Tvilling89

Lilly skrædder

15 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige købt kjole i Lilly, men har ikke haft brug for oplægning men- der fortalte de at det kostede 1200 kr for en oplægning i Kbh - hvis jeg ville have slæbet taget af

Jeg har ved Strauss i Aarhus for at få fjernet slæbet på min Lilly kjole / 400kr. og arbejdet er af høj høj kvalitet. Ved at de også har forretning i Kbh.

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Annonce ♥

Jeg har lige købt kjole i Lilly, men har ikke haft brug for oplægning men- der fortalte de at det kostede 1200 kr for en oplægning i Kbh - hvis jeg ville have slæbet taget af

Jeg har ved Strauss i Aarhus for at få fjernet slæbet på min Lilly kjole / 400kr. og arbejdet er af høj høj kvalitet. Ved at de også har forretning i Kbh.

Åh TAK for at nævne dem, ringede lige til hende, og det er klart der jeg tager ind med min kjole, så kan jeg da lige spare lidt. Dem jeg havde undersøgt koster nemlig 800.- Mange bække små, gør en stor å :lol:

0

Deres udgangspunkt for oplægning af brudekjole er 600kr., men er den simpel er det ofte billigere, er det en svær blondekjole med håndsyede perler koster det mere.

Jeg havde endda en fitting inden de færdigsyede min kjole.

Da jeg var til fitting, fortalte hun om en der havde fået lagt en svær blondekjole med håndsyede perler og det havde kostet 1200kr.

Husk at Strauss er skrædder for stort set alle Århus' butikker, så de ved hvad de laver...

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Deres udgangspunkt for oplægning af brudekjole er 600kr., men er den simpel er det ofte billigere, er det en svær blondekjole med håndsyede perler koster det mere.

Jeg havde endda en fitting inden de færdigsyede min kjole.

Da jeg var til fitting, fortalte hun om en der havde fået lagt en svær blondekjole med håndsyede perler og det havde kostet 1200kr.

Husk at Strauss er skrædder for stort set alle Århus' butikker, så de ved hvad de laver...

I telefonen sagde hun at priserne starter på 350.- Men at hun ikke kunne give en pris , før hun havde set kjolen. Så nu må vi se hvad hun siger af pris, når det bliver tid til at jeg skal derind :)

0