Louiseob

Hvilken kjole er på forsiden af "Bruden"?

17 posts in this topic

Jeg kunne forestille mig, at mange af I kvinder har været på bryllupsmesse den sidste måned, og der har fået bladet "Bruden" med hjem. På forsiden er der et billede af et ret speciel kjole. Den er lavet i noget der nærmest ligner "gardinstof". Nogen der ved hvilken mærke det er, har prøvet den eller? Aner ikke hvordan den ser ud bagpå fx. Har skrevet til bride fashion men de vil ikke sige hvad den hedder. Synes den er så smuk, men tænkte jeg måske ikke behøvede at tage til Kbh fra Midtjylland, hvis jeg vidste hvilket mærke den var, og jeg så kunne jagte den...

TAK!

0

Annonce ♥

Ja, hvor er det irriterende! Fik en lang snøvlet forklaring i Nicolai omkring ophavsrettighedder og patent fra designernes side eller et eller andet, og det er derfor de ikke må sige designernes navn. Pjat. På deres hjemmesider har de jo selv inddelt kjolerne efter designer og designeren selv viser jo glædeligt billeder af kjolerne fra alle vinkler på deres hjemmeside.

Nå, men hvis du vil se den bagfra, så mener jeg det er den, Gybbelgobbel har et billede af fra bryllupsmessen, som jeg også har spurgt på. Måske du kan prøve at sende et af de billeder til f.eks Kennedys og se om de genkender den?

Ellers skal du gennemgå hjemmesiderne for alke de forhandlere, som Bridefashion skriver de forhandler... :(

0

Jeg synes det er noget pjat at man ikke vil oplyse om hvor kjolerne kommer fra, var det ikke lige fordi det var kjoler til 10-15.000 kunne man få ideen at butikkerne fuskede og solgte Kina kjoler med kæmpe fortjeneste... Jeg synes også det er underligt at det tager helt op til 8 måneder at få en kjole hjem der så bagefter skal rettes til, hvis de alligevel syer efter bestilling så kunne de jo lige så godt sy efter mål... Måske er det bare mig der ikke synes at service og pris hænger sammen...

0

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke få uploaded det billede jeg har taget med min tlf, men det er denne kjole:

http://www.denstoredag.dk/products-page/magazines/bruden-gommen-2014/

Jeg kigget alle deres billeder igennem på Bride Fashions hjemmeside, så må nok bare glemme den.

Men det kunne godt være den kjole man ser bagfra på det første billede under opvisning 9 af gybbelgobbels billeder fra bryllupsmesse.

TAK!

0

Nu har jeg godt nok slet ikke set bladet og ved ikke om det er noget der normalt staar I bryllupsmagasiner, men i almindelige modeblade under redaktionen plejer der at staa hvem modellen paa forsiden er, hvem der har lavet haar / makeup og hvad for noget toej de har paa? Det kunne vaere det maaske staar derunder?

0

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke få uploaded det billede jeg har taget med min tlf, men det er denne kjole:

http://www.denstoredag.dk/products-page/magazines/bruden-gommen-2014/

Jeg kigget alle deres billeder igennem på Bride Fashions hjemmeside, så må nok bare glemme den.

Men det kunne godt være den kjole man ser bagfra på det første billede under opvisning 9 af gybbelgobbels billeder fra bryllupsmesse.

TAK!

Men har du også kigget alle forhandlernes hjemmeside igennem? Altså f.eks Justin Alexanders hjemmeside, hvis der står Bridefashion forhandler det mærke? For de har jo nok ikke alle deres kjoler på nettet.

Øv hvor er det irriterende.

0

Annonce ♥

Jeg kan ikke få linket med over, det er hos bridefashion den hedder J10 men der står ikke det rigtige nr. så det....

det kunne også være model 8656

det er svært at se, men syntes den første model har en mere kraftig blonde hvis man ser nede ved gulvet og det syntes jeg "din" også har

Edited by denmodne
0

Billederne på hjemmesiderne kan også snyde rigtige meget. Kunne ikke lide min kjole da jeg så den på hjemmesiden, og jeg lade ikke mærke til at det var den kjole før jeg kom hjem. Ups!! 😉

0

Annonce ♥