WeddingAddict

Må jeg se jeres forlovelsesring?

67 indlæg i dette emne

Ej, jeg vil da også flashe min smukke ring! Det er nu 9 mdr. siden kæresten friede og jeg har ikke haft min ring på pga. graviditet og efterfølgende ankomst af lillebror.. Det er en smuk prinsessering, som desværre har det med at rive ham.. Så jeg GLÆDER mig virkelig til at gå med den igen, når lillebror er blevet større. Det er kun mig der har en ring - og manden har helt selv valgt den.. Hans kommentar til stenen: "Ville gerne have den var større, men jeg havde ikke penge til det" (hans økonomi er lidt skidt pga. et tidligere forhold) og foreslog at vi kunne opgradere ringen som vi fik råd.. Men, det er DENNE ring jeg fik af ham, så uanset str. på stenen, så beholder jeg den!

post-66555-0-70471700-1393224245_thumb.j

Og hvor har I andre dog nogle smukke ringe! Vi er nogle heldige piger, hva'? :7himmel:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-) Her er min smukke forlovelsesring <3

SÅ FLOT!

Jeg var forbi GJ i søndags og så min drømmering. Den er vist magen til din men i guld. Hvad er jeres tanker om "holdbarheden" i sådan en ring? Frygter den går i stykker hvis den skal fungere som vielsesring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-) Her er min smukke forlovelsesring <3

SÅ FLOT!

Jeg var forbi GJ i søndags og så min drømmering. Den er vist magen til din men i guld. Hvad er jeres tanker om "holdbarheden" i sådan en ring? Frygter den går i stykker hvis den skal fungere som vielsesring.

Ja, synes også de er flotte :) Den går ikke i stykker, da den er rimmelig robust på grund af diamanterne. Har brugt min hver eneste dag i de sidste 7 måneder, er SÅ glad for den :) Vi har tænkt os at supplere den med en anden GJ ring til vielsen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :-) Her er min smukke forlovelsesring <3

SÅ FLOT!

Jeg var forbi GJ i søndags og så min drømmering. Den er vist magen til din men i guld. Hvad er jeres tanker om "holdbarheden" i sådan en ring? Frygter den går i stykker hvis den skal fungere som vielsesring.

Ja, synes også de er flotte :) Den går ikke i stykker, da den er rimmelig robust på grund af diamanterne. Har brugt min hver eneste dag i de sidste 7 måneder, er SÅ glad for den :) Vi har tænkt os at supplere den med en anden GJ ring til vielsen :)

:loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kæreste overraskede mig ved at fri juleaften med en ring jeg selv havde set hos Dirks på et tidspunkt og nævnt at jeg var helt forelsket i, men selve frieriet var en komplet overraskelse :)


Det er kun mig der har fået ring på indtil nu, og vi skal have lavet vielsesringe af en kombi af vores bedsteforældres vielsesringe, som minde om dem da de desværre ikke er her længere..


(jeg har forsøgt at vedhæfte billedet, ved ikke om det virker?)


Min ring er "raw" ringen fra Dirks, Helle Gerd design. 14 karat guld med ca 0,5 ct. rå diamant. Ringen passer helt perfekt til både mig og min kæreste da vi elsker det lidt 'rå' og upolerede udtryk.


Jeg elsker min ring! :a1221:

post-62798-0-55119800-1393358762_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg vil da også flashe min smukke ring! Det er nu 9 mdr. siden kæresten friede og jeg har ikke haft min ring på pga. graviditet og efterfølgende ankomst af lillebror.. Det er en smuk prinsessering, som desværre har det med at rive ham.. Så jeg GLÆDER mig virkelig til at gå med den igen, når lillebror er blevet større. Det er kun mig der har en ring - og manden har helt selv valgt den.. Hans kommentar til stenen: "Ville gerne have den var større, men jeg havde ikke penge til det" (hans økonomi er lidt skidt pga. et tidligere forhold) og foreslog at vi kunne opgradere ringen som vi fik råd.. Men, det er DENNE ring jeg fik af ham, så uanset str. på stenen, så beholder jeg den!

attachicon.gifpost-66555-0-54177400-1373820219.jpg

Og hvor har I andre dog nogle smukke ringe! Vi er nogle heldige piger, hva'? :7himmel:

Nej, hvor er den smuk - og lidt lig min :) Jeg synes dog ikke han skal skamme sig over størrelsen på stenen - ringen er da skøn og enkel, og det er fedt at du beholder den lige som den er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste overraskede mig med frieri og ring. Det er kun mig der har en forlovelsesring, men vi skal begge have vielses ring

Nej, hvor er den bare fin :) Jeg er også den eneste der har en forlovelsesring - min kæreste venter med ring til vi er blevet gift :)

Min vielsesring ligger dog klar :) Den har tilhørt min bedstemor, og fylder 70 år i 2015, hvor vi gifter os - den passer helt perfekt på min højre ringefinger, og vi får smeltet min kærestes oldemors armlænke om til en ring til ham :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ringen.jpg

4464147-34R.jpg

Dette er min smukke ring. Hvidguld med brillianter. Manden min har helt selv valgt den baseret på min smag, så den er helt perfekt. Han havde sågar en af mine andre ringe med inde i butikken, så den passer som den skal. Jeg anede ikke at han ville fri, så det kom totalt bag på mig. Men det var den bedste overraskelse :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I må da så hjertens gerne se min!

Den er fra Carat og er i sølv med fake diamanter! Havde kigget på alt muligt forskelligt, men da vi så var ude og jeg prøvede den her på, blev min kæreste meget stille og sagde bare, at det skulle vær den. Så måtte det blive den hæhæ.

Jeg friede til ham i en kæmpe brandert på Roskilde Festival i 2011, så der var ikke ring involveret der.

post-62978-0-95241600-1394707031_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da helt fantastisk som vi alle har nogle smukke ringe....

Hvis ikke det var fordi det ville koste en bondegård og se lidt åndsvagt ud ville jeg gerne have nogen der lignede dem allesammen :tunge: .

Jeg er nu fuldt ud tilfreds med min - og bare tanken om at den kommer fra min dejlige kommende mand gør den endnu bedre.

post-65875-0-03421800-1395317534_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da helt fantastisk som vi alle har nogle smukke ringe....

Hvis ikke det var fordi det ville koste en bondegård og se lidt åndsvagt ud ville jeg gerne have nogen der lignede dem allesammen :tunge: .

Jeg er nu fuldt ud tilfreds med min - og bare tanken om at den kommer fra min dejlige kommende mand gør den endnu bedre.

attachicon.gifRing1.jpg

Den er altså bare smuk! :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-) Her er min smukke forlovelsesring <3

Hubby og jeg har en veninde, som faktisk har den ring, som du har på pegefingeren, som sin forlovelsesring :biggrin:

Sjovt :-) Synes drueringen er mere en slags cocktail ring.. men det jo smag og behag. Elsker den ring :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer