Sarah-Nadinne

Sort kjole?

9 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg ved ikke hvor jeg kan skrive om dette enme henne, så jeg prøver her.

Jeg skal til min venindes bryllup i april.

Jeg har været på kjolejagt og fandt denne smukke kjole. Problemet er bare at den er sort. og nogle siger man ikke kan have sort på, og andre siger man godt kan.

Jeg skal kune have den på til festen om aften.

Hvad synes i??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enige med mine forgangere: Er du usikker, bør du vende det med bruden.

Personligt er det fint med mig at kvinderne kommer i elegante og festlige sorte kjoler. Det ville man nok NÆPPE bære til en begravelse, så en sådan sort kjole (ligesom din) forbinder jeg med fest :)

Egentlig mener jeg at man siger, at bærer en kvindelig gæst sort er hun ude på at forføre gommen ... Tja, let's leave it in the old days ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmålet kommer op med jævne mellemrum herinde, og jeg synes altid det bør være op til brudeparret.

Men skal jeg være ærlig, så synes jeg det er hyklerisk på den ene side at gå op i hvad sort tøj symboliserer til et bryllup, hvis man ikke går op i hvad den hvide (og JO, ivory tæller også som hvid!) farve på kjolen skulle symbolisere. Og man ser jo ikke nogen rynke på næsen af at en kvinde med børn bliver gift i hvid/ivory! Eller en 2. gangs brud bærer hvidt/ivory til sit 2. bryllup. Eller at 3/4 af mændene nok har et sort jakkesæt på! Eller at rigtig mange brudgomme er iklædt sort jakkesæt til deret ivory/hvide skjorte vest osv.

Men ja, som sagt: Spørg brudeparret!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil ligesom Gybbelbobbel sige at det tit popper op herinde. Enten som her eller hvor en kommende brud har hørt en gæst tale om en sort kjole. Man ser mange kvinder i sort ude til festerne og jeg ser det bare som flot og stilet. Men som de andre siger. Tal med vedkommende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer