Maj-bruden 2014

Søstrene Grene pompomer

22 posts in this topic

De har fået pompomer hjem i søstrene gerne i dag!! De får kun leveret fire gange årligt, så man skal skynde sig :)

0

Annonce ♥

Go go go!!! Tak for reminderen!

Her har jeg "tømt" en SG butik for pompom's for et stykke tid siden (ups....) har de fået nye farver? -mangler dog ikke, men hvis nu ;)

Edited by Aya84
0

Jeg skal ikke kunne sige, om de har fået nye farver. Vi havde købe de originale pompomer, men havde ikke fået nok, så jeg fik dem til at skrive mig op til dem. De ringede så i går og fortalte, at de kom hjem i dag. Desværre var det den anden model, så jeg kunne ikke bruge det til så meget :(

0

ÆV.... Jeg har købt dem i hvid, og har så købt minkfarvede og rosafarvede på eBay :)

Nå, jeg skal en tur ind til byen i morgen, så må Jeg lige tjekke.

Pænt af dem at skrive dig op iøvrigt!

0

Annonce ♥

ÆV.... Jeg har købt dem i hvid, og har så købt minkfarvede og rosafarvede på eBay :)

Nå, jeg skal en tur ind til byen i morgen, så må Jeg lige tjekke.

Pænt af dem at skrive dig op iøvrigt!

Ja, det var mega pænt af dem! De var vist trætte af, jeg kom rendende hele tiden :)

Man skal skynde sig lidt. Jeg fik at vide, at der plejer at være udsolgt på fire dage..

0

Sidst jeg var der havde de pom pom's i hvid og ivory, mens de andre pompom's (dem der bare skal foldes ud og klistres sammen) er i grøn, lyserød, hvid, ivory og grå.

0

Har lige været i to Søstrene Grene, her har de ikke fået dem endnu. Hvor er det du har set dem? Jeg skal bruge dem i ivory/creme gerne både de store og de mellem. Så hvis der er nogen der ser dem må I gerne sige hvor. Er desperat da je ar købt 22 stk indtil videre, men mangler i hvert fald 25 mere.

0

Annonce ♥

De havde desværre heller ikke nogle i Roskilde... havde ellers lige slæbt kæresten med på en gåtur derned... :)

0

De ringede til mig og sagde at de var kommet. De skulle være kommet i alle butikker. Men de er mange dage om at sætte varerne ud. Jeg var med ude på lageret, så jeg så, hvor mange varer de havde gemt. Jeg ville holde meget øje de næste dage. Og ellers har jeg fået at vide, at de får varer om torsdagen.

0

Hvis de er ivory/creme vil du måske sælge dem efter jeres bryllup?

0

Annonce ♥

Jeg købte mine i søstrene grene. Mine er hvide og lyserøde, men vil da gerne sælge, hvis det har interesse.

0

Jeg købte mine i søstrene grene. Mine er hvide og lyserøde, men vil da gerne sælge, hvis det har interesse.

Hvor mange har du, og hvad skal du have for dem?:)

0

Hvis de er ivory/creme vil du måske sælge dem efter jeres bryllup?

Jeg vil også gerne "sælge" vores efter brylluppet? Skriv en pb hvis det har interesse, så kan jeg sende billeder og antal når de alle er foldet ud ;))

0

Hvor mange har du, og hvad skal du have for dem?:)

Uh, jeg har mange. Har alle tre str. i begge farver. Men skal bare være sikker på, du er med på, hvilken slags af dem, det er?

0

Annonce ♥

Det er den her, jeg har.

Hvad vil du have for dem?:) og nej ikke rigtig, jeg skal bare bruge pompomer ;)

0

Jeg kan lige tælle op på søndag, når jeg kommer hjem. Så ser jeg på en pris :)

0

Jeg kan lige tælle op på søndag, når jeg kommer hjem. Så ser jeg på en pris :)

Må du meget gerne :) er de nye eller?

0

Annonce ♥

Ja, de er nye. Og så bruger jeg dem til mit bryllup i maj.

0