Rikke aka rapanden

Er her ikke blevet afsindig stille?

80 posts in this topic

Ja altså nu spørger jeg måske dumt, men nu har jeg jo været væk fra siden et godt stykke tid. Og syntes godt nok ikke der er meget go herinde mere.

Er det bare mig, eller er her bare blevet mere stille? :floejt:

0

Annonce ♥

Nu har jeg kun været herinde siden oktober '13, men synes der har været meget meget stille siden nytår...

0

Har tænkt det samme....

Bryllupssæsonen starter om lidt, så måske er det "stilhed før stormen" :)

0

Nå altid noget det ikke bare var noget jeg bildte mig selv ind, blev helt i tvivl om der også var så stille sidst jeg var her. Jaja, jeg husker som gamle tante Oda på 80 :lol:

0

Annonce ♥

Har også fornemmet den tendens men som det også bliver sagt er det den stille periode. Syntes så til gengæld der har været pænt run på forespørgslerne her den sidste måned.

0

Jeg har kun været her siden august sidste år, men jo vi er inde i en sløv periode. Der var også sløvt herinde lige efter alle 7.9.13 brudene var blevet gift, så kom der en smule gang i den igen i oktober-december og nu er her så sløvt igen. Der er ikke så mange der skal giftes i marts så februar er ret stille. Der er - synes jeg at have bemærket - mest gang i den en måneds tid før en flok skal giftes.

0

Jeg er glad for du skriver det, for har lavet en del opdateringer, uden at der rigtigt er kommet nogen kommentarer på dem. Troede bare at det var min tråd, der var for kedelig læsning.

0

Jeg tilslutter mig koret, her er virkelig stille. Noterede mig i uge 7 at her nærmest var helt dødt. Håber snart der kommer mere gang i den herinde. Det er så hyggeligt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Men så må I jo være med til at sætte lidt gang i den herinde, hvis I synes her er stille, det kommer ikke af sig selv :)

0

Tror bare der måske er så meget andet at se til.

Bryllup er for mit vedkommende lagt bagerst i køen fordi jeg nærmest er begravet i opgaver, og har børn og huslige pligter :)

Nåh ja og så en flytning om en måneds tid. Og da brylluppet ligger laaaaaangt væk, er der ikke focus på det lige nu.

Men er alligevel herinde næsten dagligt for at læse.

0

Men så må I jo være med til at sætte lidt gang i den herinde, hvis I synes her er stille, det kommer ikke af sig selv :)

Jeg prøver, jeg prøver! Jeg har flere gange været den der senest har svaret i en tråd i halvdelen af forummet :biggrin: Men det er som om det bliver trættende at snakke med sig selv :tunge:

1

Jeg prøver, jeg prøver! Jeg har flere gange været den der senest har svaret i en tråd i halvdelen af forummet :biggrin: Men det er som om det bliver trættende at snakke med sig selv :tunge:

Hahahaha ej sikke da noget pjat, det lyder da hyggeligt! :lol: Og nogen skal jo ofre sig (sin tid i vært fald :huh:) :tunge:

0

Annonce ♥

Hahahaha ej sikke da noget pjat, det lyder da hyggeligt! :lol: Og nogen skal jo ofre sig (sin tid i vært fald :huh:) :tunge:

Jeg synes jo bare at folk herinde er så flinke, at jeg er helt afhængig af den generelt gode stemning, som jeg bestemt ikke er vant til at møde på andre danske fora. Men ok så, jeg snakker med mig selv indtil andre vil snakke med :tunge:

0

Jeg synes jo bare at folk herinde er så flinke, at jeg er helt afhængig af den generelt gode stemning, som jeg bestemt ikke er vant til at møde på andre danske fora. Men ok så, jeg snakker med mig selv indtil andre vil snakke med :tunge:

Jeg synes jeg er meget god til at svare folk - ikke at de altid ser det :tunge: Så jeg snakker nok også lidt med mig selv :rolleyes: Jeg vil gerne snakke med dig :lol:

Edited by Rose90
0

Haha, ja altså jeg er jo hjemmegående, så jeg kan da godt oprette 500 indlæg om dagen, men så tror jeg altså at I bliver ret trætte af mig i længden :tunge:

0

Jo der er en smule stille herinde for tiden. Jeg tror nu bestemt det kommer igen. Og rart at se dig igen Rikke. Vi har stiftet bekendtskab på andet forum, men mit brugernavn er et andet der, så jeg er klar over du ikke lige kan sætte fingeren på mig uden videre :wink::tunge:

Min datter skal konfirmeres i år og hun har udsøgt sig den hvide kjole, som min veninde hentede hos dig for noget tid tilbage, før du rykkede i det nye hus. Jeg kan ikke overbevise hende om at der findes andre kjoler i hele verden, så dermed kan du nu lige få information om at den nu skal med i kirke. hihi. En lille tur forbi skrædderen er planen for at ændre til lynlås i stedet for bindebånd, men iih hun er så forelsket at intet andet dur. Jeg er sikker på du har hendes dybeste taknemmelighed. :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg indrømmer jeg har været MEGET stille siden jeg fik yngsteprinsen 5 januar. Men jeg har været herinde hverdag ognfølger stadig med.

Suk så lige min tråd ligger på side 5.... jeg må vist til at tage mig sammen, det er jo ikke fordi jeg ikke har planlagt eller tænkt bryllup ;)

0

Jo der er en smule stille herinde for tiden. Jeg tror nu bestemt det kommer igen. Og rart at se dig igen Rikke. Vi har stiftet bekendtskab på andet forum, men mit brugernavn er et andet der, så jeg er klar over du ikke lige kan sætte fingeren på mig uden videre :wink::tunge:

Min datter skal konfirmeres i år og hun har udsøgt sig den hvide kjole, som min veninde hentede hos dig for noget tid tilbage, før du rykkede i det nye hus. Jeg kan ikke overbevise hende om at der findes andre kjoler i hele verden, så dermed kan du nu lige få information om at den nu skal med i kirke. hihi. En lille tur forbi skrædderen er planen for at ændre til lynlås i stedet for bindebånd, men iih hun er så forelsket at intet andet dur. Jeg er sikker på du har hendes dybeste taknemmelighed. :biggrin:

Ej hvor sjovt og høre, og hvor skønt at høre kjolen kan bruges. :cheerleader3:

Jeg er også super glad for at være tilbage, det er så skønt at det ENDELIG bliver til noget. Kan slet ikke få armene ned, men samtidig er det stadig vildt uvirkeligt. Det skyldes jo nok at vi måtte aflyse sidst, så jeg har også en eller anden frygt for, at et eller andet skulle gå galt igen. Men altså kan ikke lige se hvad, men stadigvæk . Jaja, det er nok min indre Zilla, der går i selvsving :lol:

0

Der er meget stille.. :( Har kun været herinde siden januar .. Vidste slet ikk det her forum eksisterede og da vores bryllup er hemmeligt øjnede jeg en chance for at skrive- "snakke"- vende alt med andre osv da H2b slet ikk er i samme mode som mig.. :a1221: og er pænt ligeglad med bordpynt- kjoler - tilbehør osv.. Da maden var på plads sagde han " Du bestemmer bare resten, Det er dig det betyder mest for om lys og servietter har samme farve" .. Og vil gerne hente inspiration osv videre fra andre.. Men der er bare ikk ret meget at komme efter.. og der kommer ikk mange nye emner.. ej heller nye besvarelser.. :huh:

0

Der er meget stille.. :( Har kun været herinde siden januar .. Vidste slet ikk det her forum eksisterede og da vores bryllup er hemmeligt øjnede jeg en chance for at skrive- "snakke"- vende alt med andre osv da H2b slet ikk er i samme mode som mig.. :a1221: og er pænt ligeglad med bordpynt- kjoler - tilbehør osv.. Da maden var på plads sagde han " Du bestemmer bare resten, Det er dig det betyder mest for om lys og servietter har samme farve" .. Og vil gerne hente inspiration osv videre fra andre.. Men der er bare ikk ret meget at komme efter.. og der kommer ikk mange nye emner.. ej heller nye besvarelser.. :huh:

Lad os håbe der snart kommer mere fut i den herinde. Da jeg var her sidst, syntes jeg der skete afsindig meget, der forsvandt tråde lynhurtigt om på side 2 og 3. Om det var fordi der var mere ihærdige brude, eller om der bare lige er en tørke periode, ja det ved jeg ikke. Men håber bestemt der kommer gang i den igen :)

0

Annonce ♥

Lad os håbe der snart kommer mere fut i den herinde. Da jeg var her sidst, syntes jeg der skete afsindig meget, der forsvandt tråde lynhurtigt om på side 2 og 3. Om det var fordi der var mere ihærdige brude, eller om der bare lige er en tørke periode, ja det ved jeg ikke. Men håber bestemt der kommer gang i den igen :)

Uhha da :o Det er jo heller ikke godt hvis alle bare starter deres egen tråd og ingen svarer på hvad der bliver skrevet :tunge: Det jo netop fedt at man kan få feedback herinde :)

0

Uhha da :o Det er jo heller ikke godt hvis alle bare starter deres egen tråd og ingen svarer på hvad der bliver skrevet :tunge: Det jo netop fedt at man kan få feedback herinde :)

Selvom der kom mange tråde sidst jeg var her, så var det netop også gang i dem allesammen. Så ja syntes her er MEGET dødt lige pt :floejt:

0

Haha, ja altså jeg er jo hjemmegående, så jeg kan da godt oprette 500 indlæg om dagen, men så tror jeg altså at I bliver ret trætte af mig i længden :tunge:

Haha.... sådan der... Du begynder bare. Jeg skal nok hjælpe med...

Men jo her er blevet lidt stille... men det skal nok komme igen... nu har jeg jo lang tid endnu før dagen kommer og der skal nok komme en masse spørgsmål og andet sjovt herfra

0

Haha.... sådan der... Du begynder bare. Jeg skal nok hjælpe med...

Men jo her er blevet lidt stille... men det skal nok komme igen... nu har jeg jo lang tid endnu før dagen kommer og der skal nok komme en masse spørgsmål og andet sjovt herfra

Ender vist med jeg bliver bannet fra siden så :tunge: Men ja, lad os håbe der snart sker lidt mere herinde :)

0

Det har jo været vinterferie i uge 7 og 8 så det er nok derfor her har været lidt mere stille, hvis folk er på ferie...,

0