Maluto

Hvad havde du på til boudoir?

17 posts in this topic

Jeg skal have taget boudoir billeder til morgengave i næste uge. Jeg er vildt spændt og også lidt nervøs!

Hvad havde I på? Jeg har nogle fine sæt undertøj og nogle vintage under/natkjoler. Gad vildt godt have haft et fint brude corsage eller natkjole, men har bare ikke kunnet finde det rigtige....

0

Annonce ♥

Fedt, at du skal have taget boudoir billeder.

Jeg har også godt overvejet det til morgengave. Men jeg tænker bare: hvor skal billederne være? Synes jo ikke de skal hænge til frit skue for familie og venner, men jo også lidt ærgerligt, hvis de bliver gemt væk. Hvad tænker du?

Du er da total godt dækket ind med både flere sæt undertøj og natkjole. Det kan da kun blive et hit! God fornøjelse

0

Jeg skal også have taget boudoir til min h2b's morgengave.

Jeg skal 'bare' have mit lingeri, strømpebånd og stiletter som jeg skal have under kjolen på bryllupsdagen.

Hvis jeg kan lokke h2b til det, skal de (får 2 stk fremkaldt i 20x30 cm) hænge i soveværelset.

Hvis man tænker efter er det sjældent at gæster/familie/venner rent faktisk kommer ind i ens soveværelse... Og hvis det skulle ske, så fred være med det ;)

0

Jeg har planlagt at skulle have noget forskelligt undertøj og så min korte kimono med. Hvor billederne skal være ved jeg ikke endnu, men jeg laver nok et enkelt mere tækkeligt som han kan have på sit værksted, og så måske et i soveværelset og så må de være inspiration til at tage et album frem med resten af billederne. Nu må vi se :)

0

Annonce ♥

Jeg overvejer bestemt også boudoir.

Jeg ville formodentligt give ham dem både i print og digitalt.

Sømanden er ofte væk fra mig i længere perioder og han kan sagtens have sådanne fotos hængende diskret på sin køjeplads - så det vil give okay meget mening.

:-)

0

Brug noget, som betyder noget for manden, er han fodboldfan? Find en af hans trøjer eller tørklæder,

dette kan også gøres med andet sport selvfølgelig.

Hvis han har et par ynglings bukser, eller andet, så stjæl dem med, og få taget et par topløse billeder i dem ;) det gør det langt mere personligt, og han kommer til at tænke på det, hver gang han tager noget af det tøj på, som du har brugt til det fotoshoot ;)

0

Annonce ♥

Min Thomas er jo lidt af en gamer, så overvejer også at tage mine forskellige gameboys med, og få tager lidt billeder med en af dem, og mine rulleskøjter, da vi også bruger en del tid på det også.. Jeg skal have taget hos Charlotte Tripetti.

0

Fede stiletter! Det er da et must ;) Og har du ikke nogen, så lån dem af veninder mm. De behøver ikke passe hel, bare du kan have dem på, for du skal jo ikke gå rundt i dem. Og hvis nogen tænker, stiletter? det er sku da ikke fødderne.. Jo det er ;) Sexede ben får alle mænd til at segne ;) Jeg tog engang sådanne billeder af min veninde (til hendes mand), og der sad hun bla. sprit nøgen på en omvendt spisebordsstol, med mine tårnhøje røde stiletter med sløjfer på. Det blev så fedt.

Nogen bruger også deres slør - hvilket jeg personligt syntes ser mega godt ud (hvis det altså er halv, eller hellangt)

En blondetop unden på undertøj er også rigtig flot.

Og ja som de andre skrive, så brug noget som betyder noget for din mand :)

Hvis jeg fik lækre flotte billeder, så kunne jeg såmænd godt hænge dem op i stuen :D Men ja, de ville nok komme ind på kontoret. For min skyld må alle se dem, men det ville da nok være lidt underligt for familien, hvis de hang i stuen :D

0

Jeg havde lingeri på til de første billeder men de flotteste var faktisk dem, hvor jeg var helt nøgen bortset fra stiletter. De blev virkelig flotte og smukke og min kæreste synes de er super frække. Det var en kærestegave på en årsdag og ikke morgengave. De hænger nu i vores soveværelse og hverken jeg eller min kæreste har ikke noget imod, hvis nogen kommer til at se dem. Jeg var hos Anette Damgaard og havde en god og tryg oplevelse.

0

Annonce ♥

Så har jeg fået taget billeder

Jeg fik taget dem af Charlotte trippetti. Hun var utrolig dygtig, kompetent og professionel! Hun spottede hver en lille detalje ala "ret lige på håret der", "stræk fingrene på højre hånd" osv.

Jeg fik taget billeder på et støvet gammelt loft, der var så fint til billeder! Jeg endte med at bruge forskellige sæt undertøj, mit brudeslør og en gammel vintage undertrøje. Det fungerede super fint!

Jeg er SÅ stolt og glad for de billeder og glæder mig rigtig meget til at give min kæreste dem! Jeg kan kun anbefale Charlotte!

0

Jeg fik taget dem af Charlotte trippetti. Hun var utrolig dygtig, kompetent og professionel! Hun spottede hver en lille detalje ala "ret lige på håret der", "stræk fingrene på højre hånd" osv.

Jeg fik taget billeder på et støvet gammelt loft, der var så fint til billeder! Jeg endte med at bruge forskellige sæt undertøj, mit brudeslør og en gammel vintage undertrøje. Det fungerede super fint!

Jeg er SÅ stolt og glad for de billeder og glæder mig rigtig meget til at give min kæreste dem! Jeg kan kun anbefale Charlotte!

Nøj det er jeg glad for at høre, det er nemlig hende jeg skal have taget hos :biggrin:

0

Nøj det er jeg glad for at høre, det er nemlig hende jeg skal have taget hos :biggrin:

Glæd dig!

0

Glæd dig!

Uuuh det gør jeg også :biggrin:

0

Annonce ♥

Købte mig en lækker blonde "natkjole" i dag, som jeg skal have på. Jeg er ingen sylfide, så ønsker ikke min mave foreviget på billeder. Så tænkte på at tage nogle lækre og smukke tørklæder med som kan kan bruges lidt + en sort blonde top som jeg kan have ud over farvet undertøj...

0