Sign in to follow this  
Followers 0
Hnissen

Kjoleprøvning i SKOTT - Rold.

5 posts in this topic

Jeg kunne alligevel ikke lade være med at booke en tid i SKOTT i Arden, når jeg alligevel er i nærheden af butikken i min vinterferie hos de gamle :oops:

Jeg havde ellers lovet mig selv og vente til efterår :help: men nu vil jeg prøve kjoler for at finde ud af hvilken type der sidder pænest på mig, så det bliver imorgen tirsdag kl. 13.30 med min kære mor og datter!

Jeg ved ikke om man må tage billeder derind??

Edited by Hnissen
0

Annonce ♥

Spændende :) håber du må tage billeder

0

det må du godt - jeg har købt min kjole der og tog MASSER af billeder :) de er så søde derinde - du har en fantastisk oplevelse i vente :)

og det bedste er at de gerne opbevarer kjolen for dig HVIS den nu er der i morgen :) købte min i maj sidste år og den har hængt hos dem lige siden

0

det må du godt - jeg har købt min kjole der og tog MASSER af billeder :) de er så søde derinde - du har en fantastisk oplevelse i vente :)

og det bedste er at de gerne opbevarer kjolen for dig HVIS den nu er der i morgen :) købte min i maj sidste år og den har hængt hos dem lige siden

Hvor er det godt at høre!:-) Skulle du betale noget for at få din kjole opbevaret eller som dep.? måske lidt dumt sps;)

0

Annonce ♥

Ihhh... hvor blev jeg helt spændt på dine vegne. Selv har jeg meget svært ved at vente med at komme igang med kjoleprøvningen , men prøver at begrænse mig.

Håber du får taget en masse billeder så vi kan se og "dåne" over dem :wink:

0