Majapigen87

Nogle der kender AddWish?

6 indlæg i dette emne

Vi overvejer at bruge addwish til ønskeseddel, da vi så har mulighed for løbende at ligge ønsker ind - og vi ønsker ikke en gavekoordinator, da jeg ved at flere ikke ville ringe til en 'fremmed'

Men nogle der har prøvet den? Vil jo gerne undgå at vi får 5 af de samme ting, men så vidt jeg har læst mig frem til, kan gæsterne reservere en gave, er det rigtigt forstået?

Vi tænker på at skrive linket til addwish i invitationen, så folk bare selv kan gå ind og kigge, ved at skrive linket.

Det er kun min Mormor, som absolut ikke har forstand på computer overhovedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er glade for at bruge addwish og har brugt det til alle fødselsdage det sidste års tid. Nogle bruger det - andre ikke, men dem der ikke har logget på addwish hidtil har været dem der heller ikke gider ringe til en gavekoordinator, læse en vedlagt ønskeseddel eller noget som helst andet (og dem har vi desværre en del af :( ) men "almindelige" mennesker som har lyst til at glæde folk med en gave de har ønsket sig, logger gerne på er vores erfaring :)

PS - da vi begyndte at bruge det det noget andet og så anderledes ud. Nogle af vores gæster ved min 30års i sommer er ikke så ferme til at bruge computer og havde lidt problemer med at oprette sig som brugere, men de fandt ud af det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer