Sign in to follow this  
Followers 0
Sarahhansardmadsen

Dj fra hvornår ?

12 posts in this topic

Vi har snakket lidt om en dj til vores bryllup da min h2b på inden måder er til "live" musik !

-men så sad vi lige og snakkede om hvornår der så evt skal være dj på fra?

Så tænkte jeg lige vil hører jer andre herinde der skal ha dj på hvornår de er med fra?

Ham vi har snakket med har tilbudt at lave playlister der ka spille under maden også kunne han evt komme bagefter? -hvilket jeg enlig tænkte var fint, men nu ved jeg da ikke helt om det ville være rart at ha ham under maden også ! :/

0

Annonce ♥

Vores dj (diskobil) kommer og er med hele aften... De levere diner musik under maden, men er selv til stede til at slukke og tænde ved indslag.. Og har forskellige festsange som kan spille under sange... :)

Synes det er rart de er tilstede så man ikke selv behøver gøre noget... :)

0

Vores dj (diskobil) kommer og er med hele aften... De levere diner musik under maden, men er selv til stede til at slukke og tænde ved indslag.. Og har forskellige festsange som kan spille under sange... :)

Synes det er rart de er tilstede så man ikke selv behøver gøre noget... :)

Enig,, vi har også booket Diskobil

0

For os/mig handler det at lave dinnermusik så ikke bare om at tænde og slukke musikken når der er taler/indslag og det er heller ikke bare en playliste der står og kører. Jeg prøver i hvert fald at skabe noget sammenhæng mellem de taler/indslag der er og musikken ligesom at det jo ikke er samme slags musik der spilles under desserten som det der blev spillet under forretten. Har ofte hørt kolleger som ikke gør så meget i den del spørge hvordan vi får tiden til at gå under sådan en middag og der er vi da flere som svarer at det ikke er noget problem fordi man jo ikke bare står og afvikler musik slavisk (men stadigvæk er mere "tilbagetrukket" end man er det efter middagen).

Jeg ville da nok klart sige at han skulle være der under middagen men der kan også være en prisfaktor forbundet med det

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥