Maj-bruden 2014

Søstrene Grene pompomer

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal ikke kunne sige, om de har fået nye farver. Vi havde købe de originale pompomer, men havde ikke fået nok, så jeg fik dem til at skrive mig op til dem. De ringede så i går og fortalte, at de kom hjem i dag. Desværre var det den anden model, så jeg kunne ikke bruge det til så meget :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆV.... Jeg har købt dem i hvid, og har så købt minkfarvede og rosafarvede på eBay :)

Nå, jeg skal en tur ind til byen i morgen, så må Jeg lige tjekke.

Pænt af dem at skrive dig op iøvrigt!

Ja, det var mega pænt af dem! De var vist trætte af, jeg kom rendende hele tiden :)

Man skal skynde sig lidt. Jeg fik at vide, at der plejer at være udsolgt på fire dage..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige været i to Søstrene Grene, her har de ikke fået dem endnu. Hvor er det du har set dem? Jeg skal bruge dem i ivory/creme gerne både de store og de mellem. Så hvis der er nogen der ser dem må I gerne sige hvor. Er desperat da je ar købt 22 stk indtil videre, men mangler i hvert fald 25 mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ringede til mig og sagde at de var kommet. De skulle være kommet i alle butikker. Men de er mange dage om at sætte varerne ud. Jeg var med ude på lageret, så jeg så, hvor mange varer de havde gemt. Jeg ville holde meget øje de næste dage. Og ellers har jeg fået at vide, at de får varer om torsdagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte mine i søstrene grene. Mine er hvide og lyserøde, men vil da gerne sælge, hvis det har interesse.

Hvor mange har du, og hvad skal du have for dem?:)

Uh, jeg har mange. Har alle tre str. i begge farver. Men skal bare være sikker på, du er med på, hvilken slags af dem, det er?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer