Marie E

Nysgerrig men hvad skal i have i jeres bryllupskager?

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har ikke helt bestemt os men H2B elsker chokoladekage så det bliver nok chokoladebunde med noget hindbærfyld så den ikke bliver for vammel og så måske noget hyldeblomst halløj fordi det går igen flere steder på dagen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder alt sammen, super lækkert....

igår var H2B lige i bryllupsmood, så vi snakkede lidt kage, hvor vi tænkte i banerne Sarah Bernhardt creme og jordbær mousse evt med asti ....men tænker på at hvis der kommer børn med til receptionen, så ville det nok ikk være så genialt at putte alkohol i .....

men vil gerne hører flere ideer :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet et par bryllupskager efterhånden, med lidt blandede indhold

Valnøddebunde med chokolade ganache og blåbærcreme baseret på hvid chokolade

Brownie bund og vanilie bund med chokolade mousse og hindbær mousse

Min ynglings er denne:

Brownie bund og vanilie bund med chokolade mousse og passionsfrugtsmousse! (og det kommer også til at være denne jeg engang skal have til mit bryllup!!! :floejt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har lavet selv - har I nogle link til nogle gode opskrifter/ eller andre råd?? Jeg har allerede et udgangspunt, men det kan altid gøres bedre jo og har tænkt mig at en masse skal afprøves, før der tages beslutning om præcis hvilken opskrift der skal bruges :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jer der har lavet selv - har I nogle link til nogle gode opskrifter/ eller andre råd?? Jeg har allerede et udgangspunt, men det kan altid gøres bedre jo og har tænkt mig at en masse skal afprøves, før der tages beslutning om præcis hvilken opskrift der skal bruges :)

Jeg har en opskrift på en svampet kage, som er super lækker, jeg har både lavet den med chokolade men også lime/vanilie så det er fylder der kommer i fokus.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jer der har lavet selv - har I nogle link til nogle gode opskrifter/ eller andre råd?? Jeg har allerede et udgangspunt, men det kan altid gøres bedre jo og har tænkt mig at en masse skal afprøves, før der tages beslutning om præcis hvilken opskrift der skal bruges :)

Jeg har en opskrift på en svampet kage, som er super lækker, jeg har både lavet den med chokolade men også lime/vanilie så det er fylder der kommer i fokus.

Cool! Er det en du vil dele? :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg genopliver lige denne tråd - er der nogen, der vil fortælle, hvad I skal have i jeres bryllupskage?

Jeg vil rigtigt gerne lave noget der provokerer en lille smule. Jeg tænker på lyse bunde, hvid chokoladesmørcreme og en mousse med basilikum eller citrontimian og massevis af friske bær.

Der skal i udgangspunktet kun være en mousse - men den kunne jeg tilgengæld godt bruge en masse inspiration til! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer