17maj2014

Øhh hvordan med stor kjole og toilet besøg? :-)

11 posts in this topic

Jeg skal have 2 skørter under min kjole.... Og jeg er på ingen måde vandt til at gå i lange kjoler... Så bare det at gå med den bliver en udfordring. Men nu tænker jeg også lige.... Hvordan dælen kommer jeg ud og tisse??

0

Annonce ♥

Mange brude sætter sig omvendt på toilettet... Ved ikke om det er nemmere, men det har jeg hørt... :wink: og ellers må du have en veninde med på toilettet hver gang til at holde det hele... :tunge:

0

Har hørt, at det gælder om at gå lige så snart trangen melder sig, så der er masser af tid til at samle kjolen, få den så langt op som muligt, og så enten sidde omvendt på kummen eller bakke ind.

0

Helt sikkert nemmest at sidder bagvendt med skørtet op over cisternen

0

Annonce ♥

Og så en god veninde! "At holde håret" bliver til "at holde kjolen" ved et bryllup 😂

0

Haha:-) Kan regne ud, at det er dagen man sparrer på væsken... Uden at man dehydrerer:-)

0

Det er faktisk slet ikke så svært. Jeg havde selv en ret så stor kjole med slæb - de først par gange gik min søster med mig og fik løftet op. Men hurtigt fandt jeg selv ud af at få løftet og og tjekket at det hele var med oppe. Jeg kunne snildt sidde almindeligt - det kommer såmændt helt af sig selv hen ad vejen :tunge:

0

Annonce ♥

Det har jeg også gået og tænkt over :) smart

0

Det er faktisk slet ikke så svært. Jeg havde selv en ret så stor kjole med slæb - de først par gange gik min søster med mig og fik løftet op. Men hurtigt fandt jeg selv ud af at få løftet og og tjekket at det hele var med oppe. Jeg kunne snildt sidde almindeligt - det kommer såmændt helt af sig selv hen ad vejen :tunge:

Jeg havde fuldstændig samme oplevelse. Det er slet ikke så besværligt. Og jeg havde en stor tylkjole med langt slæb på. Intet problem der.

Jeg synes til gengæld at det med posen ser meget besværligt ud! Især hvis du har en stor kjole, eller en kjole og flere skørts inden under, som du skal have....

0