Rikke aka rapanden

Er her ikke blevet afsindig stille?

80 indlæg i dette emne

Jo her er meget stille, men jeg må og indrømme at jeg ikke er så god til at få kommenteret på jer andres indlæg, men jeg læser ofte med på sidelinien når jeg har mulighed for det. Synes det arbejde har det med at sluge en forstyrende stor del af min fritid og bryllupsplanlægning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så må I jo være med til at sætte lidt gang i den herinde, hvis I synes her er stille, det kommer ikke af sig selv :)

Jeg prøver, jeg prøver! Jeg har flere gange været den der senest har svaret i en tråd i halvdelen af forummet :biggrin: Men det er som om det bliver trættende at snakke med sig selv :tunge:

Der er ikke noget bedre end, når man ser på forsiden og ens profilbillede ligger på samtlige "overskrifter/overordnede emner", fordi man er den der har været inde og besvarer som den sidste. :lol: Så føler jeg et øjeblik, at jeg ikke har noget liv.

Redigeret af Wetlesen
2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er forholdsvis ny herinde - men er herinde ind imellem og læse og følge lidt med. Er sikker på at jeg nok skal finde en masse inspiration herinde og skal nok også skal komme til at oprette nogle indlæg for at få noget feedback på mine gode idéer, men ja nu er der alligevel 7 måneder til brylluppet og både kirke og feststed er på plads og Save The Date kort blev sendt ud i januar måned, da kirken kom på plads.

Så er det bare alt det andet der mangler, men ja tror også det er nogle stille måneder de her.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft den eksakte samme tanke :wink: Jeg synes heller ikke at der er nogle der har kommenteret hos mig, kontra hvad der skete af aktivitet, for et par måneder siden.. Men bevares jeg har også gået hjemme i en måneds tid, og før det skrev jeg bachelor, så jeg tror bryllupsklar blev en tidsrøver i den periode.

Derudover så synes jeg først at jeg kan begynde og smide indlæg herind nu, for jeg har ikke haft noget at skrive om, men jeg tror der kommer massere af ting den næste tid.. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så må I jo være med til at sætte lidt gang i den herinde, hvis I synes her er stille, det kommer ikke af sig selv :)

Jeg prøver, jeg prøver! Jeg har flere gange været den der senest har svaret i en tråd i halvdelen af forummet :biggrin: Men det er som om det bliver trættende at snakke med sig selv :tunge:

Der er ikke noget bedre end, når man ser på forsiden og ens profilbillede ligger på samtlige "overskrifter/overordnede emner", fordi man er den der har været inde og besvarer som den sidste. :lol: Så føler jeg et øjeblik, at jeg ikke har noget liv.

Ahahahahahaha, se mig , se mig , se mig , se miiiiig :lol: Ja altså jeg har sgu ikke særlig meget liv, som hjemmegående pensionist, føler man sig sgu ærligtalt som en på 80 ind imellem, når man bare ligger på sofaen og raller, og lige lufter hundende. Så måske jeg også bare bider mere mærke i at her er så dødt, fordi jeg så ikke får alt den underholdning jeg har brug for :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo, det har du ret i.

Det også lidt stille i vores bryllupslejr - der var til gengæld fuld gang i den i efteråret, hvor vi kom rigtig godt med, så derfor er der bare ikke lige så meget stress på lige nu :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mja jo, der er nok lidt stille (jeg kan jo ikke bidrage med så meget mere hehe), men jeg mener nu altså også at her var stille på samme tid sidste år. Tror jeg nok.. Det er vist meget almindeligt. Vinterdepri og hvad har vi.. Det skal nok komme. Lige pludselig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mja jo, der er nok lidt stille (jeg kan jo ikke bidrage med så meget mere hehe), men jeg mener nu altså også at her var stille på samme tid sidste år. Tror jeg nok.. Det er vist meget almindeligt. Vinterdepri og hvad har vi.. Det skal nok komme. Lige pludselig.

Jeg var her jo heller ikke sidste år ved denne tid, for der var brylluppet jo blevet aflyst. Undrede mig bare over hvor dødt her var, og begyndte at tænke om jeg bare huskede forkert. Som sagt har jeg virkelig dårlig hukommelse, og begyndte skisme at tro jeg var blevet skør ( jaja, jeg ER skør) :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg sidder også og graver i hukommelsen. Er jo småsenil på mine gamle dage :D

Men jeg kan berette at jeg har fået klippet mine lange lokker af i dag :shooter::tunge: Det er da stadig lige knap til skulderne, men ehm kort.. Så nu er jeg gift og korthåret - rigtig konet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg sidder også og graver i hukommelsen. Er jo småsenil på mine gamle dage :D

Men jeg kan berette at jeg har fået klippet mine lange lokker af i dag :shooter::tunge: Det er da stadig lige knap til skulderne, men ehm kort.. Så nu er jeg gift og korthåret - rigtig konet :biggrin:

:lol: Så længe du ikke har den der helt korte kone frisure, som mange har bare fordi det er praktisk, så gælder det altså ikke rigtigt :tunge:

Jeg blev også klippet i sidste uge, og føler bare at mit hår er SÅ kort, og det er det jo slet ikke. Men når man havde hår til lige over måsen, og der så lige ryger 20-25 cm, så er det altså noget af et spring. Føler mig nærmest skaldet når jeg er i bad , haha.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg sidder også og graver i hukommelsen. Er jo småsenil på mine gamle dage :D

Men jeg kan berette at jeg har fået klippet mine lange lokker af i dag :shooter::tunge: Det er da stadig lige knap til skulderne, men ehm kort.. Så nu er jeg gift og korthåret - rigtig konet :biggrin:

:lol: Så længe du ikke har den der helt korte kone frisure, som mange har bare fordi det er praktisk, så gælder det altså ikke rigtigt :tunge:

Jeg blev også klippet i sidste uge, og føler bare at mit hår er SÅ kort, og det er det jo slet ikke. Men når man havde hår til lige over måsen, og der så lige ryger 20-25 cm, så er det altså noget af et spring. Føler mig nærmest skaldet når jeg er i bad , haha.

Velkommen i min verden.

men det er nu ganske pænt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men så må I jo være med til at sætte lidt gang i den herinde, hvis I synes her er stille, det kommer ikke af sig selv :)

Jeg prøver, jeg prøver! Jeg har flere gange været den der senest har svaret i en tråd i halvdelen af forummet :biggrin: Men det er som om det bliver trættende at snakke med sig selv :tunge:

Der er ikke noget bedre end, når man ser på forsiden og ens profilbillede ligger på samtlige "overskrifter/overordnede emner", fordi man er den der har været inde og besvarer som den sidste. :lol: Så føler jeg et øjeblik, at jeg ikke har noget liv.

Åh ja det kender jeg godt! :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg sidder også og graver i hukommelsen. Er jo småsenil på mine gamle dage :D

Men jeg kan berette at jeg har fået klippet mine lange lokker af i dag :shooter::tunge: Det er da stadig lige knap til skulderne, men ehm kort.. Så nu er jeg gift og korthåret - rigtig konet :biggrin:

:lol: Så længe du ikke har den der helt korte kone frisure, som mange har bare fordi det er praktisk, så gælder det altså ikke rigtigt :tunge:

Jeg blev også klippet i sidste uge, og føler bare at mit hår er SÅ kort, og det er det jo slet ikke. Men når man havde hår til lige over måsen, og der så lige ryger 20-25 cm, så er det altså noget af et spring. Føler mig nærmest skaldet når jeg er i bad , haha.

Velkommen i min verden.

men det er nu ganske pænt ;)

Og nu er jeg sammen med et par andre stykker, nærmest blevet udnævnt til børnehader inde på HG :lol: Bare fordi man ytre man ikke er synderlig begejstret for andres børn, selv en mor skriver det samme ( altså selvfølgelig elsker hun sin egen søn). Man skulle tro at der var en lov der sagde at man SKAL elske ALLE børn :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lidt sjovt - et spørgsmål om, at der ikke sker så meget - og vupti, så er der 3 sider med svar :wink: Der er så rigtig mange, som følger interesseret med - men måske ikke lige ved, hvad de skal sige - eller ikke synes, at deres kommentar så stor betydning.

Men, jeg synes, det er et super forum med rigtig mange interesserede medlemmer - som alle er meget søde til at hjælpe hinande og støtte op om problemer.

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er heller ikke vildt begejstret for ret mange børn, udover mine egne, og de nærmeste i familien :shooter:

Det har dog hjulpet at blive fodboldtræner for en bunke 10 årig tøser - men jeg er overbevist om at de børn jeg så kan lide også er de eneste unger i verden der ikke er belastende og uopdragne :oops:

Men jeg tror nu mange har det på samme måde - der er bare ikke så mange der tør stå ved det :badgirl:

Og ang. siden - jo her er stille, og har længe tænkt at min tråd bare er r*vkedelig og derfor der ingen svar kom, men måske er jeg slet ikke så kedelig alligevel :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle dage er det bare som om at jeg går helt død i alt det bryllupsfeber. Jeg elsker at planlægge, men da der bare er laaaaaaaaaaaaaaang tid til endnu, så er det ligesom bare sådan.. hmm... "hvad skal jeg nu kigge på herinde"...

Ang børn... Jeg ELSKER virkelig min datter, men selv hun kan bilve for meget nogle gange. Så er faktisk glad for at der ikke findes en lov om at man SKAL elske alle børn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle dage er det bare som om at jeg går helt død i alt det bryllupsfeber. Jeg elsker at planlægge, men da der bare er laaaaaaaaaaaaaaang tid til endnu, så er det ligesom bare sådan.. hmm... "hvad skal jeg nu kigge på herinde"...

Ang børn... Jeg ELSKER virkelig min datter, men selv hun kan bilve for meget nogle gange. Så er faktisk glad for at der ikke findes en lov om at man SKAL elske alle børn.

Jamen der er skisme mange der får det til at lyde, som om det nærmest er en lov. Og fyyha hvor er man slem, når man ikke syntes alle børn er de mest fantastiske skabninger i hele verden. Vi har som sagt valgt børn fra, af flere forskellige årsager. Men jeg bliver simpelthen ofte så stresset når der er børn, fordi de larmer, løber rundt som havde de ild i røven osv, det dur jeg bare slet slet ikke til. Misforstå mig nu ikke, der findes skam også børn jeg godt kan lide, men ja jeg er bare ikke synderlig begejstret for andres små poder. Men jeg hader dem jo ikke , selvom nogle gerne ville få det til at lyde sådan :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle dage er det bare som om at jeg går helt død i alt det bryllupsfeber. Jeg elsker at planlægge, men da der bare er laaaaaaaaaaaaaaang tid til endnu, så er det ligesom bare sådan.. hmm... "hvad skal jeg nu kigge på herinde"...

Ang børn... Jeg ELSKER virkelig min datter, men selv hun kan bilve for meget nogle gange. Så er faktisk glad for at der ikke findes en lov om at man SKAL elske alle børn.

Jamen der er skisme mange der får det til at lyde, som om det nærmest er en lov. Og fyyha hvor er man slem, når man ikke syntes alle børn er de mest fantastiske skabninger i hele verden. Vi har som sagt valgt børn fra, af flere forskellige årsager. Men jeg bliver simpelthen ofte så stresset når der er børn, fordi de larmer, løber rundt som havde de ild i røven osv, det dur jeg bare slet slet ikke til. Misforstå mig nu ikke, der findes skam også børn jeg godt kan lide, men ja jeg er bare ikke synderlig begejstret for andres små poder. Men jeg hader dem jo ikke , selvom nogle gerne ville få det til at lyde sådan :tunge:

Jeg elsker babyer og relativt små børn... Andres babyer og små børn! Vi har efter mange diskussioner også valgt børn fra, af diverse forskellige årsager. Men mine veninders unger elsker jeg. Denne kombination af at jeg elsker børn men at vi ikke selv vil have, har rigtig mange i min omgangskreds meget svært ved at forstå, og tror det er Thomas der har besluttet det. Men faktisk er han den der er mest i tvivl af os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ jeg har faktisk tænkt det samme!

Personligt har jeg haft en masse andet, der skulle plejes og kun kedelige opdateringer at komme med - så mon ikke det kommer, når vi nærmere os sommeren :)

Jo det håber jeg da. Jeg tænker også at mange herinde jo starter rigtig tidligt med planlægningen, og det måske kan gøre at mange som skal giftes til sommer, måske egentlig nærmest ER færdige med det meste, og det så også gør her er stille. Men lad os nu se, håber og tror på der kommer gang i den igen, så vi rigtig kan sludre og te os tosset :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæhæ jeg har faktisk tænkt det samme!

Personligt har jeg haft en masse andet, der skulle plejes og kun kedelige opdateringer at komme med - så mon ikke det kommer, når vi nærmere os sommeren :)

Jo det håber jeg da. Jeg tænker også at mange herinde jo starter rigtig tidligt med planlægningen, og det måske kan gøre at mange som skal giftes til sommer, måske egentlig nærmest ER færdige med det meste, og det så også gør her er stille. Men lad os nu se, håber og tror på der kommer gang i den igen, så vi rigtig kan sludre og te os tosset :tunge:

Mon ikke, at der kommer lidt fut i det snart. Synes selv det er en smule uoverskueligt, når der alligevel er længe til, kjolen er på plads osv.

Men glæder mig til alle beretningerne vi kan læse! Der er virkelig nogle jeg glæder mig meget til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæhæ jeg har faktisk tænkt det samme!

Personligt har jeg haft en masse andet, der skulle plejes og kun kedelige opdateringer at komme med - så mon ikke det kommer, når vi nærmere os sommeren :)

Jo det håber jeg da. Jeg tænker også at mange herinde jo starter rigtig tidligt med planlægningen, og det måske kan gøre at mange som skal giftes til sommer, måske egentlig nærmest ER færdige med det meste, og det så også gør her er stille. Men lad os nu se, håber og tror på der kommer gang i den igen, så vi rigtig kan sludre og te os tosset :tunge:

Mon ikke, at der kommer lidt fut i det snart. Synes selv det er en smule uoverskueligt, når der alligevel er længe til, kjolen er på plads osv.

Men glæder mig til alle beretningerne vi kan læse! Der er virkelig nogle jeg glæder mig meget til :)

Jeg er jo først lige kommet herind igen, så jeg er slet ikke med på hvem der planlægger hvad osv. Og magter simpelthen ikke at læse mig igennem planlægningstråde der er på 50+ sider . Så jeg snupper beretningerne når de kommer i stedet for :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer