WeddingAddict

Vil lige dele.... (en laaaaaang historie)

28 indlæg i dette emne

Hej Zilla´er.

Min datter var på ferie hos hendes far her i vinterferien og derfor besluttede jeg mig for at jeg ville lige checke butikkerne med kjoler ud. Ikke at min intention var at skulle prøve eller noget. Men jeg er sådan en, der gerne vil have feeling med en butik for at jeg har lyst til at handle der ( er nærmest en tvangstanke hos mig). Nå men efter lidt overtalelse lykkedes det mig at overtale H2B til at gå med mig. :heart:

Jeg valgte som den første butik at gå ind i værende CPH Bridel. Jeg var meget spændt og synes at deres vinduesudstillinger altid er så flotte. Så vi kommer ind. Der skal vi så tage nogle "hospital"sokker på vores sko, så gulvet ikke bliver beskidt. Der er kommet en brud ind før mig som skal prøve hendes kjole igen. Hendes konsulent kommer så og så henvender hende der stod i butikken sig til mig. Hun hilser pænt på mig og da jeg siger at jeg bare ville kigge lidt, men ikke havde en tid, spurgte hun mig om jeg havde set deres hjemmeside hvor de også havde kjoler. Dette siger jeg selvfølgelig ja til. Men at jeg bare var der for at kigge. Hun spørger hvornår vi skal giftes og da jeg svarer næste år, bliver hun ligesom allerede der afvisende, kigger op og ned af mig og siger groft " jeg må lige sige at jeg tvivler på at vi har noget i din str., men du er da velkommen til at kigge på vores udsalgsvarer. De kjoler bag mig må kunder ikke røre uden en aftale", hvorefter hun går.

Jeg står lidt målløs tilbage og tænker.. øhmm... hvad skete der lige... men siger til H2B at jeg lige vil kigge hurtigt. Så jeg kigger på udsalgsvarerne, men må konstatere at jeg var i chok. Nok var de nedsatte, men de var så også snavsede og mange af dem jeg kiggede på var faktisk istykker på en eller anden måde. Og priserne lå stadig højt på mellem 8000 og 12.500 kr selv med udsalget.

Da jeg har kigget lidt, kommer hun igen hen til mig. "undskyld, men jeg kan jo tydeligvis ikke hjælpe dig, så måske du og din mand (hvorefter hun kigger på min H2B med foragt i blikket) burde kigge andetsteds? :td:

Jeg blev så ked af det at jeg havde lyst til at græde :boohoo: . H2B tog mig i armen og vi gik. Jeg blev helt mismodig. Og jeg var ked af det. NU ved jeg godt at jeg bare skulle kigge, men burde man ikke tænke på selv "butikskiggere" kan være købere?? Hvis jeg havde fået en bedre behandling, kunne det jo være jeg ligefrem ville have vendt tilbage når jeg efter maj måned skal ud og kigge...

H2B var harm og vred. Jeg var bare ked af det og ville bare gerne hjem igen. Men H2B mente at der var andre butikker og efter den behandling kunne vi kun få en god et andet sted. Så han kørte mig over til Nicolai Brudekjoler istedet for. Her kom jeg ind i en butik som bugnede af kjoler, sko, brudepigekjoler og andet godt til bruden. Jeg gik lidt og kiggede og så kom der en hen til mig og spurgte om hun kunne hjælpe. Jeg fortalte at jeg bare lige skulle kigge for at få en feeling af deres butik. Hun smiler venligt til mig og giver mig hånden." Jeg hedder Karina. Er der noget særligt du kigger efter. Jeg har godt nok ikke så meget tid lige nu, for min næste kunde kommer om 15 min, men jeg vil da gerne lige hjælpe dig med at kigge". Allrede der fik jeg det lidt bedre. Jeg fortæller om min "fobi" med ikke at kunne få en kjole i min str. Hvorefter hun maner den helt i jorden og siger selvfølgelig kunne jeg det. Jeg ville ligne en drøm lige meget hvilken kjole, om det var fra dem eller en anden, og hiver 3 forskellige kjoler ud og viser mig dem. Hun smigrer mig så ved at gætte jeg er en str. 48 når jeg er en 54 (tænker salgstrick, men fedt nok) Og så hiver hun bare en drøm af en kjole ud. Jeg smiler stort, hvilket hun straks spotter og siger sødt om jeg ikke lige vil prøve den hurtigt... (H2B var ikke med inde fordi vi ikke kunne finde en P-plads, så jeg havde jo heller ikke meget tid og det havde hun jo heller ikke) men inden jeg ser mig om, har jeg smidt tøjet i et prøverum og hurtigt fået kjolen på. Jeg sukkede bare dybt og var glad igen. Den var flot. Hun smiler og spørger mig hvornår det er og da jeg siger først næste år. "Jamen så er du jo i god tid... så kan du sagtens nå at prøve mange kjoler endnu. Jeg får også nye igen i november, så der kan du jo også prøve dem". Og da jeg går derfra, havde jeg bestilt tid til i går (mandag) og var glad igen.

Mange Tombs up til Nicolai Brudekjoler!!! :thumbsupsmileyanim:

Så nu er jeg gladere og mere opstemt på når jeg skal prøve kjoler. Hun gjorde det til en meget bedre oplevelse. Det var fedt!!! :kiss:

Ville bare lige dele den der... :respekt:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg ked af du fik så dårlig en oplevelse i den første butik! Sikke en lorte butik! :(

Men hvor var det dejligt i lige valgte en butik mere, hvor du så fik en rigtig go oplevelse, det skulle jo helst være en go og hyggelig oplevelse at skulle ud og kigge på brudekjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

føj for en oplevelse i CPH -bride, det gav mig vitterlig dårlig smag i munden over deres service og ikke mindst deres ringe holdning til folk der bare gerne vil danne sig et indtryk af kjolerne, og det er da fuldstændig underordnet om du bare skal kigge eller ej...og om du skal giftes næste år eller om to år.... :angry::pokey:

MEN når det er sagt, så er jeg glad for at du havde en fantastisk oplevelse i Nicolai :loveshower::loveshower: og dermed gav dig modet tilbage :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en uanstændig opførsel af ekspedienten i CPH Bridal! Fair nok, at kunderne altid skal bestille tid. Jeg kan godt forstå at de ikke vil have for mange fedtede fingre til rode deres kjoler igennem, og at de ikke ønsker for mange afbrydelser fra kunder uden tid. Men man kan på en pæn og høflig måde sige, at man er velkommen til at bestille tid, og på ABSOLUT ingen måde, skal hun lave emsig-snobbet-ekspedient-på-Rodeo Drive-fra-Pretty Woman-elevatorblikket!!

Dejligt, at der stadig findes fornuftige folk. Hurra for Nicolai Brudekjoler, og hurra for kvinder i alle størrelser! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ked af at høre om din dårlige oplevelse. Det er simpelthen for dårligt!! Hvis det var mig, så ville jeg måske smide en anmeldelse på trustpilot eller noget, eller til ejeren af CPH Bridal.

Jeg har selv købt min kjole i Nicolai, og kan kun give de varmeste anbefalinger med. De er simpelthen så søde og tålmodige - især Karina. Fem stjerne til dem :)

Redigeret af Metlux
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv for en oplevelse!!! Jeg er selv på størrelse med dig og jeg ved da ihvertfald én butik jeg nu har lyst til at strege fra min liste over butikker jeg vil besøge! Øv!

Jeg har også været i Nicolai og prøve (og jeg er jo som du kan se også i meeeeeget god tid) og jeg fik samme skønne behandling som dig! De var sååå søde og viste mig flere flotte kjoler og mindede mig netop om jeg var velkommen til at komme forbi og prøve lige så mange gange jeg havde lyst til :cheerleader3:

Håber du får masser af dejlige kjoleprøvninger i fremtiden og at du finder drømmekjolen :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har faktisk haft en lignende oplevelse som dig! Jeg havde tidligt fri en dag, og tænkte - jeg tager lige et hurtigt kig i den lokale butik, uden overhovedet at have nogle forventninger om at de kunne have tid til at ekspedere mig - men ville som dig gerne bare "snuse" lidt.

Da jeg kommer i butikken er der, ud over indehaveren, ikke et øje. Fuldstændig stille, ingen kunder overhovedet. Jeg siger det som det er, at jeg alligevel blot kom forbi og ville lige kigge ind. Hun spørger hvornår vi skal giftes, og jeg svarer, at det skal vi til sommer næste år. Til det siger hun meget spidst; jamen så er du jo alt for tidligt ude, og i øvrigt har jeg ikke tid til at hjælpe dig, for vi har lige startet udsalg. Kom du igen om et års tid, så finder vi en kjole til dig...

Jeg blev virkelig sur og gal over sådan en behandling! Jeg forventer selvfølgelig ikke hun har tid til at trække mig i et hav af forskellige kjoler uden jeg har bestilt tid, men... der var ikke en eneste kunde! Og selv om hun måske ventede på en kunde, kan jeg da ikke se noget galt i, at jeg kigger i mellemtiden??? I øvrigt synes jeg da bestemt ikke det må være hende til at bestemme, hvornår jeg skal købe kjole.

Nå, men ville bare fortælle at du ikke er den eneste, der har følt dig dårlig behandlet - og vi må jo bare konkludere, at de butikker så ikke skal have lov at sælge drømmebrudekjolen til os, vel?

I øvrigt rigtig dejligt at høre, at du havde en god oplevelse efterfølgende, så du ikke er blevet helt skræmt væk :) Selvfølgelig findes der smukke, smukke kjoler, lige i din størrelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en oplevelse du har fået, godt at du gik over til Nicolai brudekjoler bagefter og fik en god oplevelse:-) Jeg har selv været rigtig nervøs for at skulle prøve brudekjoler og er en størrelse 50, så var meget bange for at jeg ikke kunne få en kjole.

Jeg havde en tid i Nicolai brudekjoler i marts og var tilfældigt inde i København en dag i starten af februar med en veninde. Jeg havde set nogen kjoler til store piger på deres hjemmeside og tænkte at jeg lige ville smutte forbi butikken og spørge om de havde nogen af de kjoler hjemme, når jeg kom til min tid i marts da jeg var nervøs om der fandens en kjole til mig da jeg er en stor pige.

Marianne som ekspedienten hed var simpelthen så sød og sagde at hun var helt sikker på at vi da sagens kunne finde en flot kjole til mig, hun sagde at de endda havde udsalg og begyndte at finde nogen super flotte kjoler frem til mig. Jeg prøvede 2 kjoler og den første kjole var bare så flot til mig, så jeg bestemte mig for at købe den med det samme, den var sat ned fra 13500kr. til 7000kr. Jeg var simpelthen så glad da jeg gik derfra og følte mig smuk selvom jeg er en stor pige:-) Så jeg havde en rigtig god og positiv oplevelse:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev så gal over din første oplevelse, da jeg læste den. Og jeg turde næsten ikke læse videre. Men hold nu op en fantastisk service du fik hos Nicolai.

Jeg er også sikker på, at du nok skal finde en super flot kjole, når du for alvor tager ud og kigger. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan en møj mokke.. Syntes godt nok man læser flere og flere skrækhistorier om "De førende" butikker indenfor Brudekjoler.. Det får mig til at tænke "DE" ikke er kommet et eneste skridt længere end Damernes Magasin i Matador.. Hvor deres død blev at kunderne skiftede side pga deres dårlige betjening af kunderne og snoppede personale.. men de overlever sikkert ene og alene fordi de dårlige omtaler ikke kommer ud af det her forum.. så alle jer der har været ofre for den opførsel.. ind på trustpilot og fortæl det.. og syntes det er skræmmende at de butikker der bliver omtalt alle er på "listen over seriøse butikker" herinde.. Vil da mene at den liste er lavet som hjælp til "os brude" .. men hvad kan man så bruge det til ?.. Jeg ville måske overhovedet ikke sætte mine ben sådan et sted igen.. og nok tænke af så er de andre på listen nok ligedan og bestille en Kina kjole i stedet til langt mindre og så skåne mig selv for flere oplevelser af den karakter..

Dejligt at du fandt en butik der ved hvad begrebet "kundepleje" betyder.. De er her nu engang kun hvis der kommer nogle af "os"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er meget søde inde hos Nicolai...købte min der på udsalg uden at bestille tid, og de var alligevel venlige og overskuds-agtige, selvom butikken var propfyldt med kvinder! Tror at du har været meget uheldig inde hos CPH..de må virkelig have haft en dårlig dag for at tale sådan til kunderne!!

Dejligt at du kan glæde dig til at virkelig komme i gang med at prøve kjoler!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Zilla´er.

Tusinde tak fordi i får mig til at føle at det ikke bare var mig der var nærtagende ( sådan kan vi jo gerne være når vi er i den røde periode) Men dejligt at vide at jeg ikke bare overreagerede :cheerleader3: .

Ja, Nicolai er super søde :loveshower: . Jeg fik om sagt Karina første gang jeg lige stak hovedet ind af døren, men da jeg havde tid i mandag, havde jeg Puk som også bare var SUPER sød. Jeg havde H2B med, da jeg ikke anså den for at være sådan en rigtig tid til at finde kjoler, men mere for at finde ud af hvad jeg egentlig overhovedet kunne lide og om det jeg kunne lide passede på min krop. H2B og jeg faldt for 2 vidt forskelllige kjoler. Han kunne dog ikke fordrage mit valg af kjole, og hans var da ok, men jeg fik ikke wow følelsen ved nogle af dem, men synes klart at de begge er smukke. :c166:

Men NU må jeg hellere slå koldt vand i blodet og først prøve igen efter Maj måned :shopping: . Skal lige have USA-turen med min far overstået først

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også en rigtig dårlig oplevelse i CPH Bridel da jeg gik ind en dag bare for at kigge. Der var ingen kunder i butikken med hele 3 ekspedienter som sad og sludrede. Jeg fik dog lov at kigge på kjolerne hvis jeg lovede ikke at røre noget. De anbefalede dog at jeg i stedet gik hjem og kiggede på deres hjemmeside, og så skynde de sig at sladre videre. Ved godt at jeg ingen tid havde, men hvorfor ikke lige vise mig rundt nu når der ikke var nogen kunder.... Den ene talte heller ikke særlig venligt til mig, så jeg lovede mig selv at jeg aldrig at sætte mine fødder i den butik igen.

Alle andre brudebutikker som jeg har været i uden tid har ekspedienterne altid fået mig til at føle sig velkommen også selvom de ikke havde tid til at jeg kunne prøve kjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor blev jeg bare rigtig vred og ked af det, da jeg læste om din trælse, trælse oplevelse :hug: Det er da en helt uacceptabel opførsel - mon ikke damen skulle finde sig et andet job! hun må jo tydeligvis være ked af sit job, når hun kan finde på at tale sådan til en kunde.

Men men men... Hvor er det dejligt at høre, at du alligevel bevarer gejsten og skønt med en sådan fremragende service hos Nicolai. Du skal virkelig glæde dig til du skal ud og kigge efter KJOLEN for alvor. Det er så sjovt og hyggeligt :happy:

God kjolejagt, og god tur til USA :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ei, hvis du skal til USA bør du kigge rfter kjole derover

Jeg vil også sige at du skal se efter kjole hvis du alligevel skal til USA, udvalget er større og især når man ikke er en str 36 (jeg selv inklusiv)

Vil jeg også super gerne... men da vi pt er hemmeligt forlovede, kan jeg jo ikke så godt slæbe min far med ind og kigge på kjoler uden han ville undre sig.. :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en historie. Men godt du fandt en anden butik. Men så vil jeg da advare min vennekreds mod at købe kjoler Hos CPH Bridel.. De burde skamme sig ! Blev helt sur og ked over at læse din historie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da fast for en oplevelse, hvor burde den ekspedient da bare skamme sig!! Fair nok hvis en butik har valgt ikke at føre kjoler over str. xx , men så kan man dælme godt sige det på en pæn måde! Uha bliver sgu helt arrig over at læse dig oplevelse, det fortjener du bare overhovedet ikke :hug:

Skønt at høre du så havde en helt anden oplevelse et andet sted , det fortjener alle kommende brude, og så er det fuldstændig ligegyldigt om man er høj, lav, tyk, tynd, grøn, gul , tandløs eller har colgate smil :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder her og er nærmest rødglødende af raseri på dine vegne. Der flyver simpelthen de værste gloser rundt i mit hoved lige nu. :pokey:

Men lad os holde os til de lidt mere stuerene....sådan en gimpe skal man da forhåbentlig lede længe efter.

Aldrig i mit liv, har jeg hørt om en ringere service. SKAM JER CPH bride - helt ærlig, at opføre sig, som om det er et privilegie at få lov til at handle hos Jer :angry: Føj for en indstilling at have. Det er jo for pokker et privilegie at få lov til at SÆLGE en brudekjole.

Var lige inde på deres hjemmeside, og på forsiden er det første jeg får øje på: "Vi har altid fokus på at du får en god oplevelse, når du handler brudekjoler hos os. Du bliver mødt af venligt og imødekommende personale i lyse og rolige omgivelser med god plads." Ja den er god med Jer.

Er SÅ glad for at du kunne afslutte dagen med en god oplevelse hos Nicolai Brudekjoler

Redigeret af Honore2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes bare det var så bittert.

Da jeg havde mødt dem på brudemessen, virkede de bare så flinke og jeg fik af vide at de havde da masser af store str. Og så ender jeg med at få sådan en behandling i butikken.

OK, det kan godt være hun havde en lorte dag, eller at hun måske ikke lige gad mig den dag... eller ja, der kunne være mange forklaringer på hvorfor hun snakkede sådan til mig... Men der var fandenme (undskyld sproget) mange pænere måder hun kunne have valgt at afvise mig på. :pokey:

Og selvom nogle af jer mener jeg skulle brokke mig til butikken, så må jeg tilstå at selvom jeg fik en undskyldning, ville jeg stadig ikke sætte mine ben i den butik igen. Ikke engang selvom de tilbød mig rabat!!

Men ja, det var en dejlig opløftende oplevelse at få bagefter i Nicolai :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes bare det var så bittert.

Da jeg havde mødt dem på brudemessen, virkede de bare så flinke og jeg fik af vide at de havde da masser af store str. Og så ender jeg med at få sådan en behandling i butikken.

OK, det kan godt være hun havde en lorte dag, eller at hun måske ikke lige gad mig den dag... eller ja, der kunne være mange forklaringer på hvorfor hun snakkede sådan til mig... Men der var fandenme (undskyld sproget) mange pænere måder hun kunne have valgt at afvise mig på. :pokey:

Og selvom nogle af jer mener jeg skulle brokke mig til butikken, så må jeg tilstå at selvom jeg fik en undskyldning, ville jeg stadig ikke sætte mine ben i den butik igen. Ikke engang selvom de tilbød mig rabat!!

Men ja, det var en dejlig opløftende oplevelse at få bagefter i Nicolai :loveshower:

Kan virkelig godt forstå, at du ikke vil sætte dine ben i den butik igen. Jeg har det lidt ligesom dig, jeg handler også i forretninger, hvor jeg har en god feeling. Hvis jeg bliver behandlet pænt, selv når jeg bare kigger, så kommer jeg igen og bruger mine penge. Hvis der er en dårlig stemning i butikken, hvis jeg bliver fulgt rundt at en ekspedient (som åbenbart tror, at jeg har tænkte mig at tømme butikken ned i min lille håndtaske) og lignende situationer, ja så sætter jeg ganske enkelt ikke mine ben i butikken igen. Så kan de have nok så pæne varer og endda på tilbud - niksen om jeg vil støtte sådan en opførsel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes bare det var så bittert.

Da jeg havde mødt dem på brudemessen, virkede de bare så flinke og jeg fik af vide at de havde da masser af store str. Og så ender jeg med at få sådan en behandling i butikken.

OK, det kan godt være hun havde en lorte dag, eller at hun måske ikke lige gad mig den dag... eller ja, der kunne være mange forklaringer på hvorfor hun snakkede sådan til mig... Men der var fandenme (undskyld sproget) mange pænere måder hun kunne have valgt at afvise mig på. :pokey:

Og selvom nogle af jer mener jeg skulle brokke mig til butikken, så må jeg tilstå at selvom jeg fik en undskyldning, ville jeg stadig ikke sætte mine ben i den butik igen. Ikke engang selvom de tilbød mig rabat!!

Men ja, det var en dejlig opløftende oplevelse at få bagefter i Nicolai :loveshower:

Forstår dælme godt du ikke vil handle der. Man gider da ikke smide sine penge et sted, hvor man har fået en vildt elendig betjening. For ja, man kunne have sagt det på SÅ mange måder, men hvor det stadig var sagt pænt og høfligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer