WeddingAddict

Må jeg se jeres forlovelsesring?

67 posts in this topic

Hej Zilla´er

Jeg har endnu ikke fået min ring af kæresten (dog har han friet)... det er lidt en lang historie om hvorfor.. kan være den kommer med i bryllupsplanlægningstråden når jeg opretter sådan en. :wink:

Men jeg er da nysgerrig mht jeres ringe. Blev det jer begge der fik ring på eller var det kun jer Zilla´er og købte i dem sammen eller overraskede han/du dig/ham? :heart:

Grunden til at jeg spørger er nok lidt mærkelig, men i får lige den lille korte intro til spørgsmålet.

Nu har jeg så fundet manden jeg mener er min soulmate og han friede så. Ringen er på vej, men han har købt den selv. Da han grundet sit job ikke går med smykker eller ringe overhovedet, mente han at han hellere ville bruge lidt flere penge på en forlovelsesring til mig og jeg måtte derfor gerne finde nogle jeg kunne lide og min ringstr, så ville han klare resten. Så jeg går spændt og venter for at se hvad han dog har fundet på.

Og derfor var jeg da lidt nysgerrig efter at se hvad i andre har på af forlovelseringe... :loveshower:

Håber nogle af jer gider svare, da jeg synes det kunne være sjovt at se (og måske er jeg bare glad for bling at jeg bare gerne vil se :cheerleader3: )

0

Annonce ♥

Du maa meget gerne se min - det er en triology ring med diamanter i to forskellige str og hvidguld. Jeg er MEGET glad for den :7himmel: selvom vi snoed og jeg selv var med til at vaelge den. :oops: Jeg har en anden vielsesring, saa jeg har gaaet med min forlovelsesring siden jeg fik den og saa kom vielsesringen paa da vi blev gift paa raadhuset.

post-66793-0-90282400-1391931727_thumb.j

Edited by Misjal
1

Vi har begge fået en ring. De er i titanium, min er 3 mm bred hans 7 mm. Vi så på diverse ringe sammen, men han købte dem og fortalte mig først om det bagefter (han valgte at fortælle det, fordi han ved jeg ville være gået i totalt baglås hvis de bare lige pludseligt var dukket op. Så jeg vidste at ringene kom, og aftalen var at de bare skulle gemmes af vejen indtil vi skulle giftes. Men Thomas ville det anderledes, så han friede med min ring og vi har brugt dem som forlovelsesringe siden. De bliver så flyttet over på den anden hånd, når vi skal giftes.

post-68857-0-23099800-1391932376_thumb.j

1

Jeg anede intet om nogen ring, min H2B har selv været ude og finde den. Han gik på jagt i mit smukkesering da jeg var taget på juleferie og fandt en ring jeg fik lavet i Tyrkiet fra 4-5 år siden og så havde han den med som målering.

Min ring er helt enkel guld hvor enderne nærmest danner et øje med en sten i midten (den er finere end beskrivelsen antyder). H2B havde så ringen med til Paris i mellemjulen og friede til mig der uden jeg overhovedet havde lugtet lunten. Det er kun mig der har ring på pt og vi får nye vielsesringe.

0

Annonce ♥

Du må i hvertfalde også gerne se min ring..

Manden havde været ude og købe den helt selv, dog var den nok 3 nummer for stor, men det skulle være den og han ville fri dagen efter, så han købte den og vidste vi så skulle ned og bytte den... Det var kun mig der fik ring til forlovelsen og så får vi begge to en ny vielsesring.. :a1221:

xBOpb.jpg

1

Jeg har ikke et billede af den på, men et billede af modellen kan det nu godt blive til :-)

Jeg har aldrig i mit liv gået med ring før, så jeg havde sagt til min kæreste, at hvis/når han gik på knæ, så betød det ikke noget, at det var en eller anden dyr ring. Budskabet om, at han ville have mig for resten af sit liv, var og er det, der betød og betyder mest for mig (efter 8 års kæresteri, nu snart 9). Så jeg viste ham nogle spinning ringe, som jeg syntes var fine til formålet, enkle og udstrålede kærlighed. Han valgte en anden, end nogle af dem, jeg havde vist ham, og den er jeg rigtig glad for :-) jeg kunne høre, at han havde lagt tanker i at vælge den mest perfekte, selvom han højst kom af med 160 kr. :-)

Vi finder formentlig nogle enkle titaniumringe som dem på det næste billede og indgraverer hinandens navn og datoen i.

Forlovelsesringen tænker jeg måske skal "udbygges" med ringe for mærkedage, måske med en når/hvis vi får børn, en på rund fødselsdag osv., så det stadig bliver brugt og bliver omgivet af andre store ting, vi går igennem. Så kan jeg mikse og matche lidt i hverdagen :-)

Vi var begge studerende på det tidspunkt H2B friede, men det havde ikke gjort nogen forskel.

post-65672-0-59226600-1391937333_thumb.j

post-65672-0-24888000-1391937342_thumb.j

1

min er den på profilbilledet og jeg eeelsker den :)

1

Her har du et billede af min. Det er en rosetring med en pink safir i midten og 12 diamanter omkring. Efter frieriet fandt min kæreste ud af at han også gerne ville have en forlovelsesring, så jeg købte en sandblæst bred sølvring til ham. Elsker at se den på hans finger!

post-70428-0-36358800-1391945194_thumb.j

Edited by DrMalene
1

Annonce ♥

Jeg har kun lige det her billede fra min tråd. Min H2B fandt den selv, uden at jeg vidste noget om det :heart: Han købte den på auktion og størrelsen havde han fra en ring han gav mig i gave tidligere, så den passer perfekt :)

post-70770-0-77708300-1391947067_thumb.p

1

Min H2B valgte min forlovelsesring helt alene. Jeg går normalt ikke med ring, så han havde hverken størrelse eller stil at gå efter. Kun at jeg er en guldpige.

Jeg overvejede meget at få den byttet i starten, fordi jeg synes, hjerter er så lillepige agtigt - til gengæld nænnede jeg det ikke, da det kom til stykket, fordi det jo var dén ring, min H2B havde valgt lige præcis til mig. Så vi nøjedes med at få den byttet til en mindre størrelse.

Vi skal have et sæt nye vielsesringe til vielsen. Min H2B får først en ring til den tid.

Jeg tror ikke, at du skal være så nervøs for, hvad din H2B vælger af ring. For den får en plads i dit hjerte lige gyldigt hvad, fordi den lige præcis er fra din H2B og han nøje har overvejet, hvad du skal have :)

Den er bestemt ikke lillepigeagtig - den er SUPER smuk og anderledes - jeg eeeelsker hjerter :) Min har også et hjerte i midten, men det er ikke så tydeligt. Den er helt perfekt, men skulle jeg bytte den ud, så skulle det være med din :)

0

Min ring er her:

post-66123-0-29074700-1391967518_thumb.j

Jeg så den i et blad og sendte et billede to H2B om at sådan en ville jeg gerne have som forlovelses ring. 4 mdr. senere havde han købt den og faldt på knæ. (skulle dog byttes da den var for lille).

Edited by Trut83
1

Her er det også kun mig, der har en forlovelsesring. Jeg var selv med til at vælge min ring :) Da H2B friede til mig var det uden ring - da vi 4 mdr. senere var i Thailand, besøgte vi en meget stor smykkeforretning, og da vi kom ind sagde H2B at jeg skulle finde min forlovelsesring :loveshower:

Valget faldt på en sølvring med en blå safir med 3 diamanter på hver side - det var H2B favorit, og da jeg havde flere favoritter fik han lov at vælge :7himmel:

post-64976-0-89115100-1394010660_thumb.j

Edited by mizz-lind
1

Annonce ♥

Min H2B valgte min forlovelsesring helt alene. Jeg går normalt ikke med ring, så han havde hverken størrelse eller stil at gå efter. Kun at jeg er en guldpige.

Jeg overvejede meget at få den byttet i starten, fordi jeg synes, hjerter er så lillepige agtigt - til gengæld nænnede jeg det ikke, da det kom til stykket, fordi det jo var dén ring, min H2B havde valgt lige præcis til mig. Så vi nøjedes med at få den byttet til en mindre størrelse.

Vi skal have et sæt nye vielsesringe til vielsen. Min H2B får først en ring til den tid.

Jeg tror ikke, at du skal være så nervøs for, hvad din H2B vælger af ring. For den får en plads i dit hjerte lige gyldigt hvad, fordi den lige præcis er fra din H2B og han nøje har overvejet, hvad du skal have :)

Den er bestemt ikke lillepigeagtig - den er SUPER smuk og anderledes - jeg eeeelsker hjerter :) Min har også et hjerte i midten, men det er ikke så tydeligt. Den er helt perfekt, men skulle jeg bytte den ud, så skulle det være med din :)

Nååå hvor er du sød - tak :) Jeg er som sagt også kommet til at holde utroligt meget af min ring - det kunne ikke have været andre nu :)

I øvrigt meget fint med alle jeres profilbilleder med jeres ringe - de billeder er bare meeeeeeeget små, så de er svære at se detaljerne på :tunge:

Må vi ikke se jeres ringe i større format? :)

En smule større :wink:

246onkg.jpg

1

Hvor er der bare mange fine.. og så forskellige. Det gør mig glad for frygtede lidt at alles ringe ville ligne hinandens lidt.

Håber der kommer mange flere som vil lægge deres ring/ringe op.

0

Hvor er den fin, dobbeltbrud! :loveshower:

1000 tak - jeg elsker den virkelig :)

0

Jeg befinder mig stadig i rusen efter frieriet - jeg er nemlig lige blevet forlovet i torsdag <3 Min kæreste har selv fundet en ring til mig som han så friede med - den var dog desværre for stor, så jeg venter i spænding på at den kommer hjem til mig igen :-) Han har valgt først at ville gå med ring, når vi er blevet gift :)

Her er et billede af min ring:

scrouples-7136-vibholm-p.jpg

1

Annonce ♥

Her vil jeg også være med :)

Elsker min ring. En dejlig tung guldring lavet af min gamle alliancering og andet guld jeg har fået af H2B. Diamanten er 0,62 carat og er rosa i skæret samt rosenslebet.

Jeg har selv været med til at designe selve ringen men manden har valgt stenen. Den lille brilliant der sidder i er taget fra min alliancering.

post-59524-0-92752100-1392050960_thumb.j

Edited by dorte s.
2

Jeg elsker min ring! Vintage ring som min kæreste har købt fra New York - det var bare så godt valgt!

post-70344-0-41311500-1392058681_thumb.j

3

Her er vores.. :) Jeg er meget glad for det.

Hvidguld, alle 50 steen er lavede/plantet med hånd..

post-66676-0-45968800-1392549429_thumb.j

0

Annonce ♥

Min kæreste overraskede mig fuldstændigt ved at gå på knæ på stranden på Boracay efter en romantisk solnedgang. Anede ikke at han ville fri. Han havde fundet denne ring helt alene (med dog hjælp fra professionelle).

En ting jeg flere gange har mødt er at veninder, bekendte etc. spørger om de må se ringen og så kommer der ikke rigtig nogen respons fra dem- senest var det min kommende svigerinde der tidligere i dag spurgte om hun måtte se ringen hvorefter hun ikke sagde noget. Efter et par sekunder spurgte jeg om den var godkendt, og hun sagde ja. Men sku da underligt med sådan en stilhed.......

Andre der har prøvet det?!

post-72342-0-02883000-1392570385_thumb.j

0

Ja - misundelse er en grim ting ;) Jeg tager det dog ret roligt, er bare glad for min(e) smukke smukke ring(e).

0

Den her smukke ring, bærer jeg med stolthed hver dag :-) Min H2B har købt den i USA, selv valgt sten, klarhed etc.

post-70814-0-15295900-1392572944_thumb.j

0

Jeg tænker også det er lidt misundelighed over det.. Det er en smuk ring

0

Min kæreste overraskede mig med frieri og ring. Det er kun mig der har en forlovelsesring, men vi skal begge have vielses ring

0