Pleazure

jeg bliver hele tiden smidt af?

12 posts in this topic

Hey girls,

er der nogen af jer som oplever, at i bliver logget af med jeres brugerprofil her på BK? Jeg bliver pludselig logget ud hvis jeg fx. laver en søgning eller bare skifter side - i går blev jeg logget ud idet jeg ville trykke på "besvar" - altså den ville ikke lave min besvarelse fordi jeg ikke var logget ind... Hvilket jeg jo selvfølgelig var.

Har i oplevet noget lignende, eller er det min PC som er crazy :blink:

0

Annonce ♥

Hey girls,

er der nogen af jer som oplever, at i bliver logget af med jeres brugerprofil her på BK? Jeg bliver pludselig logget ud hvis jeg fx. laver en søgning eller bare skifter side - i går blev jeg logget ud idet jeg ville trykke på "besvar" - altså den ville ikke lave min besvarelse fordi jeg ikke var logget ind... Hvilket jeg jo selvfølgelig var.

Har i oplevet noget lignende, eller er det min PC som er crazy :blink:

Min gør det hele tiden når jeg er på fra ipaden... Der er ikke noget med computeren, men i tide og utide logger den mig af fra min ipad...

Ved ikke hvad der sker, men det er sku irriterende... :shooter:

0

Annonce ♥

Jeg har nemlig ikke problemet og jeg bruger internet Explorer på mobilen, og Firefox på pc. Så det er bare for at sammenligne og se om det er en bestemt browser der er problemer med. Det gør det også nemmere for admin at genskabe problemet og rette det. :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥