JorbærMarie

Okay er det for mærkeligt?

18 indlæg i dette emne

Hej de damer

Så kommer jeg til jer endnu en gang for hjælp.. :help:

Sagen er den at jeg er kommet på en idé til en morgengave til ham den dejlige, men jeg ved ikke om det er for mærkeligt.

Jeg overvejer at købe LEGO dødstjernen til ham.

(til dem der ikke lige ved hvad det er, så klik på dette link http://www.klodspriser.dk/10188?gclid=COyDv-_xw7wCFcPPcgodaQIA5Q)

Sagen er den nemlig, at han hader alt hvad der hedder smykker og ure, (Også så meget at vi overvejer om der bare er spild af penge at købe en vielsesring til ham) og jeg vil gerne give ham noget han vil blive glad for og som han kan tage frem engang imellem. Jeg ved at han faktisk gerne vi have denne LEGO æske, og han vil ikke lige selv købe den, da den jo koster 3500 kr, men jeg tænker bare, er det for pladt?

Vil i ikke nok komme med jeres ærlige mening, da jeg selv er i vildrede.. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en rigtig god ide. En meget personlig gave som du ved han bliver glad for. Nu er det måske også fordi jeg selv er lidt 'nørd' med nogle forskellige ting. Men ville da selv blive vildt glad hvis jeg fik sådan en stor fin ting indenfor noget som jeg gik rigtig meget op i og som jeg ikke selv ville få købt pga. prisen.

Fik faktisk et Figursæt med Tintin i 30 års fødselsdagsgave af min kæreste, og et par øreringe, men var da figursættet jeg blev gladest for. Det viste at han kendte mig og havde lagt mærke til at jeg havde snakket meget om det da vi var i butikken. Synes faktisk den slags gaver er de mest personlige. Men er måske bare mig :a1221:

Redigeret af MissTigger
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender flere Lego entusiaster og ved hvor meget det betyder for dem. Ud fra det vil jeg sige go for it :lol: Det er absolut ikke plat at give ham noget han kan bruge og bliver glad for frem for et smykke eller et ur som måske bare kommer til at ligge i en skuffe.

PS. Kan godt se at de kalder det en dødsstjerne men i min og kollegernes terminologi er en dødsstjerne sådan en fyr her http://www.lightstorexl.com/produkter/184-partylys-led-/2906-american-dj-spherion-tri-led/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er meget bedre at købe noget som han bliver glad for end et ligegyldigt smykke der bare vil ligge i en eller anden skuffe og aldrig blive brugt...

Min kæreste har lige købt nok ur og han er ikke smykkedreng så i stedet for manchetknapper eller lignende som han aldrig får brugt så har jeg fået kontakt til spillerne fra hans elskede AGF og de vil gerne skrive bryllupshilsner specielt til ham på et spillersæt og det får han sammen med en drengetur til stadion med hele pivtøjet, det sætter han meget mere pris på... Jeg spurgte et par af hans venner hvad de synes og de synes det var den bedste morgengave ever...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Star Wars fan selv vil jeg sige: Go for it! Det er helt sikkert noget, han vil blive glad for (og sikkert også kan bruge en del tid på at samle) :) Og så kan den stå fremme altid :)

(Jeg fik selv et maleri af Luke Skywalker i morgengave af min dejlige kone - hun havde hørt, jeg havde fablet om det, da vi var til Star Wars Celebration i Essen ugen før vi blev gift) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥


Jeg er slet ikke i tvivl - Det er en sindsyg fin gaveidé!!



Det fås jo næsten ikke mere personligt, og hvem siger at morgengaver kun må være smykker eller oplevelser sammen?



Som du beskriver din H2B så lyder det da som om at det vil være den HELT rigtige gave til ham!


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super god idé :)

Hvis han er vild med al slags Lego, så så jeg nogle manchetknapper i Lego i en af planlægningstrådene, hvis han bruger sådan noget :)

Det var i Pille's :)http://www.bryllupsklar.dk/forum/82632/dig-og-mig-for-altid-150815-h2bs-sko-hugo-boss.html/?p=1414209

Redigeret af Pernille pjuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg stemmer i med de andre. Jeg synes det er en VILDT fed gave, og sådan som du beskriver det, er jeg ikke i tvivl om, at han sikkert vil blive glad for den.

En morgengave skal jo være det man tænker, er en god gave til sin kommende mand, og derfor kan det da ikke gå hen og blive plat :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer