

0

Annonce ♥

Hvid chokolademousse, hindbærmousse og nougatcrunch. Bundene og overtræk ved jeg ikke helt endnu.

0

Lige nu ser det ud til at vores bliver:

• Brændte-mandler-bund
  • Chokolademousse
  • Svampet vaniliebund
  • Hindbærmousse

:metteholm :metteholm :metteholm

0

mums, de lyder alle lækre .....sidder og bliver såååå lækkersulten :metteholm:metteholm:metteholm

0

Jeg genopliver lige denne tråd - er der nogen, der vil fortælle, hvad I skal have i jeres bryllupskage?

Jeg vil rigtigt gerne lave noget der provokerer en lille smule. Jeg tænker på lyse bunde, hvid chokoladesmørcreme og en mousse med basilikum eller citrontimian og massevis af friske bær.

Der skal i udgangspunktet kun være en mousse - men den kunne jeg tilgengæld godt bruge en masse inspiration til! :)

0

Vi skal have lyse bunde, ostecreme og jordbær mousse

0