Rikke aka rapanden

Er her ikke blevet afsindig stille?

80 posts in this topic

Det er da i hvert fald en god opfordring til os alle, at smide beretningerne for sig!

Det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre. Det gør det også nemmere at gennemlæse (igen og igen og..), når man sidder på den anden side af brylluppet og trænger til at se tilbage :)

Ja jeg syntes også det er rigtig fint, at det lige bliver nævnt. Og du har da egentlig ret, det er jo også nemmere for en selv så. Jeg opretter i hvert fald også en beretning for sig selv, hvis jeg altså opretter en ( men det gør jeg jo nok :bunny_4: )

0

Annonce ♥

Nu har jeg som sagt ikke været herinde i denne periode af året før, så om det plejer at være sådan nu, det var jo ikke noget jeg vidste. Men glæder mig bestemt til der kommer mere gang i den igen. Og jeg følger langt fra alle beretninger, kan ikke overskue alle dem som allerede er 50+ sider lange, når man ikke har fulgt med fra starten.

Men at siden her er fantastisk, det har der nu aldrig været nogen tvivl om, og her sidder så mange skønne kvinder. Jeg er i hvert fald super glad for at være tilbage :loveshower:

0

Jeg synes godt jeg kan mærke at det er planlægningstrådene der er mest gang i lige nu.

Det er jo osse fedt at høre fra Ki og Martin at det slet ikke går så slemt, som man nogle gange tænker ;-D

Jeg roder mest rundt inde på brudetilbehør, da det jo er det jeg laver.

Synes som flere andre osse, at det er super ærgeligt, at der ikke kommer så mange flere beretninger.

Nu har jeg jo været her side 2007, og jeg nyder altid at læse med, selvom jeg ikke altid når at kommentere.

Jeg vil da straks finde på en undskyldning for at lave en ny tråd om et eller andet fantastisk ;-)

0

jeg er helt med på at beretningerne fortjener en tråd for sig selv! Må indrømme jeg heller ikke lede planlægningstrådene igennem for at finde beretningerne, og jeg SAVNER at læse nye!
Så opfordre lige alle gifte og at lave en beretning - hvis i ikke allerede har gjort det - i en tråd for sig selv :loveshower:

0

Annonce ♥

PS. Vi skal nok udtænke en plan for at få mere gang i bryllupsberetningerne :)

0